Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dannes fanclub, lever vidare här.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by vimzet
    Här har jag tillbringat ett antal dagar i mitt lilla torp och vad får man läsa..............att Danne varit här i min hemstad................och jag missade honom...................

Men han kanske kommer igen..........................

Vmzevinkar till alla
    Stackars vimzet då Om du har tur kke han är kvar hos Muffe så det är bara ut på stan å leta Hälsa från mig om du ser honom

Hoppas du haft det bra på torpet

Någon som bor i närheten av Sarpsborg, Norge kan ju besöka detta i helgen

http://www.nordicface.com/bigbrother2006..html
    Last edited by BigSister; 2006-05-30, 18:22.

- min av BB 2006

http://www.freewebs.com/comealong/index.htm

Hoppas på BB-07 annars blir jag

BB-2005

http://www.flanders.no/

Comment

• ÅÅÅÅ kommer Danne til Særp..hehe nabobyen min.Men kommer meg nok ikke dit...typisk hvorfor kan de ikke komme til Fredrikstad isteden..mye bedre sted

Comment

• Danne til Norge?

Danne vant ikke!!!

Comment

Här har jag tillbringat ett antal dagar i mitt lilla torp och vad får man läsa..............att Danne varit här i min hemstad................och jag missade honom...................

Men han kanske kommer igen..........................

Vmzevinkar till alla
          Hejsan Vimzan
          Ja, är det inte typiskt att det händer grejer när man åker bort. Men det går väl fler tåg
          Hur är det annars? Är Danne-abstinensen mycket svår?
          Syrran fixar in hur mycket Dannebilder som helst så för mig är det inte så farligt. Jag har överlevt, men det är på håret
          För mest av allt saknar jag nog er forumnister Det är inte så många här. Det som är roligast här är alla smilies Nu ska jagsen vi hörs
          Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Comment

• Originally posted by Catinka
            Hejsan Vimzan
            Ja, är det inte typiskt att det händer grejer när man åker bort. Men det går väl fler tåg
            Syrran fixar in hur mycket Dannebilder som helst så för mig är det inte så farligt. Jag har överlevt, men det är på håret
            För mest av allt saknar jag nog er forumnister Det är inte så många här. Det som är roligast här är alla smilies Nu ska jagsen vi hörs
            Jag din avatar Catinka, den är så söt Jag saknar oxå alla forumister

- min av BB 2006

http://www.freewebs.com/comealong/index.htm

Hoppas på BB-07 annars blir jag

BB-2005

http://www.flanders.no/

Comment

• inget nytt och intressant om danne idag ? såg att det stod om jessica i aftonbladet igen men det var ju väntat få se vad hon hittar på ifortsättningen...jag tar mig en titt här ibland och blir lika glad varje gång det står nått nytt om danne eller nån fin bild! han har tydligen vart ute lite i sverige , hoppas han dyker upp i sthlm igen snart och att man får se honom då hehe

Comment

• Originally posted by BigSister
                Stackars vimzet då Om du har tur kke han är kvar hos Muffe så det är bara ut på stan å leta Hälsa från mig om du ser honom

Hoppas du haft det bra på torpet

Någon som bor i närheten av Sarpsborg, Norge kan ju besöka detta i helgen

Ja, jag har haft det bra på torpet............är bara hemma en sväng i stan för tandläkarbesök..............har visst en tand som Danne......... .....krånglar hela tiden............skulle behöva Handyman i torpet...........jag och och.

Saknar *babblet* vid datorn.....................
                Glöm alla dina bekymmer, imorgon kommer det nya

Comment

• Originally posted by Catinka
                  Hejsan Vimzan
                  Halloj!!...........*vimzekram*..........jorå...... .abstinensen är ganska svår............men men.............man klarar sig med nöd och näppe.............
                  Glöm alla dina bekymmer, imorgon kommer det nya

Comment

• Denna gillar jag... På tal om er abstinens alltså

Attached Files
                    -

Comment

• Originally posted by sjokomania
                      De som har lyst til å stille frågor til Danne kan sende dem til meg eller Lolly pr pm. Han har sagt ja til å stille opp (snill som vanlig ; ) og svarene vil bli lagt ut på hans fansite iløpet av en tid = )

Du kan også gå inn på Dannes fansite og finne henvisninger der = )

Fristen for innsending av spørsmål er tirsdag 6.6.

Og takk til Lolly for en super idé = )

Minner om denne = )
                      Danne vant ikke!!!

Comment

• Originally posted by BigSister
                        Jag din avatar Catinka, den är så söt Jag saknar oxå alla forumister
                        Din avatar är inte så dum den heller
                        Hoppas verkligen att det blir ett BB 2007. Och i så fall, det finns någon "Danneliknande" deltagare som man kan heja på

Comment

Ja, jag har haft det bra på torpet............är bara hemma en sväng i stan för tandläkarbesök..............har visst en tand som Danne......... .....krånglar hela tiden............skulle behöva Handyman i torpet...........jag och och.

Saknar *babblet* vid datorn.....................
                          Haha, du får glädja dig med att Danne och du har mycket gemensamt
                          Tänk så mycket ni har at prata om, när ni träffas
                          *vems tand gör ondast...din ..eller min....det gör min....nä inte din*osv..
                          Hoppas käftis kan laga din tand ordenligt, utan att det kostar dig skjortan

Comment

• Originally posted by TMM
                            Denna gillar jag... På tal om er abstinens alltså

Comment

• Hej Big-sister Vimsan o Catinka...vi finns i OT tråden här...hoppa in där...jag saknar Smultron, men annars har jag sett dom flesta här...kanske inte alla på en gång men ändå...Folkis fanns här i helgen vet jag...kramis alla

Comment

• Tjingeling på er alla.
                                Smiter in här en snabbis, har en ledig stund nu och passade självklart på att slå igång datorn och komma hit.
                                Härligt att se lite bilder på Danne, man har abstinens fortfarande. Vore kul om det kom lite artiklar om honom också, men det är ju fortsatt Jess i blaskorna. Inte så konstigt eftersom hon vann iofs, men ändå...
                                Ha det bäst så ses vi snart igen.

Comment

Working...
                                X