Announcement

Collapse
No announcement yet.

****OT-tråden**** del 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Catinka
    Du kanske kissar i garderoben istället och undrar varför kläderna luktar kiss
    Ha, ha...du har ingen koll Marianne som ska ha karta o kompass....vatten gumsan...vatten är bra nu

Comment

• Originally posted by Millou
      Ja du ser...vilken tur att jag kom på de nu...hur hade det gått annars...jo du hade gått rakt in i väggen...smack som en liten fläck på tapeten och de hade gubben märkt direkt
      Garantert!! Og lørdagen hadde blitt strevsom, og uten soling...
      Ja du Millan, kan få sagt det...

Comment

Går infuensan nu då...kolla de först
        nä. inte vad jag vet...men det vet nog inte de som kommer .....hehe..annars tror de att jag är ....och så har de något att snacka om....bra va
        Jag är familjens lilla svarta bääää.....så de är vana
        Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Comment

Ha, ha...du har ingen koll Marianne som ska ha karta o kompass....vatten gumsan...vatten är bra nu
          Vatten är sånt jag brukar bada o duscha i....vad menar du??.......
          Sjka jag bada?

Comment

• Originally posted by marianne
            Garantert!! Og lørdagen hadde blitt strevsom, og uten soling...
            Ja du Millan, kan få sagt det...
            Du löser nog det här helt säkert, men släpp inte gubben in hit bara för då läser han allt tokigt vi skriver en fredgskväll....oj...stackarn

Comment

Du löser nog det här helt säkert, men släpp inte gubben in hit bara för då läser han allt tokigt vi skriver en fredgskväll....oj...stackarn
              Äsch....varför ska inte han få skratta lite oxå?...........

Comment

nä. inte vad jag vet...men det vet nog inte de som kommer .....hehe..annars tror de att jag är ....och så har de något att snacka om....bra va
                Jag är familjens lilla svarta bääää.....så de är vana
                Tror inte alls du är nåt bääää....du måste vara släktens lilla charmtroll, men gravid är väl ändå inte det första dom tänker på eller

Comment

Nope... Her har han ingenting å gjøre... Er bedre han ser en fotballkamp...

Comment

Vatten är sånt jag brukar bada o duscha i....vad menar du??.......
                    Sjka jag bada?
                    Ja...släng dig i spat...kvällsdopp är inte helt fel...lite kallt bara...det tål du säkert just nu

Comment

Äsch....varför ska inte han få skratta lite oxå?...........
                      Jodå...men han jobbar ju...hur trött är inte han sen...inge forum där inte...fråga Marianne

Comment

Tror inte alls du är nåt bääää....du måste vara släktens lilla charmtroll, men gravid är väl ändå inte det första dom tänker på eller
                        Jo...det är nog det första de tänker är jag rädd....det har hänt förr så att säga några gånger utan att det varit planerat....fast de vet ju inte att jag äntligen har lärt mig att det kan bli sånt...utav "sånt"..om du förstår va hag menar

Comment

• Halloj.
                          Här är det gips som gått sönder och solbrillor som ska på. Ni verkar köra järnet ikväll, låter kul.
                          Själv har jag groggat ikväll och försöker titta på Helgonet på tv, men hamnar ändå framför skärmen titt som tätt och lyssnar på musik....
                          Underbart skön sommarkväll ute, men nu måste jag hålla mig inne för det blir svårare och svårare att hålla reda på busfröna där ute.

Comment

• Originally posted by marianne
                            Nope... Her har han ingenting å gjøre... Er bedre han ser en fotballkamp...
                            Precis...lugnt o stilla i soffhörnan...håller med du

Comment

Jodå...men han jobbar ju...hur trött är inte han sen...inge forum där inte...fråga Marianne
                              Aha...inget forum....men lite myspys istället...

Comment

• Originally posted by Sunnyface
                                Halloj.
                                Här är det gips som gått sönder och solbrillor som ska på. Ni verkar köra järnet ikväll, låter kul.
                                Själv har jag groggat ikväll och försöker titta på Helgonet på tv, men hamnar ändå framför skärmen titt som tätt och lyssnar på musik....
                                Underbart skön sommarkväll ute, men nu måste jag hålla mig inne för det blir svårare och svårare att hålla reda på busfröna där ute.
                                Heeeej...saknat att du svarat mig.men förstår om du vill vara lite ute på ballen o mysa en sån härlig kväll

Comment

Working...
                                X