Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dannes fanclub, lever vidare här.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by BigSister
    Jag tror att jag har hennes mobilnummer Tror jag ska skicka ett SMS till henne Eller ska jag låta bli??
    Nej gör det...hahaha, vad glad hon ska bli
    Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Comment

• Originally posted by Catinka
      Nej gör det...hahaha, vad glad hon ska bli
      Nu har jag skickat ett SMS till vimzet om hon vill mingla med Danne så finns han i Nkpg på Carl-Johan

Det var ett snabbt svar, få se om hon lämnar torpet för att mingla med Danne, vi får väl rapport sen

- min av BB 2006

http://www.freewebs.com/comealong/index.htm

Hoppas på BB-07 annars blir jag

BB-2005

http://www.flanders.no/

Comment

• Nu är det dax o gå och sova så natti med er alla
        Och Big_Sister hoppas du får några lugna dagar nu, efter allt elände du varit med om
        Blev det något sms till vimzet?

Comment

• Ok, du skickade ett sms till vimzet Hon kommer hem som ett skott nu ska du se
          Natti

Comment

Nu är det dax o gå och sova så natti med er alla
            Och Big_Sister hoppas du får några lugna dagar nu, efter allt elände du varit med om
            Sov gott...
            Öl är gott.....

Comment

• Sov gott!

Originally posted by Catinka
              Nu är det dax o gå och sova så natti med er alla
              Sov gott Catinka å alla andra

Jag ska hälsa till alla från vimzet så mycket å att hon ska spana för oss alla

- min av BB 2006

BB-2005

Comment

• Halloj alla!!

Jag åkte ju förstås direkt hem när jag fått sms från Big_Sister
                TACK snälla du för sms:et!!

Men Danne är ju inte här idag.................

Men.............nu är det ju så............att jag känner en fotograf
                som känner Elin G.............(nästan lite *Jag mötte Lassie-varning här* så jag ska kolla upp med honom om han var med och fotade..........

Kanske jag kan få lite bilder som jag kan vidarebefodra!!

Nu kan jag ju åka till torpet igen.............för jag tror väl Danne snart är på väg till Tyskland.

till er alla!! Speciellt till Big_Sister.......du har då action............både med grannar och tänder!!
                Glöm alla dina bekymmer, imorgon kommer det nya

Comment

• Originally posted by vimzet
                  Halloj alla!!

som känner Elin G.............(nästan lite *Jag mötte Lassie-varning här* så jag ska kolla upp med honom om han var med och fotade..........

Nu kan jag ju åka till torpet igen.............för jag tror väl Danne snart är på väg till Tyskland.

till er alla!! Speciellt till Big_Sister.......du har då action............både med grannar och tänder!!
                  Heeeej vännen!
                  Vilken osis att du missade Danne. Syrran var så snäll och messade dig om spektaklet ju, tänk vad skoj om du fått träffa honom. Hoppas "din" fotograf var där så han har bilder att dela med sig av. Vore jätteskoj med nya bilder på vår hunk.
                  Jag tror nog att Danne är på väg till Tyskland nu ja, han kommer säkert få jätteskoj där. Det är han värd.
                  Ha dets å jättejätteskönt vännen, vi ses.

Comment

• Originally posted by vimzet
                    Halloj alla!!

Tack för

Det var så lite så Kul att göra någon glad ibland Åkte du hem idag eller igår kväll?? Åkte du idag är det väl klart Danne inte är kvar på C-J, du får leta upp vart Muffe bor å hänga utanför där

Oj, hoppas "din" fotograf har tagit lite bilder, dåligt med uppdateringen på vimmelbilderna i Nkpg

