Lilla kaninen :-)
Jättebra jobbat
Hoppas Danne svarar på de oxå
Originally posted by sjokomania
- min
av BB 2006

BB-2005
Det var en gammal lagning som spökade så hon fick borra upp å lägga i ny lagning. Det var bara det att när det blev blottlagt började det komma var från tanden
Inflammation i en redan lagad tand har jag aldrig hört talas om
Fick även en penicillinkur för att bli riktigt bra
Jag tog med henne in till mig å vi ringde polisen som var här på 5 minuter. Det var tre killar som hade börjat slåss pga fylla å blodet sprutade enligt den här tjejen. Polisen fick skicka efter ambulansen pga skadorna, alla överlevde. Tjejen var jättechockad så jag fick ta hand om henne. Lite jobbigt med tanke på min tandvärk å migrän hade jag fått oxå. Så nu hoppas jag på en lugn helg snart 

- min
av BB 2006

BB-2005
jag har en man som inte är intresserad.
Jag kikar runt lite och läser en del matrecept
jag har en man som inte är intresserad.
Jag kikar runt lite och läser en del matrecept
Tänk så får man se honom i publiken
Tänk så får man se honom i publiken
Klockan 18.00 är det dax att sätta på tv:n om ni vill se en skymt av honom.....den chansen är ju jättestor
.
Nu ska jag ut och njuta och få lite färg
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.

Comment