Announcement

Collapse
No announcement yet.

****OT-tråden**** del 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Millou
    Bollen är ju rund...det vet vi sen förut men killarna är ju lite mer att...ja....kika in liksom...vem som är bäst tänkte jag på
    Jaha.. mena du vem som är bäst.. jag kollar då på dom som är söta och snygga.. hehe.. fast det är ju jag det..

Comment

Originally posted by Smultron

Hej hej Skorpan.
      Det låter bra det.. då tror jag på dig att vi fixar detta.. bra du lugnar mina nerver..

Öppnar nu en iskall öl o skålar med dig

Comment

Heeej gullevännen..
        Klart man spejar på grabbsen också... inte kan man ju stirra sig blind på en boll..
        Hejsan Smultron
        Ja, grabbsen tål att spanas på en del är riktiga finingar
        Fast det är väldigt viktigt att vinna i kväll annars är det nog kört....Men tillsammans ska vi hejja fram dom ellerhur
        Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Comment

Jaha.. mena du vem som är bäst.. jag kollar då på dom som är söta och snygga.. hehe.. fast det är ju jag det..

Kolla på gumsan...i brist på att kolla in Danne nu...så blir det fotbollsgrabbsen....så det kan bli när BB är slut

Comment

Originally posted by Skorpan
            Öppnar nu en iskall öl o skålar med dig
            Trevligt..genast öppnade jag också en kall öl.. skål på dig Skorpan..

Comment

Originally posted by Catinka
              Hejsan Smultron
              Fast det är väldigt viktigt att vinna i kväll annars är det nog kört....Men tillsammans ska vi hejja fram dom ellerhur
              Halloj sötis!
              Det finns några riktiga gobitar bland dom grabbarna.. mmm..
              Vi ska alla tillsammans fixa dom till vinst.. jajamensan!

Comment

Hejsan Smultron
                Håller du på o laddar nu Catinka....snart dags för o heja fram dom

Comment

Ja...nu får det vara bra...du blir så märkvärdig om du får för många priser

Skorpan

Millan

Comment

Kolla på gumsan...i brist på att kolla in Danne nu...så blir det fotbollsgrabbsen....så det kan bli när BB är slut
                    Johoo du.. så blev det när BB tog slut.. då spejar man på annat ögongodis..

Comment

Originally posted by Skorpan
                      Millan
                      Meeeeeeen...du är ju för go ...vet du hur Berner Senner sugen jag blev nu ....vill sluta jobba nuuuuuuu och ha en sån liten sötis att kela med...tack Skorpan för den bilden...puss, puss, puss

Comment

Håller du på o laddar nu Catinka....snart dags för o heja fram dom
                        Japp här laddas det för fullt. En och annan öl kommer väl att intagas så småningom med....på en torsdag men annars pallar jag inte att se...är ju så nervös

Comment

Halloj sötis!
                          Det finns några riktiga gobitar bland dom grabbarna.. mmm..
                          Vi ska alla tillsammans fixa dom till vinst.. jajamensan!
                          Jag ska hejja så jag blir blå här......

Comment

Japp här laddas det för fullt. En och annan öl kommer väl att intagas så småningom med....på en torsdag men annars pallar jag inte att se...är ju så nervös
                            Lugn o fin gumsan...dom kommer att fixa det här...känns i lilltån...den där snygga du vet blir ingen öl för mig här inte...får bara inte ner nån sån...gillar inte öl...tar ett glas citronvatten...väntar tills i morn kväll när det är fredag, då kan jag skåla med er

Comment

Hej på er sötnosar.
                              Nu har jag hittat hit, och jädrar vad ni skrivit. Då lär det väl bli lugnt nu när jag är här, verkar ha fått den effekten.

Jag är nervös redan nu, vojne vojne. Och de har inte ens börjat kicka boll än...Har tagit mig en lugnande liten drink här nu, öl kände jag inte för.

Nu måste jag gå och spana fåglar.....

Comment

Lugn o fin gumsan...dom kommer att fixa det här...känns i lilltån...den där snygga du vet blir ingen öl för mig här inte...får bara inte ner nån sån...gillar inte öl...tar ett glas citronvatten...väntar tills i morn kväll när det är fredag, då kan jag skåla med er
                                jag borde med vänta till i morgon...men jag måste ta några sen för att lugna nerverna....jag är riktigt nervös idag. men det går bra att skåla med citrtronvatten oxåskål

Comment

Working...
                                X