Announcement

Collapse
No announcement yet.

****OT-tråden**** del 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Sunnyface
    Snälla vännen, skicka över lite lugnande gift från din skorpiongadd. Sunny är ett nervvrak här.
    Jag vill med ha lite gift från din gadd....snälla du jag dööööör av nervositet annars
    Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Comment

• Originally posted by Skorpan
      jag sticker inte mina vänner
      Du är ju för go.
      Borde tänkt på att dina sköna inlägg och ord lugnar ner mig. Jag antar att det ändå var det jag ville ha, och inte nåt stick.

Comment

• Originally posted by Catinka
        Jag vill med ha lite gift från din gadd....snälla du jag dööööör av nervositet annars
        Ojoj, hur går det för dig vännen? Vi är ju så nervösa så jag tror nästan balkongen rasar snart av allt hoppande.

Comment

• Originally posted by Smultron
          Jag fick några kompisar på besök här hemma nu.. så jag vinkar och säger hejdå för idag.. och på er alla! Ses i morron hoppas jag!
          Hejja Sverige!!! Nu börjar det!! Hejja!!! PS! Om jag hinner så kanske jag tittar in lite senare! Om det inte blir för sent.
          Ha de bra, om vi inte syns senare så natti med digoch
          Glöm inte att hålla alla tummar för sverige

Comment

• Snabbt in här för att kolla så att ingen har tuppat av av nervositet.. bra med Skorpan som lugnar er..
            på er! Hejja Sverige!!

Comment

Ojoj, hur går det för dig vännen? Vi är ju så nervösa så jag tror nästan balkongen rasar snart av allt hoppande.
              Fy, jag är ett nervvrak här. Det är mycket fågelskådande nu.....
              Tur att jag inte har balkong...den hade nog rasat.....

Comment

Fy, jag är ett nervvrak här. Det är mycket fågelskådande nu.....
                Tur att jag inte har balkong...den hade nog rasat.....
                Ja du, jag inspekterar räcket och fästena ordentligt nu när jag går ut. Mycket hoppande blir det.
                Skönt dock med lite sällis vännen, det lugnar mig.
                Och så har man ju goa fina Skorpan som alltid finns till hands. Han är ju helt outstanding. Undrans om han vet det egentligen?

Comment

• Originally posted by Smultron
                  Snabbt in här för att kolla så att ingen har tuppat av av nervositet.. bra med Skorpan som lugnar er..
                  på er! Hejja Sverige!!
                  Nej, tuppat av har jag inte gjort än...men det är bra nära.
                  Men jag tror skorpan har lämnat oss i ...Sticket... nu

Comment

• Den här fick jag på jobbet idag av en kompis. Kanske dags att börja be lite?
                    Forward vår som är i anfallet
                    Henke varde ditt namn
                    Zlatan din like
                    Se dina inlägg,
                    såsom i himmelen så ock på marken
                    Vårt dagliga mål ge oss idag och markera deras mittfält,
                    såsom ock vi markerar att vi stöttar de gulblå
                    och inled oss inte i underläge,
                    utan fräls oss ifrån Santa Cruz.
                    Ty bollen är din och Mellberg och målvakten i evighet.
                    Allbäck.

Comment

Ja du, jag inspekterar räcket och fästena ordentligt nu när jag går ut. Mycket hoppande blir det.
                      Skönt dock med lite sällis vännen, det lugnar mig.
                      Och så har man ju goa fina Skorpan som alltid finns till hands. Han är ju helt outstanding. Undrans om han vet det egentligen?
                      Ser inte skorpan här nu ju Var är du Men vi kanske klarar det du och jag ändå.......Japp, vi är ju starka kvinnor

Comment

Den här fick jag på jobbet idag av en kompis. Kanske dags att börja be lite?
                        Forward vår som är i anfallet
                        Henke varde ditt namn
                        Zlatan din like
                        Se dina inlägg,
                        såsom i himmelen så ock på marken
                        Vårt dagliga mål ge oss idag och markera deras mittfält,
                        såsom ock vi markerar att vi stöttar de gulblå
                        och inled oss inte i underläge,
                        utan fräls oss ifrån Santa Cruz.
                        Ty bollen är din och Mellberg och målvakten i evighet.
                        Allbäck.
                        Haha, ja det hjälper nog att be. den bönen var bra

Comment

Ser inte skorpan här nu ju Var är du Men vi kanske klarar det du och jag ändå.......Japp, vi är ju starka kvinnor
                          Skorpan överger aldrig sina vänner, han finns nånstans här i närheten. Inte vara ledsen nu vännen.
                          Och ja, vi är starka kvinnor. Om än något nervösa just nu.

Comment

Ha ha,,jag är här har en vakande hand över er allihopa

Comment

Nej, tuppat av har jag inte gjort än...men det är bra nära.
                              Men jag tror skorpan har lämnat oss i ...Sticket... nu
                              Nämen.. vars har han tagit vägen då da.. det går ju inte lämna er en sekund ni blir ju som nervvrak.. kedjeröker och hoppar nästan sönder balkonger.. och nu såg jag honom.. vink vink Skorpan..

Comment

• Originally posted by Skorpan
                                Ha ha,,jag är här har en vakande hand över er allihopa
                                Skönt att höra

Comment

Working...
                                X