Ha det så bra på torpet med allt vad du kan tänkas ha för dig

- min av BB 2006

BB-2005

Comment

• Big_Sister...du som har koll på allt som händer vet du var inte var Muffe bor? Det kan ju bli nästa uppdrag för dig att ta reda på tills Danne har kommit hem från Tyskland igen. Han tycker tydligen om att vara i norrköping, Handyman Då kan ju alla vi Dannedyrkare stå och vänta, ifall han dyker upp(om du inte håller det hemligt föstås) Jag har 5 veckors semester jag kan tillbringa väntandes.
                      Bara nu inte Muffe tror att det är honom vi dyrkar när vi står där trånandes Om du klarar det uppdraget är du immun nästa vecka

Comment

Big_Sister...du som har koll på allt som händer vet du var inte var Muffe bor? Det kan ju bli nästa uppdrag för dig att ta reda på tills Danne har kommit hem från Tyskland igen. Han tycker tydligen om att vara i norrköping, Handyman Då kan ju alla vi Dannedyrkare stå och vänta, ifall han dyker upp(om du inte håller det hemligt föstås) Jag har 5 veckors semester jag kan tillbringa väntandes.
                        Bara nu inte Muffe tror att det är honom vi dyrkar när vi står där trånandes Om du klarar det uppdraget är du immun nästa vecka
                        Ja då blir jag immun för det var inte så svårt å ta reda på vart han bor i Nkpg Var bara att gå in på gula sidorna å söka på Mufad i Nkpg. Gå in där du oxå så får du exakt karta på vart han bor Själv är det ingen risk att jag skulle börja tråna efter Muffe, lite för sliskig för min smak

Hittade detta GB-inlägg av _sockersmulan_ på Dannes lunar
                        Såg dig på Java med Muffe, vad fin du var och så vill jag gratta till att du kom fyra i BB... Ha en härlig sommar

Sen hade tjejen skrivit detta i sin blogg 31/5
                        Kändisfika?
                        Var o fikade med lill-kicki på Java, och gissa vilka som står framför i kön, Jo BB-Muffe o Danne. Haha... ser mycket bättre ut i verklighten båda två än på tv. kul..

Java är ett fik i Gävle

Hittade även detta GB-inlägg av metal9 på Dannes lunar
                        Jag såg dig i parken häromdan. Tänkte lire lite fotboll me dig men du hade lite brått

Sen hade killen skrivit detta i sin blogg 6/6
                        Såg Danne idag. Blev förlamad. sketatufft, Han gick i folkparken och käka glassen me några polers. Det var jävligt kul
                        Last edited by BigSister; 2006-06-08, 17:50.

- min av BB 2006

BB-2005

Comment

Ja då blir jag immun för det var inte så svårt å ta reda på vart han bor i Nkpg Var bara att gå in på gula sidorna å söka på Mufad i Nkpg. Gå in där du oxå så får du exakt karta på vart han bor Själv är det ingen risk att jag skulle börja tråna efter Muffe, lite för sliskig för min smak

Hittade detta GB-inlägg på Dannes lunar
                          Såg dig på Java med Muffe, vad fin du var och så vill jag gratta till att du kom fyra i BB... Ha en härlig sommar

Sen hade tjejen skrivit detta i sin blogg
                          Kändisfika?
                          Var o fikade med lill-kicki på Java, och gissa vilka som står framför i kön, Jo BB-Muffe o Danne. Haha... ser mycket bättre ut i verklighten båda två än på tv. kul..

Java är ett fik i Gävle
                          Nä det var ett lätt uppdrag....men då är jag med immun då
                          Jaha, ser bättre ut i verkligheten än på tvHur kan det vara möjligt?
                          Nu ska jag ut i solen en stund till......

Comment

• Jeg sendte i vei alle spørsmålene jeg, så får han svare på de han vil (helst alle da ; )
                            Danne vant ikke!!!

Comment

• Originally posted by sjokomania
                              Jeg sendte i vei alle spørsmålene jeg, så får han svare på de han vil (helst alle da ; )
                              Hur många frågor fick du in?

- min av BB 2006

BB-2005

Comment

Hur många frågor fick du in?
                                Ble ca 70 spørsmål = ) men enkelte av dem var like. Bra jobba folkens = )
                                Danne vant ikke!!!

Comment

Working...
                                X