Announcement

Collapse
No announcement yet.

****OT-tråden**** del 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by gason
    Jag *mums* är redan *mums* här. Har ni *mums* inte sett det *mums* än. Jordgubbstårtan *mums* är särskild god. Det är *mums* bara att ta för sig *mums*. Det tog lite *mums* tid att läsa ikapp *mums* bara, det går *mums* lite långsammare nuförtiden. *mums*
    ÅH plötsligt är alla här när ni kommer kommer ni snabbt å alla på engång .........Ok,Gason välkommen tillbaka till oss,ÄNTLIGEN KAN VI MUMSA lite då

Comment

• Originally posted by mellis-bellis
      ÅH plötsligt är alla här när ni kommer kommer ni snabbt å alla på engång .........Ok,Gason välkommen tillbaka till oss,ÄNTLIGEN KAN VI MUMSA lite då
      Mumsa på bara.

Glömde ju att tacka Catinka för tårtorna.
      -"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"

Comment

• Jag tar bara en liten bit....

Comment

Mumsa på bara.

Glömde ju att tacka Catinka för tårtorna.
          Varsågod....jag har ju stått och bakat hela eftermiddagen i värmen, svettigt värre.....men de blev bra.....
          Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Comment

• Originally posted by Catinka
            Varsågod....jag har ju stått och bakat hela eftermiddagen i värmen, svettigt värre.....men de blev bra.....
            Du är duktig du,,,och vilken fantasi sedan

Comment

Det blev mycket bra! Jag gillade designen på "spindeltårtan" en sån har aldrig sett förut.
              -"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"

Comment

Hoppas de smakar bra

Plockar fram de igen så vi ser hur smaskiga de ser ut....OBS,det här va bilden innan Gason dök in å börja mumsa i sig ....själv fick jag ta med egen tårta Undrar va du önskar dig av oss,tänkte att skorpan han kan ju fixa fram det mesta från sitt kartotek,han har ju allt man säger ....så säg nåt får vi se om han fixar fram det...om han e´vaken förståss.....

Comment

• Originally posted by mellis-bellis
                  Plockar fram de igen så vi ser hur smaskiga de ser ut....OBS,det här va bilden innan Gason dök in å börja mumsa i sig ....själv fick jag ta med egen tårta Undrar va du önskar dig av oss,tänkte att skorpan han kan ju fixa fram det mesta från sitt kartotek,han har ju allt man säger ....så säg nåt får vi se om han fixar fram det...om han e´vaken förståss.....
                  Hmmm...kanske något sånt här hade suttit fint från oss

Comment

• Originally posted by Skorpan
                    Du är duktig du,,,och vilken fantasi sedan
                    Men i min fantasi rullar vi runt bland mjuka kuddar...Fantasi

Comment

Det blev mycket bra! Jag gillade designen på "spindeltårtan" en sån har aldrig sett förut.
                      Det var mycket knep och knåp med den må du tro

Comment

Hmmm...kanske något sånt här hade suttit fint från oss
                        Jag fyller med år snart glöm inte det

Comment

Den låten har jag på singel någonstans

Comment

....tror inte Gason tar illa upp....kanske bästa kalaset nånsin,typiskt 40-kalas style

Comment

Den låten har jag på singel någonstans
                              Jag har laddat ner den för några år sen.....den är rätt så gammal va? Åttiotal eller nåt?

Comment

• Här Gason tänkte jag att du skulle få till nästa vecka så du kommer hem snabbare till forumet

Comment

Working...
                                X