Announcement

Collapse
No announcement yet.

****OT-tråden**** del 5

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: ****OT-tråden**** del 5

Originally posted by Schmoo View Post
    OJ!!!Detta såg ju jättegott ut!!!
    Och ja,kommer ju från Norrland så detta har man ätit en massa gånger!!
    Nu blev jag sugen på nåt gott...mot köket en sväng

Comment

Originally posted by TMM View Post
      Den borde vara min.. Och fylld med cola
      JAPP!!! Ut o leta efter den då!!! Och troligtvis är det nog Cola i den..I think!!ehhehe...Själv tar jag en Mariestad nu..Shame on me...

Comment

Originally posted by Millan View Post
        Nu blev jag sugen på nåt gott...mot köket en sväng
        OJDÅ!!!Skynda då!!!Så du får något gott att äta!!
        Själv värmde nyss upp lite från Kina maten jag hämtade tidigare idag!!MUMS!!!!

Comment

Tjabba tjena hallå....borde vara förbjudet att jobba på lördagar Men imorgon kan jag i alla fall sova så länge jag vill

Comment

Originally posted by Skorpan View Post
            Tjabba tjena hallå....borde vara förbjudet att jobba på lördagar Men imorgon kan jag i alla fall sova så länge jag vill
            Försov dig nästa gång vettja
            -

Comment

Försov dig nästa gång vettja
              Hmmmm....vilken populär chef jag skulle bli då

Comment

Hej vännen.
                Stackare som måste jobba idag. Men förhoppningsvis behöver du inte jobba så många timmar, så du hinner ha en skön lördag också. Och som sagt, imorgon får du njuta ordentligt, då du är helt ledig och ha en skön sovmorgon. Om du inte blir väckt av nån på telefon förstås.
                Kram på dig, vi ses.

Comment

Tjena Skorpis!
                  Synd om dej som måste jobba i det fina vädret Men det ska bli fint i morron med tror jag, så då kan du ligga i hängmattan hela dan om du vill. Nu ska jag ut och fika. Ha det gött
                  Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Comment

Hmmmm....vilken populär chef jag skulle bli då
                    Alla kan råka försova sig nån gång... Alla behöver dessutom en egen "paus" ibland...Bara det inte blir en vana...
                    -

Comment

Originally posted by Sunnyface View Post
                      Hej vännen.
                      Stackare som måste jobba idag. Men förhoppningsvis behöver du inte jobba så många timmar, så du hinner ha en skön lördag också. Och som sagt, imorgon får du njuta ordentligt, då du är helt ledig och ha en skön sovmorgon. Om du inte blir väckt av nån på telefon förstås.
                      Kram på dig, vi ses.
                      He he,,jag har jobbat färdigt,,,,var på jobbet klockan 8 i morse.....sedan så hade jag beställt lunch hos mamma så jag kan inte klaga,,,,,nu funderar jag bara på vad jag ska laga till ikväll......jag har en rådjurstek i frysen som jag snart måste ta tag i annars så blir den för gammal,,,,hmmm...tror jag lagar till den och bjuder min mamma på lunch imorgon

Comment

Originally posted by Catinka View Post
                        Tjena Skorpis!
                        Synd om dej som måste jobba i det fina vädret Men det ska bli fint i morron med tror jag, så då kan du ligga i hängmattan hela dan om du vill. Nu ska jag ut och fika. Ha det gött
                        Hängmattan måste torka först efter nattens regn Kanske ska köra över den med en fön,,,hmmm...fast då måste jag ju köpa en sån först

Comment

Alla kan råka försova sig nån gång... Alla behöver dessutom en egen "paus" ibland...Bara det inte blir en vana...
                          Finns inte på kartan hos mig,,,,19 år i det militära har satt sina spår

Comment

Hängmattan måste torka först efter nattens regn Kanske ska köra över den med en fön,,,hmmm...fast då måste jag ju köpa en sån först
                            Den torkar nog under dagen utan fön. För det är väl strålande sol hos dej med idag antar jag.

Comment

Originally posted by Catinka View Post
                              Den torkar nog under dagen utan fön. För det är väl strålande sol hos dej med idag antar jag.
                              Japp strålande sol här.....ehhh,,,har du redan gått på drickat en kram kan du få men skål väntar jag med

Comment

Japp strålande sol här.....ehhh,,,har du redan gått på drickat en kram kan du få men skål väntar jag med
                                Nä, nä, inget dricka här än av den starkare sorten. Skålade bara med H2O
                                Men senare ikväll kanske det blir starkare varianter av drickatOm jag pallar en kväll till, men det gör jag nog

Comment

Working...
                                X