Announcement

Collapse
No announcement yet.

****OT-tråden**** del 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by mellis-bellis
    Va fa´n Brutus vad du har laddat upp alla hjärngympisar igen där ute ...tyar icke mer idag

Å kramisar till er andra oxå
    å till gästerna
    Hehehe
    "Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något"

Comment

• Originally posted by Millou
      Du skulle bara veta...du har inte en aning ...skoja bara...ops
      Bara det finns plats för mig

Comment

• Originally posted by Millou
        Gulrot o morot är alltså samma sak...vilket gullligt namn på den grönsaken
        Ja, det er samme sak. Godt og sunt! Vi har mange ord som ikke ligner det svenske, men også dere har noe som vi ikke aner betydningen av. Det hørte jeg i BB.

Comment

• Originally posted by Brutus
          Hänger visst inte riktig med här, missade din fråga "Staropramen" är ett Tjeckiskt ljust öl. Brorsan som är f d svensk mästare i ölbryggning och numera öldomare bjuder alltid på olika sorters öl för att testa mig och detta är f n vår favorit. Finns på Systemet, men kan även rekommendera en öl-resa till Tjeckien, då får du garanterat "Staropramen".
          Oki,,,finns den på systemet?

Comment

• Originally posted by marianne
            He,he,he.. Trodde du hadde hadde peiling på bil da!! Det er Volkswagen Carawelle, en stor bil, med plass til 8 pers. Så når den er lastet full, drar vi hjem..... Tuller, men det er god plass i allefall..
            Nope...jag köper en bil för att den ska ta mig från A till B,,,är inte så intresserad av bilmärken längre

Comment

• Originally posted by mellis-bellis
              Va fa´n Brutus vad du har laddat upp alla hjärngympisar igen där ute ...tyar icke mer idag

Å kramisar till er andra oxå
              å till gästerna
              Gick inte du och lade dig för en stund sedan

Comment

• Originally posted by Skorpan
                Oki,,,finns den på systemet?
                Jo då den finns på systemet, vanligen i 33cl flaskor

Comment

Nope...jag köper en bil för att den sak ta mig från A till B,,,är inte så intresserad av bilmärken längre
                  Ok, da forstår jeg. Har ikke mye greie på bil jeg heller, men etter som årene har gått, har vi hatt forskjellige biler. Og noe husker jeg..

Comment

• Nu säger jag natti natti till alla kvarvarande och sov gott och förhoppningsvis vakna till en solig midsommarafton

Comment

Nu säger jag natti natti till alla kvarvarande och sov gott och förhoppningsvis vakna till en solig midsommarafton
                      Takk, det samme til deg også! God natt, sov så godt!

Comment

Nu säger jag natti natti till alla kvarvarande och sov gott och förhoppningsvis vakna till en solig midsommarafton
                        Godnatt Brutus,,,ha en underbar Midsommar

Comment

• Originally posted by marianne
                          Ok, da forstår jeg. Har ikke mye greie på bil jeg heller, men etter som årene har gått, har vi hatt forskjellige biler. Og noe husker jeg..
                          Jag med,,,jag var mer bil intreserad förr,,,nu kör jag bara en liten röd bil med cab

Comment

• Nå har jeg forberedt natten. Ska se en liten snutt jeg lastet ned, fra BB. Og så er det tid for sengen. Til dere som er oppe enda; ha en god natt, og sov så godt! Ses i morgen!

Comment

• Godnatt alla...nu är jag dö trött och ska vakna till en mysig midsommarmorgon tänkte jag.....kramar till er alla
                              Förlåt hängde inte med här ett tag...hoppas ni ursäktar en trötter tjej

Comment

Bara det finns plats för mig
                                Det vet du väl

Comment

Working...
                                X