Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dannes fanclub, lever vidare här.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Oi..

Det er visst i Sverige det skjer, her i Norge er Big Brother - deltakerne forlengst ute av medias søkelys. Det var vel det noen av de norske deltakerne inne i huset som sa det også, at Big Brother i Norge ikke får særlig spalteplass i forhold til Sverige. Tusen takk for jeg fikk se Dannes hjemmeside på lunarstorm, jeg får jo ikke logget meg på i og med at jeg er norsk, så det var utrolig snilt.
    studine30

Comment

• BB-abstinens

För er som VERKLIGEN har SVÅR BB-abstinens

http://www.bigbrother.com/big-brother-in-the-world.php

- min av BB 2006

http://www.freewebs.com/comealong/index.htm

Hoppas på BB-07 annars blir jag

BB-2005

http://www.flanders.no/

Comment

• Tack alla snälla som lägger in länkar och bilder

Comment

• Hej allihop!
          Vad otroligt duktiga ni är som lägger in info om Danne från alla håll och kanter! Duktiga som sjutton är ni!!!
          Jättekul att läsa, och det dämpar den värsta abstinensen rejält.
          En stor eloge till er!!!

Comment

• Originally posted by Sunnyface
            Hej allihop!
            Vad otroligt duktiga ni är som lägger in info om Danne från alla håll och kanter! Duktiga som sjutton är ni!!!
            Jättekul att läsa, och det dämpar den värsta abstinensen rejält.
            En stor eloge till er!!!
            Jag håller med Himmel vad ni är duktiga
            Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Comment

• Igår kväll när det skulle varit live kändes abstinensen svår .
              Vad ska man göra på söndagar i fortsättningen?

Comment

• va kul att ni skriver in länkar och fixar bilder här ett stort tack för det , verkligen väldigt kul !! hehe härromdan fick jag en liknande nalle som danne har alltså skrotis, grejen är nu att jag har börjat kalla den för just skrotis hmm

Comment

• Originally posted by Petra Pan
                  Igår kväll när det skulle varit live kändes abstinensen svår .
                  Vad ska man göra på söndagar i fortsättningen?
                  hehehe...Ja det känns lite jobbigt ibland...Tur man har alla avsnitten så man kan kolla dem ibland...
                  Öl är gott.....

Comment

• Har du alle avsnittene Folkis? Jeg får nøye meg med de klippene som ligger ute på fansiten.. Fikk et lite sjokk i går, men det er godt mulig jeg tolket det jeg så feil. Jeg blir uten nett snart, så jeg ser mens jeg kan.
                    studine30

Comment

• Originally posted by tvilling06
                      Har du alle avsnittene Folkis? Jeg får nøye meg med de klippene som ligger ute på fansiten.. Fikk et lite sjokk i går, men det er godt mulig jeg tolket det jeg så feil. Jeg blir uten nett snart, så jeg ser mens jeg kan.
                      Japp allihop har jag... ...Jobbigt och bli av med det...
                      Öl är gott.....

Comment

• Originally posted by Folkis
                        hehehe...Ja det känns lite jobbigt ibland...Tur man har alla avsnitten så man kan kolla dem ibland...
                        Så smart var inte jag. Har inget att kolla på nu efteråt
                        Dags att skaffa sig ett annat liv nu kanske

Comment

• Dannes fansite blir bare bedre og mer innholdsrik, og så artig at hans tid i zonen har fått en egen plass.
                          studine30

Comment

• Originally posted by Petra Pan
                            Så smart var inte jag. Har inget att kolla på nu efteråt
                            Dags att skaffa sig ett annat liv nu kanske
                            Finns ju vissa ställen de finns på... ...Ja det är ju dags att återgå till sitt real life nu...
                            Öl är gott.....

Comment

• Jeg skal begynne i jobb fra høsten, så da begynner mitt "real life". Er ikke SÅ hektet på BB, men syntes som tidligere sagt at Danne gjorde en langt bedre opptreden enn de aller fleste inne i huset. Han har jo startet på sitt liv etter tiden i huset, og det klarer han nok helt fint. Han er voksen og reflektert nok til å takle det meste, det viste han i zonen.

Til de jeg ikke får sett på en lang stund, ha en strålende sommer!
                              studine30

Comment

• Lilla kaninen :-)

Danne är tydlgen ute på "turné" fortfarande för idag var han synlig på Drottninggatan i Norrköping igen, allt enligt en skribent på lunar

- min av BB 2006

http://www.freewebs.com/comealong/index.htm

Hoppas på BB-07 annars blir jag

BB-2005

http://www.flanders.no/

Comment

Working...
                                X