Announcement

Collapse
No announcement yet.

****OT-tråden**** del 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Catinka
    Oj. här har ni badat utan mig ser jag har bara hunnit att ögna igenom vad ni skrivit än....var det nakenfis eller nåt....men då vill jag ju va med...jag fick ju besök precis lagom
    Där var du ju...ja här badar dom nakna hela bunten....inte jag...tar nog bikini på jag.,,.fästingar du vet

Comment

• Originally posted by Skorpan
      Somnade Catinka
      Icke somnar jag när det badas i OT= otan T (k)läder
      Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Comment

• Originally posted by Millou
        Där var du ju...ja här badar dom nakna hela bunten....inte jag...tar nog bikini på jag.,,.fästingar du vet
        hehe, ja just det ja...men du fick ju bort den du hade på tutten.......

Comment

• Jag har länge förstått att OT betyder otan trosor och letat efter ok-tråden(otan kalsonger) men inte hittat den....

Comment

Jag har länge förstått att OT betyder otan trosor och letat efter ok-tråden(otan kalsonger) men inte hittat den....
            Vad var det för blommor du hade under kudden inatt,,,säkert att du inte hade med en o annan svamp

Comment

Vad var det för blommor du hade under kudden inatt,,,säkert att du inte hade med en o annan svamp
              Svamp?? neeej det tror jag inte...men det klart...kanske fotsvamp i så fall

Comment

Svamp?? neeej det tror jag inte...men det klart...kanske fotsvamp i så fall
                Inga röksvampar då

Comment

Inga röksvampar då
                  Nix pix....röksvamparna får hålla sig på altanen
                  Men jag vet inte.... tänk så hade någon av mina sju pojkar svamp....kan man ju få både här och där har jag hört.....en och anna tvättsvamp kanske låg under kudden med...vad vet jag...inte helt nykter igår fy vad hemskt i så fall...

Comment

Jag har länge förstått att OT betyder otan trosor och letat efter ok-tråden(otan kalsonger) men inte hittat den....
                    Du e´för rolig

Måste bara berätta om min knasiga hankatt,såg nyss hur han jaga iväg en söt liten flickkatt ...knäppis katt jag har stackars kastrerade plutt,missar allt det roliga,tur han ej vet om det

Comment

• Nu säger en trött o sliten Skorpa godnatt,,,,,,sov gott allihopa. Millan du vet att jag måste ha en godnattpuss för att kunna sova

Comment

Nu säger en trött o sliten Skorpa godnatt,,,,,,sov gott allihopa. Millan du vet att jag måste ha en godnattpuss för att kunna sova
                        Godnatt Skorpis.,....såklart du får godnatt puss...inget mer du vill ha så var det där enkelt fixat

Godnatt alla ni andra och tack för i kväll

Comment

• Originally posted by mellis-bellis
                          Du e´för rolig

Måste bara berätta om min knasiga hankatt,såg nyss hur han jaga iväg en söt liten flickkatt ...knäppis katt jag har stackars kastrerade plutt,missar allt det roliga,tur han ej vet om det
                          Haha...jag har med en stackars kastrat..men innan han var kastrerad var det full rulle, när han ylade som bara den. Jag kom att tänka på det en dag när jag satt på bussen och såg synen om människorna gjort lika dant
                          Såg framför mig hur alla helt plötsligt började yla....gissa om jag fnittrade för mig själv.....

Comment

Godnatt Skorpis.,....såklart du får godnatt puss...inget mer du vill ha så var det där enkelt fixat

Godnatt alla ni andra och tack för i kväll
                            Go natt Millou och Skorpan Ska ni lägga er redan?

Comment

Go natt Millou och Skorpan Ska ni lägga er redan?
                              Ja gumsan...vi är dötrötta nu...vi ses i morn...vi ska fira gason...kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

Comment

Ja gumsan...vi är dötrötta nu...vi ses i morn...vi ska fira gason...kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam
                                Ja just det ja....vi har stor fest här i morgon så då är det bäst att vi är pigga....Natti o sov så gott...och kraaaaaaaaaamis och

Comment

Working...
                                X