Announcement

Collapse
No announcement yet.

***OT tråden***...del 6

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: ***OT tråden***...del 6

Originally posted by snowflake View Post
    Hallå Sunny och Marianne! Vilka goingar ni är som håller igång här under dagen... mysigt. Snor lite kaffe och kakor, känner att jag behöver det idag

Passar på att smita in här när jag får låna en dator, känns lite konstigt att vara utan dator, men jisses vad jag har fått saker gjort och jag har lagt mig tidigt på kvällarna... känner mig nästan utvilad på jobbet.

Ha det så gott!
    Hei Snowsan, så fint at du titter inn.. Ja, vi har hatt en fin dag Sunny og jeg. Du også, håper jeg
    Snart er vel din data ok igjen, så du kommer tilbake hit. Savner deg, jo...
    Men på en annen side, det er jo ok å komme uthvilt på jobb
    Ha det så bra til vi ses.

Comment

Originally posted by Millan View Post
      Hej hopp i OT...va mysigt ni haft det under dagen ser jag...lyckosar
      Middagsdaxet här nu...ska fixa nåt gott efter dagens jobb...har haft en kanondag...vi ses
      Hei Millan. Jo du, her myser vi dagen lang... Og nå er Sunny tilbake fra sin jobb, så da er vi i gang igjen. Herlig...
      Jeg skal ut med min jobb i kveld. Middag og store saker.. Men, jeg setter jo selvsagt pris på det, selv om det ikke helt er min grei..
      Ha en god middag, vi ses senere..

Comment

Hej i OT tråden,,,tittar bara in för att förklara lite,,,,,,jag jobbar väldigt mycket nu på grund av att min chef är mycket i Stockholm och eftersom jag är biträdande chef så får jag jobba väldigt mycket nu för att sköta allt. Allt detta på grund av att vi har bytt regering och nya regler o bestämmelser ska komma. Så när jag kommer hem på kvällarna så är jag ofta så slut i huvudet så jag orkar inte mer än att typ laga mat och koppla av i soffan. Jag saknar er allihopa men jag har inte ork att hänga här som förr.....skickar er alla en stor kram o puss,,,,hoppas att jag orkar bli den jag var när allt är klart med hur det ska bli,,,,,,lät kanske konstigt,,,,men jag ska förbättra mig

Comment

Originally posted by Skorpan View Post
          Hej i OT tråden,,,tittar bara in för att förklara lite,,,,,,jag jobbar väldigt mycket nu på grund av att min chef är mycket i Stockholm och eftersom jag är biträdande chef så får jag jobba väldigt mycket nu för att sköta allt. Allt detta på grund av att vi har bytt regering och nya regler o bestämmelser ska komma. Så när jag kommer hem på kvällarna så är jag ofta så slut i huvudet så jag orkar inte mer än att typ laga mat och koppla av i soffan. Jag saknar er allihopa men jag har inte ork att hänga här som förr.....skickar er alla en stor kram o puss,,,,hoppas att jag orkar bli den jag var när allt är klart med hur det ska bli,,,,,,lät kanske konstigt,,,,men jag ska förbättra mig
          Heisann Skorpan! Har forstått at du har mye på din jobb ja.. Bruk tiden godt mellom slagene, hvil deg mye! Så kommer du hit til oss når du har tid og overskudd. Vi savner deg også! Ha det så godt til vi ses igjen.

Comment

Heisann.. i dag er det fredag..
            Var ute med jobben i går, en topp kveld. God mat og jeg fikk avslutnings-gave. Et lite diamant-smykke, det er så fint... En stor bukett blomster fikk jeg også.
            I dag er det grått og ingen sol. Jeg skal vaske mitt badrom i dag, og da går jo litt av dagen..
            Ha detså fint, denne fredag.

Comment

.........

Comment

Erik i Idol sjöng ju helt rätt låt......... min favoritlåt....... I don´t wanna be... och han gjorde den grymt bra!!!!!!
                Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

Originally posted by snowflake View Post
                  Erik i Idol sjöng ju helt rätt låt......... min favoritlåt....... I don´t wanna be... och han gjorde den grymt bra!!!!!!
                  Halloj Snowsan...kul o se dig Min favorit är Marcus...hoppas på att han kommer långt.

Hej till er allihop...ha en bra lördag

Comment

vimzar in och önskar alla en trevlig lördag
                    Glöm alla dina bekymmer, imorgon kommer det nya

Comment

Originally posted by vimzet View Post
                      vimzar in och önskar alla en trevlig lördag
                      Detsamma till dig vimsan...vimsa in här lite oftare vännen

Comment

Den här tråden brukade ju vara värsta partytråden på helgerna,,,,,inte en kotte här nu,,,,,skål i alla fall

Comment

Den här tråden brukade ju vara värsta partytråden på helgerna,,,,,inte en kotte här nu,,,,,skål i alla fall
                          Nä, ingen kotte här......bara jag
                          Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Comment

Ja vart försvann ni då?

heppa moa msn

Comment

Originally posted by Catinka View Post
                              Nä, ingen kotte här......bara jag
                              Inte så bara det,,,skål på dig ,,,,ehhh,,,snygg bild

Comment

Inte så bara det,,,skål på dig ,,,,ehhh,,,snygg bild
                                Ja, jag är väldigt nöjd själv med det fotot en av de bättre på mig om jag får säga det själv Skål
                                Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Comment

Working...
                                X