Announcement

Collapse
No announcement yet.

****OT-tråden**** del 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Catinka
    Aha...inget forum....men lite myspys istället...
    Jäklar vad du skriver snabbt...hinner ju inte svara lika snabbt...kör du järnet nu...svettigt värre

Comment

• Originally posted by Millou
      Heeeej...saknat att du svarat mig.men förstår om du vill vara lite ute på ballen o mysa en sån härlig kväll
      Men vännen, gjorde jag inte??? Ja du ser, jag har helt kommit av mig.
      Inte meningen sötis.
      Haha, "ballen" var ett nytt ord för balkongen, eller är det bara du som är inne på helt andra tankegångar såhär på fredagskvällen?

Comment

• Originally posted by Sunnyface
        Halloj.
        Här är det gips som gått sönder och solbrillor som ska på. Ni verkar köra järnet ikväll, låter kul.
        Själv har jag groggat ikväll och försöker titta på Helgonet på tv, men hamnar ändå framför skärmen titt som tätt och lyssnar på musik....
        Underbart skön sommarkväll ute, men nu måste jag hålla mig inne för det blir svårare och svårare att hålla reda på busfröna där ute.
        Hej Sunny!
        Jag har ingen att gå på fågelskådning med....så det var bra att du tittade in Har du med groggat...här ser du en till...jag tycker det äär svårt att hitta alla bokstäver på tangentbordet...men det är väl ite så illa för dig? Jag ska alltid va fulast jämt. förstår inte att jag aldrig blir lagom
        Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Comment

Jo...det är nog det första de tänker är jag rädd....det har hänt förr så att säga några gånger utan att det varit planerat....fast de vet ju inte att jag äntligen har lärt mig att det kan bli sånt...utav "sånt"..om du förstår va hag menar
          Vadå " sånt"...nu förstår jag inte alls vad du menar förklara lite mer utförligt tack...var, hur o när

Comment

Halloj.
            Här är det gips som gått sönder och solbrillor som ska på. Ni verkar köra järnet ikväll, låter kul.
            Själv har jag groggat ikväll och försöker titta på Helgonet på tv, men hamnar ändå framför skärmen titt som tätt och lyssnar på musik....
            Underbart skön sommarkväll ute, men nu måste jag hålla mig inne för det blir svårare och svårare att hålla reda på busfröna där ute.
            Heeeiii! Så bra at du titter inn igjen. Her skjer det litt av hvert, ja..
            Været er helt skjønt, til man skal sove...og solen har varmet opp rommet..så jeg har flyttet, og så ser jeg i morgen om det har gått bra...

Comment

Jäklar vad du skriver snabbt...hinner ju inte svara lika snabbt...kör du järnet nu...svettigt värre
              Jag som bara har en hand att skriva med ju....går skitlångsamt att skriva ju

Comment

Men vännen, gjorde jag inte??? Ja du ser, jag har helt kommit av mig.
                Inte meningen sötis.
                Haha, "ballen" var ett nytt ord för balkongen, eller är det bara du som är inne på helt andra tankegångar såhär på fredagskvällen?
                Inte vet jag, men det tycker jag folk kallar balkongen för lite här o där...jag har ju altan...är liksom inte med i den klubben ens

Comment

Hej Sunny!
                  Jag har ingen att gå på fågelskådning med....så det var bra att du tittade in Har du med groggat...här ser du en till...jag tycker det äär svårt att hitta alla bokstäver på tangentbordet...men det är väl ite så illa för dig? Jag ska alltid va fulast jämt. förstår inte att jag aldrig blir lagom
                  Jaså har du ett sånt där konstigt tangentbord som Skorpan brukar ha? Inte lätt då att hitta alla bokstäver.
                  Men vadå "fulast"??? Du kan väl aldrig bli det. Däremot kan du och jag göra sällis som fullast...

Comment

Jag som bara har en hand att skriva med ju....går skitlångsamt att skriva ju
                    Det vet jag inte om jag går på efter i kväll...gipset va ju trasigt, kanske speedade upp hela armen bara för de

Comment

• Originally posted by marianne
                      Heeeiii! Så bra at du titter inn igjen. Her skjer det litt av hvert, ja..
                      Været er helt skjønt, til man skal sove...og solen har varmet opp rommet..så jeg har flyttet, og så ser jeg i morgen om det har gått bra...
                      Heeeej vännen.
                      Det är så underbart att se dig här igen. Även om jag drabbats av skrivkramp och inte skriver så mycket nu sen ett tag tillbaka, men jag är här då och då och det är så härligt att se dig här. Jag är snart tillbaka i mitt esse så mig slipper ni inte så lätt.

Comment

Vadå " sånt"...nu förstår jag inte alls vad du menar förklara lite mer utförligt tack...var, hur o när
                        Var:kan vara vart som helst. lampkronan eller köksbordet...allt utom i mikron...de är inge bra.
                        Hur: tja....en smaksak....går väl bra med det mesta
                        När: I stort sätt jämt...men rekommenderas inte på begravningar

Comment

• Nä darlingar...nu säger jag godnatt...blev tvärtrött och vill njuta av dagen i morgon...sov så gott allihop o tack för i kväll...kram alla
                          Skorpis har somnat för länge sen

Comment

Var:kan vara vart som helst. lampkronan eller köksbordet...allt utom i mikron...de är inge bra.
                            Hur: tja....en smaksak....går väl bra med det mesta
                            När: I stort sätt jämt...men rekommenderas inte på begravningar
                            Tack vännen

Comment

Heeeej vännen.
                              Det är så underbart att se dig här igen. Även om jag drabbats av skrivkramp och inte skriver så mycket nu sen ett tag tillbaka, men jag är här då och då och det är så härligt att se dig här. Jag är snart tillbaka i mitt esse så mig slipper ni inte så lätt.
                              Ja, jeg er på plass! Og deg vil vi da ikke bli av med!! Håper din skrivekrampe går vekk snart, savner å ta en kaffe med deg da du er på jobb. Jeg er hjemme på dagen, så litt selskap hadde vært fint. Men jeg vet at du kommer tilbake, og jeg har tid til å vente...

Comment

Jaså har du ett sånt där konstigt tangentbord som Skorpan brukar ha? Inte lätt då att hitta alla bokstäver.
                                Men vadå "fulast"??? Du kan väl aldrig bli det. Däremot kan du och jag göra sällis som fullast...
                                Ok...hehe...fattades tydligen ett L.....är väl inte den allra fulaste i världen....men fullast är jag nog iaf....brukar bli helt puckad...men vad gör det idag....imorgon blir det värre

Comment

Working...
                                X