Announcement
Collapse
No announcement yet.
***OT tråden***...del 6
Collapse
X
-
Sv: ***OT tråden***...del 6
Man börjar ju fundera på vad sjutton man har gjort när man varit 2 gånger på Gotland.Originally posted by Brutus View PostEn av Sveriges finaste botaniska trädgårdar i rätt växtzon också, vi tillhör ju växtzon 1, så där växer allt möjligt
Den är verkligen värd att besöka
Har jag sett botaniska trädgården, Hoburgen (säkert felstavat) eller den häftiga kryddgården?
Comment
-
Har du inte sett filmen Jack.....de är ju i botaniska trädgården på Gotland och snor majaplantorOriginally posted by Petra Pan View PostMan börjar ju fundera på vad sjutton man har gjort när man varit 2 gånger på Gotland.
Har jag sett botaniska trädgården, Hoburgen (säkert felstavat) eller den häftiga kryddgården?

Comment
-
Måste byta kaffe,,,ser dubbelt nuOriginally posted by LexieHej hopp alla denna fantastiska söndag
Undrar var vår värdinna och superbra vardagspoet med så fina dikter håller hus, kram på dej marianne
(förhoppningsvis så njuter du av det fina vädret och promenader) 
Comment
-
Hej!
Vilken dag!!!!!
Energin flödar...det var evigheter sen, så det känns konstigt
Hoppas ni har det lika bra som jag i solen
Life is what happens to you while you're busy making other plans.
Comment
-
En härlig solig dag är det, här känns det superbra, positiv energi behöver vi ta tillvara på (och försöka lagra)...Originally posted by Catinka View Post
Hej!
Vilken dag!!!!!
Energin flödar...det var evigheter sen, så det känns konstigt
Hoppas ni har det lika bra som jag i solen
Comment
-
Idag har jag varit på ett annat typiskt turistställe här på ön, vi var dryga 200 motorcyklister som träffades på Fårö och körde en "tipspromenad" runt ön. Vi avslutade med fika och mycket MC-snack nere vid Digerhuvud och vi hade ett underbart väder
"Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något"
Comment

...............Änglatofflor.
Comment