Announcement

Collapse
No announcement yet.

****OT-tråden**** del 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Millou
    Nämen böt du rum...får gubben ligga själv nu o sova...lät jättekul att du packat ihop o flyttat
    He,he, nei han er ikke hjemme i helga, pendler-jobb. Så her er jeg mest alene. Han er stort sett hjemme på helgene, men det hender at jobben tar lenger tid enn planlagt..

Comment

• Originally posted by Skorpan
      Har du ett sånt stort hus så att du kommer till kyligare breddgrader då
      Tja, vi har 3 soverom, hvor det ene er i motsatt del av de andre. Kjennes ikke kjølig, men bedre. Heldig at barna har flyttet...

Comment

• Originally posted by marianne
        Tja, vi har 3 soverom, hvor det ene er i motsatt del av de andre. Kjennes ikke kjølig, men bedre. Heldig at barna har flyttet...
        Hmmm,,,,,kanske är skönt efter många år i samma hus

Comment

He,he, nei han er ikke hjemme i helga, pendler-jobb. Så her er jeg mest alene. Han er stort sett hjemme på helgene, men det hender at jobben tar lenger tid enn planlagt..
          OK...du får flytta tillbaks när han kommer hem, så han inte blir ledsen

Comment

Hmmm,,,,,kanske är skönt efter många år i samma hus
            Ja, de er så store at de kan prøve å bo for seg selv. Det er etter eget ønske, og helt ok synes vi..

Comment

• Skhhåll på er ser knappt ....nämen fy vad ja är berusad nu då. ska inte hänga med de andra ut i kväll, för mitt gips har gått sönder fast det räcker nog att gipsa om armem i morom
              Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Comment

• Originally posted by Millou
                OK...du får flytta tillbaks när han kommer hem, så han inte blir ledsen
                Ja, må nok det. Flytter tilbake i morgen vil jeg tro, skal huske å stenge solen ute nå... Har aldri sovet på det andre rommet, så det blir nytt..

Comment

• Originally posted by Catinka
                  Skhhåll på er ser knappt ....nämen fy vad ja är berusad nu då. ska inte hänga med de andra ut i kväll, för mitt gips har gått sönder fast det räcker nog att gipsa om armem i morom
                  Hei.. Har du blitt beruset? Bare slapp av, det går over...
                  Og din gips ordnes, skal du se..

Comment

Skhhåll på er ser knappt ....nämen fy vad ja är berusad nu då. ska inte hänga med de andra ut i kväll, för mitt gips har gått sönder fast det räcker nog att gipsa om armem i morom
                    Är det sant....du är ju för rolig

Comment

men hallå...vad har du druckit ,,,,,ta lite mjöl o vatten och så bakar du armen i ungnen så blir det bra igen

Comment

Hei.. Har du blitt beruset? Bare slapp av, det går over...
                        Og din gips ordnes, skal du se..
                        Haha. ja det brukar gå över..konstigt att jorden snurrar runt när man dricker...eller det gör den ju jämt...men det är då man känner det

Comment

men hallå...vad har du druckit ,,,,,ta lite mjöl o vatten och så bakar du armen i ungnen så blir det bra igen
                          Ja, dte ska jag göra...blir säkert jättebra....tänk att jag inte kunde dunka armen i vordet ens utan att de gåt sönder...dåliga grejer de har på hospitalet nu för tiden

Comment

Haha. ja det brukar gå över..konstigt att jorden snurrar runt när man dricker...eller det gör den ju jämt...men det är då man känner det
                            Ja, ikke sant. Og da snurrer den enda fortere..

Comment

Ja, dte ska jag göra...blir säkert jättebra....tänk att jag inte kunde dunka armen i vordet ens utan att de gåt sönder...dåliga grejer de har på hospitalet nu för tiden
                              På mitt soverom hadde dette blitt perfekt nå... Ferdig på få minutter...

Comment

Ja, ikke sant. Og da snurrer den enda fortere..
                                Ja det går jättefort. fy då, undrar om tiden går fortare med då? I så fall är det snart jul..

Comment

Working...
                                X