Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dannes fanclub, lever vidare här.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hei

Det er ikke lett å være norsk i Sverige. men jeg kan jo sende hilsener her inne, siden jeg faktisk ikke er bosatt i Sverige, og ikke kan late som jeg bor der. Håper det står bra til med alle sammen, og at abstinensen er til å leve med..
    Ha en fortsatt strålende dag, alle sammen, og tusen takk til dere som er flittige med å legge inn bilder og artikler.
    Last edited by tvilling06; 2006-05-24, 18:26.
    studine30

Comment

• Hej på er allihop.

Det känns så trist att inte få sin dagliga Danne-dos längre. Men man vänjer sig, och snart har man vant sig...
      Big Sis, tack snälla för alla fina bilder och info om chattande och artiklar. Du är så himla duktig och go.

Nu ska jag sätta mig på balkongen en stund, och njuta av kvällen. Vi ses.

Comment

• Originally posted by Lolly
        Eyecandy!!!

Mange bra bilder! Kan vi bruke dem på hjemmesiden tro?
        Jag vet inte, men kan maila till den ansvarige å höra om vi kan få använda bilderna. På AOTV finns det många som har cappat bilder på Danne i dagstrådarna. De går att använda om man frågar personen som cappat. Håller på å kollar där om det finns något ögongodis

- min av BB 2006

http://www.freewebs.com/comealong/index.htm

Hoppas på BB-07 annars blir jag

BB-2005

http://www.flanders.no/

Comment

• hehehe...Nu har jag precis sett när Danne var i zonen och hade broccolibråket med Per...satan vad jag skrattade nu...hade ju glömt det...
          Öl är gott.....

Comment

• Originally posted by BigSister
            Jag vet inte, men kan maila till den ansvarige å höra om vi kan få använda bilderna. På AOTV finns det många som har cappat bilder på Danne i dagstrådarna. De går att använda om man frågar personen som cappat. Håller på å kollar där om det finns något ögongodis
            Mye fine bilder av Danne på AOTV fra tiden hans i huset. Hadde vært artig å fått med noen av dem på siden. Si ifra med en gang du hører noe fra noen da! Har sendt forespørsel til et par selv.

Comment

• Upptäckte just att Danne olsson registrerade sig igår
              Han hittade hit från sin fansite.
              Vad kul för honom att läsa alla våra snälla ord om honom.

Comment

• Originally posted by Petra Pan
                Upptäckte just att Danne olsson registrerade sig igår
                Han hittade hit från sin fansite.
                Vad kul för honom att läsa alla våra snälla ord om honom.
                Morsomt det. Håper ikke han synes vi er helt gærne...
                Var det ikke snakk om forumfest i kveld, forresten?

Comment

Morsomt det. Håper ikke han synes vi er helt gærne...
                  Var det ikke snakk om forumfest i kveld, forresten?
                  vad betyder det där sista ordet galna lr

men visst det är kul att han visar ett intresse, men kan det inte vara så att det är nån annan som låtsats att han e han va optimistisk jag var nu då...men jag har vart med om mkt skumma grejer när det gäller internet så ....

Comment

• har dere ikke begynt å feste enda.. fy for noen pingler hehehehe
                    Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Originally posted by silja

men visst det är kul att han visar ett intresse, men kan det inte vara så att det är nån annan som låtsats att han e han va optimistisk jag var nu då...men jag har vart med om mkt skumma grejer när det gäller internet så ....
                      Det hadde vært kjempekuult hvis det var Danne ,men man kan jo aldri vite...han får skrive på fanclubben at det er han

Og for å svare på spørsmålet det siste ordet betyr galna/gærne

Og er det fest her inne

Comment

• Originally posted by Mebririth
                        Det hadde vært kjempekuult hvis det var Danne ,men man kan jo aldri vite...han får skrive på fanclubben at det er han

Og for å svare på spørsmålet det siste ordet betyr galna/gærne

Og er det fest her inne
                        Tack för svaret på frågan och jag hoppas oxå så klart att det är han som är han

Comment

• Originally posted by silja

Hehe, ja gærne = galna

Slettes ikke umulig at noen bare tøyser, kan jo hende at flere heter det også... Vi får ta det med en klype salt.

Mye moro på nettet og da

Comment

• Originally posted by jakobine
                            har dere ikke begynt å feste enda.. fy for noen pingler hehehehe
                            Pingler!?!?! Hihihi! Sitter her med nesa dypt nedi mitt andre vinglass. Danser snart på bordet...

SKÅL!

PS! Alltid fest i Dannes fanclub!

Comment

Hehe, ja gærne = galna

Slettes ikke umulig at noen bare tøyser, kan jo hende at flere heter det også... Vi får ta det med en klype salt.

Mye moro på nettet og da
                              va bra då kan jag norska tjoho !
                              ja vi får hoppas att det är han hur som helst jo det finn sbra och roliga saker med internet oxå bla denna sida

Comment

• Jeg ga ham ihvertfall en velkomsttråd i velkommenplassen Så hvis det er han eller ikke så skal personen føle seg velkommen allikevel

Comment

Working...
                                X