Announcement

Collapse
No announcement yet.

****OT-tråden**** del 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Millan
    Värst vad ni vaknar sent jag har hunnit putsa fönster och varit nere
    o tagit mig ett dopp...årets första....svinkallt...det va inte lång stund jag var i där inte
    Du er da så effektiv i dag! Jeg bare slapper av, skjønt... Var oppe tidlig og laget kaffe, så tok jeg den med på senga
    Ingen ute-bading her nei, ble en dusj... Og jeg holder mest til på altanen nå, herlig vær..

Comment

• Originally posted by marianne
      Du er da så effektiv i dag! Jeg bare slapper av, skjønt... Var oppe tidlig og laget kaffe, så tok jeg den med på senga
      Ingen ute-bading her nei, ble en dusj... Og jeg holder mest til på altanen nå, herlig vær..
      Hej Marianne...ja men jag har varit uppe sen 6...nu tänker jag inte göra mer i dag...bara slappa o ligga o läsa lite....jo en glass ska jag smälla i mig...ha det så skönt på din altan

Comment

• Mmm, vilken god tårta det verkar vara som du fixat Skorpan. Jag tar mer än gärna en bit.

Comment

• Tack för alla gratulationer
          Nu ska jag hugga in på tårtan som skorpan bakat innan Sunny äter upp hela. Jag älskar jordgubbstårta
          Jag har blivit firad med ballongdansen De vet vad jag vill ha mina IRL vänner Gissa vem som hämtade en nål snabbt som attan?
          Ha en fortsatt bra dag
          Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Comment

• Men vad ser jag, fler som fyller år.

Då blir det.

och lite

samt

Grattis Catinka.
            -"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"

Comment

• Det här kanske var en bättre tårta.

-"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"

Comment

• Originally posted by gason
                Det här kanske var en bättre tårta.

Haha...ja på tårta är jag rätt mätt nu...men det finns annat som jag aldrig blir mätt på.....och du visste på vad..........
                Tack!!!!!

Comment

• Goeftermiddag alla! Återigen en underbar dag som man ju bara måste njuta av ute...

Catinka: grattis på din dag!

Comment

• Originally posted by Lexie
                    Goeftermiddag alla! Återigen en underbar dag som man ju bara måste njuta av ute...

Catinka: grattis på din dag!
                    Tack tack...det har varit en underbar fin dag idag.....men så hade jag beställt fint väder med

Comment

• Originally posted by Catinka
                      Tack tack...det har varit en underbar fin dag idag.....men så hade jag beställt fint väder med
                      Jeg har også bestilt sol til deg, og en alldeles fin dag... Fint at det slo till...
                      Sitter mest på altanen, skal nå spise middag der ute, skjønt.
                      Ha en fortsatt fin dag

Comment

• Hej på er Nu har jag varit ute och kört nercabbat en lång sträcka, lyssnat på god musik och bara kopplat av,,,,,,har lagt kött i marinad så nu kan man slappa lite i hängmattan

Comment

• Originally posted by Skorpan
                          Hej på er Nu har jag varit ute och kört nercabbat en lång sträcka, lyssnat på god musik och bara kopplat av,,,,,,har lagt kött i marinad så nu kan man slappa lite i hängmattan
                          Hei på deg! Du har en riktig avslappende dag forstår jeg, herlig at vi er fler på en så fin sommer - søndag

Comment

• Originally posted by marianne
                            Hei på deg! Du har en riktig avslappende dag forstår jeg, herlig at vi er fler på en så fin sommer - søndag
                            Grilltajm

Comment

• Heeeeej Alla OT-lovers! Först och främst vill jag ju säga:

GRATTIS
                              CATINKA

FÖDELSEDAGEN!

Själv har jag precis kommit hem efter att tillbringat hela dagen till sjöss. Har varit uppe sen halv 8 imorse och när jag kom ner till havet så "kokade" vattnet av makrillstim Igår blev det grillning och så satt jag på altanen och kollade på fotbollen, hade ingen lust alls att sitta inomhus. Nu är det bara 5 dagar kvar och sen har jag SEMESTER!!!

Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

• Originally posted by snowflake
                                Heeeeej Alla OT-lovers! Först och främst vill jag ju säga:

GRATTIS
                                CATINKA

FÖDELSEDAGEN!

Själv har jag precis kommit hem efter att tillbringat hela dagen till sjöss. Har varit uppe sen halv 8 imorse och när jag kom ner till havet så "kokade" vattnet av makrillstim Igår blev det grillning och så satt jag på altanen och kollade på fotbollen, hade ingen lust alls att sitta inomhus. Nu är det bara 5 dagar kvar och sen har jag SEMESTER!!!

Vad härligt att få vara på sjön en hel dag,,,,då är du lite trött nu då

Comment

Working...
                                X