Announcement

Collapse
No announcement yet.

***OT tråden***...del 6

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: ***OT tråden***...del 6

Go´morron alla nattugglor och morgongökar..... och för all del alla OT-trastar Grattis Marianne till värdinnejobbet här i OT

Hoppas ni har en lika fin morgon/dag som jag har just nu med massor av sol och värme. Sätter fram lita kaffe här ifall att någon är morgonpigg och vill göra mig sällskap.

Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

Originally posted by snowflake View Post
      Go´morron alla nattugglor och morgongökar..... och för all del alla OT-trastar Grattis Marianne till värdinnejobbet här i OT

Hoppas ni har en lika fin morgon/dag som jag har just nu med massor av sol och värme. Sätter fram lita kaffe här ifall att någon är morgonpigg och vill göra mig sällskap.

Godmorgon Snowsan...kul o se att du är tillbaks igen...hoppas du mår bra och har det bra...ha en bra dag du oxå

Comment

Originally posted by Millan View Post
        Godmorgon Snowsan...kul o se att du är tillbaks igen...hoppas du mår bra och har det bra...ha en bra dag du oxå
        Som vanligt är det du och jag som är morgonpigga Ja jag mår bra och skiner ikapp med solen. Idag hade jag tänkt att shoppa lite, tror att det kommer att bli lite kallare snart och då har jag som vanligt ingenting att ta på mig. Hoppas du har det bra också
        Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

Som vanligt är det du och jag som är morgonpigga Ja jag mår bra och skiner ikapp med solen. Idag hade jag tänkt att shoppa lite, tror att det kommer att bli lite kallare snart och då har jag som vanligt ingenting att ta på mig. Hoppas du har det bra också
          Ja visst är det...morgonpigga alltså...nämen nu blev jag oxå sugen på o ut o shoppa lite...men tror jag ska vänta lite...alldeles för fint väder ännu och vill nog njuta av solen o ta en skogspromis i stället...Hoppas du hittar det du vill ha på shoppingen

Comment

Ja visst är det...morgonpigga alltså...nämen nu blev jag oxå sugen på o ut o shoppa lite...men tror jag ska vänta lite...alldeles för fint väder ännu och vill nog njuta av solen o ta en skogspromis i stället...Hoppas du hittar det du vill ha på shoppingen
            Jag hoppas också att jag kommer att hitta något...... men som vanligt kommer jag väl hem med enbart underkläder Bara dom låter bli att lägga bomber under bilarna här i Göteborg så man kan slappna av också

Comment

Hei Snowsan, og takk for det..
              Du skal shoppe i dag, ja. Man må nok snart tenke vinterklær, går ikke stort lenger med singlet merker jeg..
              Håper du har det bra.. Takk for kaffe, forresten, godt så man våkner.

Comment

Hei alle sammen. Så er man oppe og klar for en ny dag.
                Ingen hodepine etter i går, godt er det. Men vi hadde det så trivelig..

Håper dere har en fin lørdag, og glem ikke å slappe av og nyte helgen..
                Vi ses senere..

Comment

Hejsan på er alla
                  Vilket väder...Nu måste jag gå ut igen och klippa gräs, men det är rena rama njutningen
                  Kanske tittar in senare i kväll, om jag vågar...det verkade inte vara någon vidare feststämning igår här
                  Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Comment

Originally posted by marianne View Post
                    Hei alle sammen. Så er man oppe og klar for en ny dag.
                    Ingen hodepine etter i går, godt er det. Men vi hadde det så trivelig..

Håper dere har en fin lørdag, og glem ikke å slappe av og nyte helgen..
                    Vi ses senere..
                    Hei Hei!!!
                    Vi hade det MYCKET trevligt igår i Forumet!!
                    Kanske FÖR trevligt,för idag har jag huvudvärk...Kanske drack gammal öl..

Comment

Hej allihop!
                      Vilken strålande lördag, jag har precis kommit hem efter att ha varit och shoppat lite. Nu ska jag ge mig in i Sims värld tänkte jag.
                      Hoppas ni mår bra idag, och att ingen bakfylla tynger era söta huvuden. Jag fastnade framför en film igår kväll, och tur var väl det för annars hade jag nog mått sämre idag.

Snowie!!!! Underbart att se dig här igen, kika in oftar nu vännen. Saknar dig massa här ju. Tack så jättejättemycket för det goda fikat du ställt fram, smarrigt värre.

Ha en skön lördag nu allihop, vi ses kanske senare ikväll.

Comment

Originally posted by Catinka View Post
                        Hejsan på er alla
                        Vilket väder...Nu måste jag gå ut igen och klippa gräs, men det är rena rama njutningen
                        Kanske tittar in senare i kväll, om jag vågar...det verkade inte vara någon vidare feststämning igår här
                        Va ju full rulle här i går kväll precis som vanligt

Originally posted by Schmoo View Post
                        Hei Hei!!!
                        Vi hade det MYCKET trevligt igår i Forumet!!
                        Kanske FÖR trevligt,för idag har jag huvudvärk...Kanske drack gammal öl..
                        Men halloj...har du skallebank hoppsan måste varit fel på ölen alltså

Comment

Originally posted by Sunnyface View Post
                          Hej allihop!
                          Vilken strålande lördag, jag har precis kommit hem efter att ha varit och shoppat lite. Nu ska jag ge mig in i Sims värld tänkte jag.
                          Hoppas ni mår bra idag, och att ingen bakfylla tynger era söta huvuden. Jag fastnade framför en film igår kväll, och tur var väl det för annars hade jag nog mått sämre idag.

Snowie!!!! Underbart att se dig här igen, kika in oftar nu vännen. Saknar dig massa här ju. Tack så jättejättemycket för det goda fikat du ställt fram, smarrigt värre.

Ha en skön lördag nu allihop, vi ses kanske senare ikväll.

Hej Sunny...har du oxå shoppat i dag...ha en bra lördag så ses vi senare kanske

Comment

Hej Sunny...har du oxå shoppat i dag...ha en bra lördag så ses vi senare kanske
                            Hej sötnos.
                            Japp, blev shopping idag. Blev ett par nya jympaskor, rea var det också så det blev rena klippet.
                            Nu ska jag "Simma", ses kanske ikväll.
                            Ska du njuta ute på din fina altan vännen? Inte helt fel i det här fina vädret.
                            på dig.

Comment

Originally posted by Sunnyface View Post
                              Hej sötnos.
                              Japp, blev shopping idag. Blev ett par nya jympaskor, rea var det också så det blev rena klippet.
                              Nu ska jag "Simma", ses kanske ikväll.
                              Ska du njuta ute på din fina altan vännen? Inte helt fel i det här fina vädret.
                              på dig.
                              Va lyckat...nu kan du jogga lite snyggt...."simma " på vännen

Comment

Hejsan
                                Idag tog vi fika med och satt ute i skogen.
                                Jätteskönt väder men någon svamp hittade jag inte som vanligt med andra ord.
                                till nästa helg får det nog bli säkra stället om vädret håller i sig.

Comment

Working...
                                X