Announcement

Collapse
No announcement yet.

****OT-tråden**** del 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Skorpan
    Tre stadier i en mans liv:
    1) Han tror på tomten.
    2) Han tror inte på tomten.
    3) Han är tomten.

Denna då...Vad är det för skillnad mellan HIV och män?
    Svar HIV utvecklas...
    Eller varför skapade gud kvinnan utan humor?.....
    För att hon inte skulle skratta ihjäl sig när hon såg mannen....Inte så bra
    Jag har humor .....och ett gott skratt förlänger livet sägs det.....Jag kommer att bli jättegammal
    Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Comment

• Hallå i tråden!! Håper alle gar det bra Jeg for min del ordner til bursdagsfeiring i morgen og prøver å få noen glimt av sol i mellomtiden Ha en fortsatt knallis dag med mye sol og varme
      "Ser jag ut som nogon som stader hemma?" /Elita/

Comment

• Originally posted by Prettygrl
        Hallå i tråden!! Håper alle gar det bra Jeg for min del ordner til bursdagsfeiring i morgen og prøver å få noen glimt av sol i mellomtiden Ha en fortsatt knallis dag med mye sol og varme
        Hei du! Så fint å se du titter innom.. Jeg nyter sommer og sol, herlig.
        Ikke stress for mye til i morgen, da! Ha en fortsatt fin dag!

Comment

• Halloj på er
          Solen lyser och man är på ett strålande humör i denna underbara sommar värmen
          Kör hårt,det kan gå
          I morgon kan det vara försent.
          Elita4ever Milica IJpelaar

Comment

• Originally posted by tojja
            Halloj på er
            Hallo der ! Ja, nå er det så skjønt.. Koser meg fra morgen til kveld. Må nyte så lenge det varer

Comment

• Hej alla OT-lovers! Sitter på jobbet och förstår inte vad jag gör här när det är så himla fint väder

Hoppas ni har en bra dag, kikar in när jag kommer hem
              Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

• Originally posted by snowflake
                Hej alla OT-lovers! Sitter på jobbet och förstår inte vad jag gör här när det är så himla fint väder

Hoppas ni har en bra dag, kikar in när jag kommer hem
                Heisann ! Ja, det er godt og varmt nå, dagen går fort, snart er du hjemme fra jobb..Da kan du nyte solen sammen med oss!
                Ses senere i dag

Comment

• Ha en glimrende fin dag i OT-tråden
                  :kastkyss:

Comment

• Originally posted by Lissabon
                    Ha en glimrende fin dag i OT-tråden
                    Ha en fin dag videre du også ! Ser deg vel her senere..

Comment

• Originally posted by marianne
                      Heisann ! Ja, det er godt og varmt nå, dagen går fort, snart er du hjemme fra jobb..Da kan du nyte solen sammen med oss!
                      Ses senere i dag
                      Ja nu är jag äntligen hemma igen efter att ha suttit på en stekhet spårvagn och en lika varm buss. Nu är det bara 4 dagar kvar till semestern, hoppas att det blir lika fint resten av sommaren
                      Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

• Originally posted by Prettygrl
                        Hallå i tråden!! Håper alle gar det bra Jeg for min del ordner til bursdagsfeiring i morgen og prøver å få noen glimt av sol i mellomtiden Ha en fortsatt knallis dag med mye sol og varme
                        Heeeeej Party Pinglan! Det var länge sen du var inne (säger jag som haft en mindre forumpaus) Så du tänkte fylla 21 år i morgon, blir det släkten som kommer på besök eller ska du ut med kompisarna?

Hur gick det med examen? Fick du bra betyg?

Comment

• Originally posted by tojja
                          Halloj på er
                          Hej tojja! Ja nu är det svensk sommar när den är som bäst och det borde vara förbjudet att jobba när det är sånt här väder. Längtar som 17 efter semestern.

Comment

• Originally posted by Lissabon
                            Ha en glimrende fin dag i OT-tråden
                            Ha en riktigt bra du också Lissabon Sitter här och funderar på om jag ska sätta mig på balkongen en sväng och läsa..... men även om det är skugga där nu så är det ju fruktansvärt varmt. Hmm.... när jag tänker efter så kanske jag ska gå ut för att titta på lite Västkustflamingos en stund även om det är varmt

Comment

• Originally posted by snowflake
                              Heeeeej Party Pinglan! Det var länge sen du var inne (säger jag som haft en mindre forumpaus) Så du tänkte fylla 21 år i morgon, blir det släkten som kommer på besök eller ska du ut med kompisarna?

Hur gick det med examen? Fick du bra betyg?
                              Hej snowsan! I morgen blir det litt slekt og venner... så tar j eg med kompisene til helga Examen gikk bra! Fikk 5èrn i box
                              "Ser jag ut som nogon som stader hemma?" /Elita/

Comment

• Hej!
                                Orkar inte skriva mer, jag har fått värmeslag
                                Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Comment

Working...
                                X