Announcement

Collapse
No announcement yet.

****OT-tråden**** del 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hjälp.......det blir inte rätt
    Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Comment

• Originally posted by Catinka
      Tack, snälla du...känner redan värmen komma tillbaka
      Bare hyggelig! Godt å høre at det hjelper..Jeg synes bestandig det er fint å høre at andre har det bra! Sånn er jeg...
      Last edited by gason; 2006-06-26, 22:17. Reason: Fixat citat.

Comment

• Originally posted by Millou
        Blev ju lite förvirrat kul här nu...som vi är liksom

Comment

Mellis...har inte du slutat ännu gumsan, har inte ens hunnit pratat med dig i dag...tänkte ta upp lite vilda planer för helgen med dig sen

Vilda planer för helgen vill jag veta ...annars va det va slutet av arbetsdagen handlade om,vilda planer för helgen ....vilken Katastrof morgon jag hade,månd. vaknade av att 1:a kunden ringde å väckte mej...det samtalet va kul faktiskt,va ere för dag idag,fråga jag,sen, kan jag ringa dej sen för jag har nog kund nu...jaa,det är jag!! hon gillar mej,vilken tur

Comment

Men, søte du.. Ikke fortvil, dette går bra, vet du! Prøv en gang til...

Comment

• Originally posted by marianne
              Men, søte du.. Ikke fortvil, dette går bra, vet du! Prøv en gang til...
              Vågar jag det,,,,jaja, jag testar om det blir rätt nu... TESTING TESTING

Comment

• JAAAAAAAAAAAAAAAAA nu är jag med igen.....Tack för din uppmuntran Marianne

Comment

• Är det ordning o reda här nu då.,.....du är rolig Catinka

Comment

JAAAAAAAAAAAAAAAAA nu är jag med igen.....Tack för din uppmuntran Marianne
                    SUPERT!!! Du klarte det, det visste jeg at du kunne...
                    Og du..; øvelse gjør mester...

Comment

• Originally posted by marianne
                      SUPERT!!! Du klarte det, det visste jeg at du kunne...
                      Og du..; øvelse gjør mester...
                      Japp, nu är jag snart mästare i citat igen..... inte första gången det händer...och troligtvis inte den sista heller.....

Comment

JAAAAAAAAAAAAAAAAA nu är jag med igen.....Tack för din uppmuntran Marianne
                        Vad har du nu hittat på

Comment

Är det ordning o reda här nu då.,.....du är rolig Catinka
                          Japp, nu är det ordning o reda jag är bra på att ställa till oreda....hehe...men nån måste va bra på det oxå

Comment

Hejsan svejsan alla OT are...nu är det kväller o lite mys...så himla skönt
                            Vilken gullig avatar Catinka har nudå...ska vi ha en hundklubb kanske...inte helt fel

Marianne...så skönt o se att du tittar in igen med dina gulliga ord...hemtrevligt måste jag säga

Sunny...du har inte skrivit så mycke i dag har du haft det jobbigt på jobbet...körigt värre kanske innan semestern

Gason...sorry att jag drog upp det där med helikoptern på din födelsedag, hade inte en tanke på vad som sagt om såna innan eller så läser jag som jag vill eller nåt

Mellis...har inte du slutat ännu gumsan, har inte ens hunnit pratat med dig i dag...tänkte ta upp lite vilda planer för helgen med dig sen

Lissabon...allt väl med dig hoppas jag...härligt att se dig här

Brurus...hur är vädret på gotland, här mulnade det på just nu jag hopppas på lite regn för gräsmattan torkar o blir gul annars...säg till när regnet kommer är du bussig

Skorpis darling...har du haft en jobbig dag...slappa lite nu och vila skallen en stund

Snowsan...var är du då...nu har du väl vilat ut och kan skriva lite här...kraaaaam
                            Vilar för full här nu med er

Comment

• Originally posted by Skorpan
                              Vad har du nu hittat på
                              ingentingjag hittar väl aldrig på nåt

Comment

• Originally posted by Skorpan
                                Vilar för full här nu med er
                                Vad...är du full så här på en måndag...

Comment

Working...
                                X