Announcement

Collapse
No announcement yet.

***OT tråden***...del 6

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: ***OT tråden***...del 6

Originally posted by Petra Pan View Post
    Hejsan
    Idag tog vi fika med och satt ute i skogen.
    Jätteskönt väder men någon svamp hittade jag inte som vanligt med andra ord.
    till nästa helg får det nog bli säkra stället om vädret håller i sig.
    Hejsan Petra
    Visst är det skönt ute...hoppas det håller i sig, så du får din svamp till nästa helg.
    Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Comment

Originally posted by Millan View Post
      Va ju full rulle här i går kväll precis som vanligt

Men halloj...har du skallebank hoppsan måste varit fel på ölen alltså
      Tjo!!!Ja,var kul här igår!!
      Jooo,lite betongkeps idag...Men nu börjar det gå över så snart har man väl en Öl i handen igen..Hehehhehe...

Comment

Originally posted by Schmoo View Post
        Tjo!!!Ja,var kul här igår!!
        Jooo,lite betongkeps idag...Men nu börjar det gå över så snart har man väl en Öl i handen igen..Hehehhehe...
        Då blir det betongkeps för dig i morgon oxå Och det finns väl en viss risk att det blir det här med, SKÅL

Comment

Originally posted by Catinka View Post
          Då blir det betongkeps för dig i morgon oxå Och det finns väl en viss risk att det blir det här med, SKÅL
          Hei Hei!!Njeaaa...Kankse inte betongkeps i morgon..(får hoppas det iaf)..
          Men några ÖL blir det nog...Ojda..så du ska ta över min keps i morgon?.. Fest ikväll?Forum FEST?..Hehehe...Jag tittar in här lite då o då under kvällen..Hoppas på lite DRAG här ikväll!!

Comment

Originally posted by Schmoo View Post
            Hei Hei!!Njeaaa...Kankse inte betongkeps i morgon..(får hoppas det iaf)..
            Men några ÖL blir det nog...Ojda..så du ska ta över min keps i morgon?.. Fest ikväll?Forum FEST?..Hehehe...Jag tittar in här lite då o då under kvällen..Hoppas på lite DRAG här ikväll!!
            njae, jag vet inte om jag vill ha din betongkeps....den får du behålla för dej själv jag har en egen,,,men den har jag gömt och hoppas på att den inte hittar mig i morgon. Jag ska gömma mig noggrant i natt...tror du den hittar mig om jag lägger mig under sängen? Jag eliminerar ju risken att ramla ur den då oxå, för den brukar gunga en aning ibland

Comment

Originally posted by Catinka View Post
              njae, jag vet inte om jag vill ha din betongkeps....den får du behålla för dej själv jag har en egen,,,men den har jag gömt och hoppas på att den inte hittar mig i morgon. Jag ska gömma mig noggrant i natt...tror du den hittar mig om jag lägger mig under sängen? Jag eliminerar ju risken att ramla ur den då oxå, för den brukar gunga en aning ibland
              Jada,du kan nog gömma dig för den..men den kan vara envis o tjurig..När den väl hittar dig så finns det ingen återvändo!!Hehhehe..

Comment

Hej hopp alla...nu håller det på att bli lite kväll igen...den här dagen gick i en rasande fart tycker jag...har er dag varit lika bra som min...så himla fint väder ju...jag plockade in lite blommor från rabatten...gjorde en snygg grupp ...ni får några rosor här

Comment

Tog bågen och körde in till Visby idag och promenerade i Botaniska trädgården, rosorna var fantastiskt fina nu, sen blev det en fika och en macka i Visby och sen tillbaka hem igen
                  "Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något"

Comment

Originally posted by Brutus View Post
                    Tog bågen och körde in till Visby idag och promenerade i Botaniska trädgården, rosorna var fantastiskt fina nu, sen blev det en fika och en macka i Visby och sen tillbaka hem igen
                    Men va det där lät mysigt och botaniska trädgårdn måste ju vara helt underbart....nu blev jag jätteavis...den bara måste jag besöka i framtiden blir det fint väder i morn så tar jag nog cabben ner till nynäshamn en sväng o besöker lite vänner där...helfint där vid hamnen en solig dag...sista rycket liksom

Comment

Hej hopp alla...nu håller det på att bli lite kväll igen...den här dagen gick i en rasande fart tycker jag...har er dag varit lika bra som min...så himla fint väder ju...jag plockade in lite blommor från rabatten...gjorde en snygg grupp ...ni får några rosor här
                      Hej hopp allla,tack Millan! Dagen har varit underbar, som en riktig sommardag ju... Rosorna är så underbara denna höst, har plockat in fina buketter med luktärtor och astrar och dahlior (inte en enda frostnatt har det varit) Det enda som påminner om hösten är äpplena och svampen till dej och alla andra

Comment

Originally posted by Lexie View Post
                        Hej hopp allla,tack Millan! Dagen har varit underbar, som en riktig sommardag ju... Rosorna är så underbara denna höst, har plockat in fina buketter med luktärtor och astrar och dahlior (inte en enda frostnatt har det varit) Det enda som påminner om hösten är äpplena och svampen till dej och alla andra
                        Halloj Lexie...ja..jag är lika lyrisk som du över att det blommar så fint i år och att vi kan plocka in....nu kommer lönen ungefär efter allt man satte i våras jag brukar ha höstdepp...men den lyser med sin frånvaro ännu i alla fall...gillar ju inte vintern alls, men den känns långt bort nu

Comment

Men va det där lät mysigt och botaniska trädgårdn måste ju vara helt underbart....nu blev jag jätteavis...den bara måste jag besöka i framtiden blir det fint väder i morn så tar jag nog cabben ner till nynäshamn en sväng o besöker lite vänner där...helfint där vid hamnen en solig dag...sista rycket liksom
                          En av Sveriges finaste botaniska trädgårdar i rätt växtzon också, vi tillhör ju växtzon 1, så där växer allt möjligt Den är verkligen värd att besöka
                          "Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något"

Comment

Originally posted by Brutus View Post
                            En av Sveriges finaste botaniska trädgårdar i rätt växtzon också, vi tillhör ju växtzon 1, så där växer allt möjligt Den är verkligen värd att besöka
                            Aha...har ni 1 här är det zon 3 har jag förstått...jag måste ta mig dit nån gång...men inte mitt i sommarn för då är alla sthlm are där o röjer ju...men just den här tiden kan ju vara nåt sen

Comment

Halloj Lexie...ja..jag är lika lyrisk som du över att det blommar så fint i år och att vi kan plocka in....nu kommer lönen ungefär efter allt man satte i våras jag brukar ha höstdepp...men den lyser med sin frånvaro ännu i alla fall...gillar ju inte vintern alls, men den känns långt bort nu
                              Ja så härligt att allt får blomma så länge... Mina hängpelargoner är så fantastiska i år, har tagit en bild att lägga upp här ...
                              Sallad och tomater i överflöd, har sällan sett dess like..
                              OK, inte ett höstdepp i sikte som tur är, jag gillar ju vintern men hoppas den dröjer iaf och gläds åt hösten so long...

Comment

Tittar in och säger hej på er alla........Trevlig kväll
                                ...............Änglatofflor. Lovetop

Comment

Working...
                                X