Announcement

Collapse
No announcement yet.

****OT-tråden**** del 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Millou
    Gokväller alla

Ska testa o göra en Sunny

Halloj Catinka....mysigt det låter att lilla väduret från sträcka på sig...dom gillar o hoppa hinder...söta som attan då

Morsning Brutus.....vilken snitsig moppe, en sån har inte jag sett på länge, var rädd om den...säger som Sunny, svätt ingen falu rödfärg på den bara

Men morsning korsning Folkis...du får komma hit o bygga en flytbrygga till mig, jag behöver en sån när vi ska åka vattenskidor, men inga kvistar i rumpan tack...välhyvlad ska den vara inte rumpan...bryggan

Sunny...det gick bra med tjejen sen, vi fick bort hennes bästa vän och hon kom över att det verkligen var sant liksom...tog ett tag...tack för din omtanke vännen

Skorpan...kan du inte dansa små grodorna eller vill du inte...offra dig lite...hör till midsommarnatten...helt klart...plus 7 sorters blommor under kudden om man nu hamnar på nån kudde vill säga

Gason...va tvungen att vända om här, såg att du hunnit vara inne mellan här...tjing på dig *vink*
    Hmmmm,,,vi får se vad som händer,,,jag brukar i alla fall alltid bada i havet på midsommarafton....kommer kanske att hoppa som en groda efter det

Comment

• Originally posted by Millou
      Gokväller alla

Ska testa o göra en Sunny

Halloj Catinka....mysigt det låter att lilla väduret från sträcka på sig...dom gillar o hoppa hinder...söta som attan då

Morsning Brutus.....vilken snitsig moppe, en sån har inte jag sett på länge, var rädd om den...säger som Sunny, svätt ingen falu rödfärg på den bara

Men morsning korsning Folkis...du får komma hit o bygga en flytbrygga till mig, jag behöver en sån när vi ska åka vattenskidor, men inga kvistar i rumpan tack...välhyvlad ska den vara inte rumpan...bryggan

Sunny...det gick bra med tjejen sen, vi fick bort hennes bästa vän och hon kom över att det verkligen var sant liksom...tog ett tag...tack för din omtanke vännen

Skorpan...kan du inte dansa små grodorna eller vill du inte...offra dig lite...hör till midsommarnatten...helt klart...plus 7 sorters blommor under kudden om man nu hamnar på nån kudde vill säga

Gason...va tvungen att vända om här, såg att du hunnit vara inne mellan här...tjing på dig *vink*
      Halloj Millou...

hahaha...Ja det skulle jag nog kunna göra... ...välhyvlad?...Det är väl bra om båda två är det...
      Öl är gott.....

Comment

• Vilken härlig sommarkväll det är så dunderskönt ute nu på min altan. Har ni det lika skönt där ni bor? Det värsta är att jag blir så sugen på nåt gottigott att dricka..... Men ajabaja...det är ju bara måndag så det får vänta till midsommar.
        Men lite kaffe skadar inte att sätta på
        Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Comment

• Originally posted by Catinka
          Vilken härlig sommarkväll det är så dunderskönt ute nu på min altan. Har ni det lika skönt där ni bor? Det värsta är att jag blir så sugen på nåt gottigott att dricka..... Men ajabaja...det är ju bara måndag så det får vänta till midsommar.
          Hej vännen.
          Mmm, det är lika skönt här. Håller med om att man gärna skulle vilja ha nåt gott i glaset, men som sagt det är bara måndag så man får ge sig till tåls några dagar till.
          Jag ska hämta lite glass strax tänkte jag.

Comment

Vilken härlig sommarkväll det är så dunderskönt ute nu på min altan. Har ni det lika skönt där ni bor? Det värsta är att jag blir så sugen på nåt gottigott att dricka..... Men ajabaja...det är ju bara måndag så det får vänta till midsommar.
            Det är en ljuvlig sommarkväll här på Gotland också, har min lillbrorsa här på semester så det blir nog en whisky till kaffet
            "Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något"

Comment

• Originally posted by Sunnyface
              Hej vännen.
              Mmm, det är lika skönt här. Håller med om att man gärna skulle vilja ha nåt gott i glaset, men som sagt det är bara måndag så man får ge sig till tåls några dagar till.
              Jag ska hämta lite glass strax tänkte jag.
              Mmmm....glass.....har jag ju ingenMen i morgon ska jag köpa indigredienser och göra en cheesecake. Det är mumma det Tyvärr blir den inte klar till sverige-England matchen men jag får väl hitta på ngt annat gott. Huu, det är dax att vara nevös i morgon igen. Men det blir inte lika hemskt som sist. chansen att vi går vidare är rätt så stor även om vi inte vinner tror jag. det räcker med oavgjort iaf

Comment

• Originally posted by Brutus
                Det är en ljuvlig sommarkväll här på Gotland också, har min lillbrorsa här på semester så det blir nog en whisky till kaffet
                Jasså ni festar så här på en måndag. Ja det gör ni rätt i Passa på och njut, för det skulle bli lite sämre väder senare i veckan tror jag

Comment

• Originally posted by Folkis
                  Hallå alla!...

hahaha...Här läser man IT på högskola och så får man jobba med att bygga bryggor...skitkul...
                  Hejsan Folkis
                  Jasså du har hittat hit trodde inte du hade tid nu när det är så mycket fotboll på tv. För du har väl inte missat en enda match? Dvs då du inte byggt bryggor... Låter rätt så kul tycker jag.
                  i morgon hejar vi fram Sverige till vinst Tvålar till england riktigt ordentligt

Comment

• Här dricks det Wiskey o äts glass ser jag

Comment

• Originally posted by Skorpan
                      Här dricks det Wiskey o äts glass ser jag
                      Nej, inte här bara kaffe idag....men det får duga

Comment

Här dricks det Wiskey o äts glass ser jag
                        En liten Cragganmore till kaffet är inte alls dumt Även om det "bara" är måndag
                        "Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något"

Comment

Nej, inte här bara kaffe idag....men det får duga
                          Kaffe så här sent....då kan inte jag sova,,,då får jag lika mycket energi som Mellis verkar ha

Comment

• Mys måndag på er!! ....alla ser ut att må bra ser jag så långt jag har kollat iaf.

Comment

Kaffe så här sent....då kan inte jag sova,,,då får jag lika mycket energi som Mellis verkar ha
                              För att få fart på slöa mig så krävs det mer än kaffe...skål

Comment

• Originally posted by mellis-bellis
                                Mys måndag på er!! ....alla ser ut att må bra ser jag så långt jag har kollat iaf.
                                Japp, här mås det bra Och det gör du med får vi hoppas.

Comment

Working...
                                X