Announcement

Collapse
No announcement yet.

***OT tråden***...del 6

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: ***OT tråden***...del 6

Jag fastnade framför tv:n och filmen Pirates of the Carribbean som är på Femman, så jag stänger nog ner nu.
    Blev inget rajtantajtan här för min del ikväll, sorry. Men det kommer ju fler helger.
    Sov så sött sen allihop, dröm vackra drömmar. Vi ses kanske imorgon, sköt om er.

Comment

Originally posted by Sunnyface View Post
      Jag fastnade framför tv:n och filmen Pirates of the Carribbean som är på Femman, så jag stänger nog ner nu.
      Blev inget rajtantajtan här för min del ikväll, sorry. Men det kommer ju fler helger.
      Sov så sött sen allihop, dröm vackra drömmar. Vi ses kanske imorgon, sköt om er.
      Natti Sunny...sov så gott

Comment

Ja det är många som är trötta......Men farten kommer när filmen är slut.....
        ...............Änglatofflor. Lovetop

Comment

Originally posted by Agge View Post
          Ja det är många som är trötta......Men farten kommer när filmen är slut.....
          Har du tappat farten Agge...filmens fel i så fall

Comment

ja farten kan man tappa snabbt,,,men jag är här

Comment

Originally posted by Skorpan View Post
              tycker att man ska hålla privatlivet utanför om man är admin eller mod som jag var.

Ja, precis..

Var det därför du varnade en forumist här, i fyllan, trots att du inte borde ha gjort det?

Skål skorpan och låt nu våra admins vara ifred med dina småfula gliringar.
              -

Comment

Originally posted by TMM View Post
                Ja, precis..

Var det därför du varnade en forumist här, i fyllan, trots att du inte borde ha gjort det?

Vad jag vet så var hon admin och som du tillät en hel del saker ..varna en forumist??? hon var inte forumist då. Jag gjorde vad vilken av er hade gjort efter det påhoppet av Suss,,,jaha så jag är småful.....et får ni nog ta med Millou,,,för jag gör inget mot någon eller forumet

Comment

Vad jag vet så var hon admin och som du tillät en hel del saker ..varna en forumist??? hon var inte forumist då. Jag gjorde vad vilken av er hade gjort efter det påhoppet av Suss,,,jaha så jag är småful.....et får ni nog ta med Millou,,,för jag gör inget mot någon eller forumet
                  Förlåt mig här nu...vad exakt ska tas med mig???

Comment

Ja, precis..

Vad lite du vet om att handha personal,,,,,,,,,

Comment

varna en forumist??? hon var inte forumist då.
                      Jo.

Jag gjorde vad vilken av er hade gjort efter det påhoppet av Suss,,,jaha så jag är småful.....et får ni nog ta med Millou,,,för jag gör inget mot någon eller forumet

Det roliga var att du precis skrev att man inte ska blanda in personliga åsikter i sitt arbete som admin, vilket var precis vad du gjorde den kvällen. "Småful"? Nej, det du gjorde var det ingen som stod bakom. Icke att förglömma hade du dessutom avgått dagarna tidigare.

Jag kan förresten fylla i resten åt dig här, som jag vet att du antagligen kommer påpeka - adminverktygen du hade påmint mig om att du fortfarande hade tillgång till trots att rättigheterna var borta, var något jag borde haft bättre koll på. Dock berättigar det inte det minsta, att man får ett totalt frispel i ett forum och varnar någon man inte gillar.
                      -

Comment

Originally posted by Millan View Post
                        Förlåt mig här nu...vad exakt ska tas med mig???
                        Mitt agerande som du faktiskt stöttade mig i

Comment

Vad lite du vet om att handha personal,,,,,,,,,
                          Vad mycket du tjatar om din chefsroll och FN-tjänst.
                          -

Comment

Mitt agerande som du faktiskt stöttade mig i
                            Vilket menar du nu?...om det är varningen du gav i fyllan så vet du mycke väl att jag sa att du inte skulle ha använt verktygen av princip...men lyssnade du ...nääää....är detta mitt fel nu du satt ensam uppe den natten och gjorde det här på eget bevåg...vänd inte nåt mot mig nu..

Comment

Jo.

Det roliga var att du precis skrev att man inte ska blanda in personliga åsikter i sitt arbete som admin, vilket var precis vad du gjorde den kvällen. "Småful"? Nej, det du gjorde var det ingen som stod bakom. Icke att förglömma hade du dessutom avgått dagarna tidigare.

Jag kan förresten fylla i resten åt dig här, som jag vet att du antagligen kommer påpeka - adminverktygen du hade påmint mig om att du fortfarande hade tillgång till trots att rättigheterna var borta, var något jag borde haft bättre koll på. Dock berättigar det inte det minsta, att man får ett totalt frispel i ett forum och varnar någon man inte gillar.
                              Jag meddelade dig om att jag fortfarande hade mod rättigheter efter min avgång,,,,du skickade tillbaka en smily på det.
                              Jag kallar det inte frispel det jag gjorde,,,snararar ett försvar för ett påhopp mot en av oss inom Tornevalls som hon gjorde,,,,,,,,,Djävligt ledsamt att se sådant mot mig Tomas

Comment

snararar ett försvar för ett påhopp mot en av oss inom Tornevalls som hon gjorde,,,,,,,,,Djävligt ledsamt att se sådant mot mig Tomas

Nej - man försvarar sig inte mot folk som i princip är maktlösa och inte kan försvara sig tillbaks. Vi pysslar inte alls med sånt på Tornevalls.
                                -

Comment

Working...
                                X