Announcement

Collapse
No announcement yet.

****OT-tråden**** del 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: ****OT-tråden**** del 5

Kom hem från jobbet för en stund sedan, i morse var det solsken och fint så jag tog bågen och på hemvägen blev det skyfall. Hade bara jeans och jacka på mig så gissa om jag blev våt. Nu sitter jag och fikar och tittar på skyfallet, skönt att stugan är ihålig
    "Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något"

Comment

Hallå alla!

Har inte varit inne här på länge men nu när jag har ett par dagar ledigt innan skolan börjar igen tänkte jag hälsa på lite...

Har jobbat sen skolan slutade i maj tills nu så det har varit ont om tid att skriva härinne...skyller på det iaf...

Hoppas att ni haft en skön sommar åtminstånde....
      Öl är gott.....

Comment

Originally posted by Folkis View Post
        Hallå alla!

Har inte varit inne här på länge men nu när jag har ett par dagar ledigt innan skolan börjar igen tänkte jag hälsa på lite...

Har jobbat sen skolan slutade i maj tills nu så det har varit ont om tid att skriva härinne...skyller på det iaf...

Vimzevink
        Glöm alla dina bekymmer, imorgon kommer det nya

Comment

Hallå alla!

En dålig bortförklaring duger alltid
          Kör hårt,det kan gå
          I morgon kan det vara försent.
          Elita4ever Milica IJpelaar

Comment

Originally posted by Brutus View Post
            Kom hem från jobbet för en stund sedan, i morse var det solsken och fint så jag tog bågen och på hemvägen blev det skyfall. Hade bara jeans och jacka på mig så gissa om jag blev våt. Nu sitter jag och fikar och tittar på skyfallet, skönt att stugan är ihålig
            Ojoj, kan tänka mig att du blev våt på vägen hem. Tur ändå att det var just hem du skulle, så det inte var på väg till jobbet du blev blöter. Lite värre då liksom.
            Slår mig ner och fikar med dig, är proppmätt efter middagen här.

Comment

Hallå alla!

Heeeeej vännen.
              Vad himla kul att se dig igen, det var ju evigheter sen. Nåja, tre månader i alla fall.
              Och inte bara jobb har det väl varit skojare där. Jag tror starkt att en och annan fotbollsmatch och öl stått på schemat också.
              Jag har haft en underbar sommar, hoppas du haft detsamma. Trots mycket jobb.
              Kika in här nu lite oftare vännen.
              Kramisar

Comment

Originally posted by Sunnyface View Post
                Ojoj, kan tänka mig att du blev våt på vägen hem. Tur ändå att det var just hem du skulle, så det inte var på väg till jobbet du blev blöter. Lite värre då liksom.
                Slår mig ner och fikar med dig, är proppmätt efter middagen här.
                Det kom 50 mm på en liten stund, så det blev verkligen vått

Comment

Originally posted by vimzet View Post
                  Vimzevink

Vinkar tebax.....
                  Öl är gott.....

Comment

Originally posted by tojja View Post
                    En dålig bortförklaring duger alltid
                    Det gör det va...
                    Öl är gott.....

Comment

Originally posted by Sunnyface View Post
                      Heeeeej vännen.
                      Vad himla kul att se dig igen, det var ju evigheter sen. Nåja, tre månader i alla fall.
                      Och inte bara jobb har det väl varit skojare där. Jag tror starkt att en och annan fotbollsmatch och öl stått på schemat också.
                      Jag har haft en underbar sommar, hoppas du haft detsamma. Trots mycket jobb.
                      Kika in här nu lite oftare vännen.
                      Kramisar
                      Hej Sunny!

Ja nu var det ett tag sen sist...
                      Jopp jobbat sen skolan slutade för terminen och jobbat hela sommaren utan en enda ledig dag..ja förutom vissa helger då...

Jag har ju jobbat ute hela sommaren så jag har ju fått lite färg om man så säger...

Visst har det blivit fotboll för hela slanten...missade inte en enda match på tv...Psst säg inte det till chefen bara...

Öl har det oxo åkt ner lite iaf...

Ska komma in och hälsa lite oftare nu...lättare nu när skolan börjar på tisdag...fick ju en vecka semester iaf...fem dagar innan skolan...man får vara tacksamm för det lilla... ....jaja man måste ju ha pengar så det är väl bara o jobba på då...2:

Vi ses senare...
                      Öl är gott.....

Comment

Halloj Folkis...tittar in o hejar på gamle trisskungen....vad du jobbat o slitit hela sommaren ser jag, ska väl bli skönt o börja plugga igen då kanske i normala gängor...kul o se dig igen

Comment

Originally posted by Millan View Post
                          Halloj Folkis...tittar in o hejar på gamle trisskungen....vad du jobbat o slitit hela sommaren ser jag, ska väl bli skönt o börja plugga igen då kanske i normala gängor...kul o se dig igen

Hej Millan!

Ja det ska bli skönt med lite lugn och ro nu när skolan börjar igen... 2:

Kul och se dig igen också...
                          Öl är gott.....

Comment

Hallå alla!

Heeeej folkis
                            Det var inte igår man såg till dig här. Undrat vart du tagit vägen, om du helt tröttnat på forumliv.
                            Här har sommaren varit bara bra Hoppas att din med varit det , men med så mycket fotboll att se på så kan jag inte tänka mig annat, Och varmt och skönt har det ju varit med, Extra gott med öl då ellerhur. Titta in lite oftare här nu va!!
                            Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Comment

Godmorgon alla forumister, fast jag måste säga att här är ganska tyst..... Får se om någon har lust att ta en kopp morgonfika med mig Tror jag sätter mig i solen på verandan och dricker

Comment

Godmorgon Brutus och alla andra, Jag tar gärna en kopp innan det är dags att åka och jobba.
                                -"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"

Comment

Working...
                                X