Announcement

Collapse
No announcement yet.

****OT-tråden**** del 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Sunnyface
    Mm, vad gott med en kall öl, det gjorde du rätt i. Jag kände inte för öl idag, så jag har en god grogg istället.
    Allvaret på måndag? Ska du basa för stället för sommaren eller?
    È qui un abbraccio grande da me a lei.
    Ja du gissade rätt,,,,wow,,,lite spaniatilienska där,,,men jag fattade,,,kram tillbaka

Comment

• Originally posted by Skorpan
      Det var på tiden,,,,skål
      Jasså.. va bra! Då var det nåt positivt.. Skål! Mmm öl är gott!

Comment

• Originally posted by Smultron
        Jag kan inget om fotboll.. men nu hörde jag på tv:n att Kim Källström spelar från start.. undrans om det är positivt eller negativt.. hmmm.. det lär väl visa sig.. Hejja Sverige!
        Nej jag vet inget heller....men det är nog bra hur ser han ut förresten
        Nåja huvudsaken är att han eller någon annan gör MÅÅÅL
        Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Comment

Jag kan inte heller mycket om fotboll, men efter vad jag hört av grabbsen på jobbet som knappt pratar annat om dagarna nu, så är det enbart positivt om han spelar från start.

Herregud, nu börjar det ju snart. Nu måste jag gå och nervösröka.
          Jag hänger med dig

Comment

Jag kan inte heller mycket om fotboll, men efter vad jag hört av grabbsen på jobbet som knappt pratar annat om dagarna nu, så är det enbart positivt om han spelar från start.

Herregud, nu börjar det ju snart. Nu måste jag gå och nervösröka.
            Så så lugn och fin.. Skorpan har sagt att Sverige fixar detta.. så det är lugnt.. take it easy sötis..

Comment

Skååål nu har jag med börjat med min första öl

Comment

• Originally posted by Catinka
                Nej jag vet inget heller....men det är nog bra hur ser han ut förresten
                Nåja huvudsaken är att han eller någon annan gör MÅÅÅL
                Hur han ser ut..hehe.. jäääättesöt kille, mörkt kort hår.. supersöt.. Ja vi får verkligen hoppas att killen kan göra mål! Hejja!

Comment

Hur han ser ut..hehe.. jäääättesöt kille, mörkt kort hår.. supersöt.. Ja vi får verkligen hoppas att killen kan göra mål! Hejja!
                  Ok, då hejar jag extra mycket på att han gör mål då. Ska spana in honom lite extra ....bara han inte blir nervös då... skål

Comment

Jag vet ,,,fast man får lite dåligt samvete så här en vardag,,,he he,,,not

Comment

Ok, då hejar jag extra mycket på att han gör mål då. Ska spana in honom lite extra ....bara han inte blir nervös då... skål
                      Spana på du.. det ska jag göra.. Skål vännen! Det börjar kl.21 va??

Comment

Jag vet ,,,fast man får lite dåligt samvete så här en vardag,,,he he,,,not
                        Not säger jag också.. hehe.. idag så är det ju faktiskt examens-dag.. fast det är mina barns.. fast dom är hos sin pappa nu så.. hehe.. jag fick ta en öl..

Comment

Not säger jag också.. hehe.. idag så är det ju faktiskt examens-dag.. fast det är mina barns.. fast dom är hos sin pappa nu så.. hehe.. jag fick ta en öl..

Vad bra för dig att du kan få koppla av,,,,jag skulle också vilja ha det så,,,,,att man kan ha sitt barn hos sig oftare

Comment

Ja du gissade rätt,,,,wow,,,lite spaniatilienska där,,,men jag fattade,,,kram tillbaka
                            Hade för mig att det var likadant förra året, och du var ju bara såååå duktig. Inte för att jag hade trott nåt annat. Du är ju du liksom.
                            Inte lika bra på italienska som du, så jag måste ju fuska lite. Blir lite fel då.

Comment

Så så lugn och fin.. Skorpan har sagt att Sverige fixar detta.. så det är lugnt.. take it easy sötis..

Försöker lugna mig här. Skorpan brukar ha rätt så jag borde börja lugna mig nu tycker jag. Men det är rackarns så nervöst alltså.

Comment

Skååål nu har jag med börjat med min första öl
                                Skål vännen! Jag har min grogg här, snart dags för fågelskådning igen...

Comment

Working...
                                X