Announcement

Collapse
No announcement yet.

***OT tråden***...del 6

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: ***OT tråden***...del 6

Originally posted by TMM View Post
    Jag ska leta upp min gamla termometer och kolla lite närmare på det där.. Jag tror nämligen inte att jag har nån speciellt bra temp här inne.. Uuh..
    Om du går i shorts, er det i allefall ikke kaldt.. Med mindre du er varmblodig..

Comment

Originally posted by TMM View Post
      Ahh! Fin som tusan!
      Takk for det! Kommer mer etter hvert....

Comment

Hej alla...vilken härlig söndag...har varit på en skogspromis o
        plockat svamp...hittade lite kantisar, bara dom jag vågar plocka,
        men det har varit en skön sommardag i alla fall och batterierna blev klart laddade inför arbetsveckan...hoppas ni haft en lika bra söndag

Comment

Originally posted by Millan View Post
          Halloj Snowsan...kul o se dig Min favorit är Marcus...hoppas på att han kommer långt.

Hej till er allihop...ha en bra lördag

Jodå Marcus är min favorit också men jag blev så överraskad att Erik sjöng så bra och valde rätt låt för en gångs skull

Har varit ute i stugan och jobbat i trädgården hela dagen, har varit kanonväder, men nu är jag trött och hungrig

Ha det så bra allihop, nu är det matdax
          Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

Hej hopp på er allihop.

Hoppas ni haft en skön helg. Men det verkar ni ju haft, och Millan som varit ute och plockat svamp. Himla mysigt med skogspromenader och svampplockning. Jag vågar också bara plocka kantareller, annars vete sjutton hur det skulle gå.
            Har en full-rulle-dag på jobbet så tiden flyger fram här, redan 13 liksom. Skönt, då är det "snart" hemgång.
            Ha en superduperbra måndag sötisar, vi ses.

Comment

Originally posted by Sunnyface View Post
              Hej hopp på er allihop.

Hoppas ni haft en skön helg. Men det verkar ni ju haft, och Millan som varit ute och plockat svamp. Himla mysigt med skogspromenader och svampplockning. Jag vågar också bara plocka kantareller, annars vete sjutton hur det skulle gå.
              Har en full-rulle-dag på jobbet så tiden flyger fram här, redan 13 liksom. Skönt, då är det "snart" hemgång.
              Ha en superduperbra måndag sötisar, vi ses.
              Hej Sunny...full rulle här oxå, men det är ju måndag så det är inge konstigt egentligen...snart är dan slut hoppas jag...måndagar är inte kul

Comment

Originally posted by snowflake View Post
                Jodå Marcus är min favorit också men jag blev så överraskad att Erik sjöng så bra och valde rätt låt för en gångs skull

Har varit ute i stugan och jobbat i trädgården hela dagen, har varit kanonväder, men nu är jag trött och hungrig

Ha det så bra allihop, nu är det matdax
                Hej Snowsan...lät som du haft en mysig helg i stugan med fint väder o allt...härligt att du är tillbaks...saknat dig

Comment

Hej Sunny...full rulle här oxå, men det är ju måndag så det är inge konstigt egentligen...snart är dan slut hoppas jag...måndagar är inte kul
                  Hej sötis.
                  Jaså har du också fullt ös på jobbet? Hoppas resten av arbetsveckan blir behagligare för oss, jobbigt med för mycket att göra. Lagom är bäst ju.
                  Snart får vi gå hem i alla fall, jag har "bara" tre timmar kvar. Men däremellan kommer det fika och så, så det blir väl två timmars arbete av de där tre som är kvar.
                  Vi ses vännen.

Comment

Jaha då var man hemma från den första arbetsdagen på väldigt länge.
                    Jag har äntligen fått börja att arbetspröva igen,hoppas nu det funkar så man kan jobba på riktigt nu är det ju F-kassan som man får betalt av och det är ju inte så många kulor man får från dom
                    Kör hårt,det kan gå
                    I morgon kan det vara försent.
                    Elita4ever Milica IJpelaar

Comment

Originally posted by tojja View Post
                      Jaha då var man hemma från den första arbetsdagen på väldigt länge.
                      Jag har äntligen fått börja att arbetspröva igen,hoppas nu det funkar så man kan jobba på riktigt nu är det ju F-kassan som man får betalt av och det är ju inte så många kulor man får från dom
                      Hej tojja...kändes det bra på första dan...är det inte lite skönt o få komma igång igen lite smått...håller tummen för att du kommer fixa det här nu

Comment

Hej tojja...kändes det bra på första dan...är det inte lite skönt o få komma igång igen lite smått...håller tummen för att du kommer fixa det här nu
                        Jo det kändes skönt att få komma tillbaka till jobbet igen men man blev lite slut i ryggen märkte jag.
                        Man är ju inte så van än
                        Har jag tur så varar min medicin hela nästa vecka också sen så blir det några plågsamma dagar till den 7november igen då jag får nästa droppbehndlig.
                        Kör hårt,det kan gå

Comment

Jo det kändes skönt att få komma tillbaka till jobbet igen men man blev lite slut i ryggen märkte jag.
                          Man är ju inte så van än
                          Har jag tur så varar min medicin hela nästa vecka också sen så blir det några plågsamma dagar till den 7november igen då jag får nästa droppbehndlig.
                          Börjar du mjukt med några timmar om dagen...inte heldag ännu väl?...varför fick du inte medecin som gäller till den 7...fattar inte jag

Comment

Börjar du mjukt med några timmar om dagen...inte heldag ännu väl?...varför fick du inte medecin som gäller till den 7...fattar inte jag
                            Jo jag jobbade bara mellan 9-12 idag så det var lugnt.

Angående min min medecin som jag får genom dropp så får jag den numera var 5:e vecka och det är så tätt man får ta den pgr biverkningarna (levern får stryk) i början fick jag den var 8:e vecka men jag var tvungen att minska ner för det hade dålig effekt.
                            Nu håller medicinen i 19-24 dagar sedan blir det svårt att gå och resa sig upp för mina knä har svullnat upp (det är reumatism jag har om du undrar)
                            Kör hårt,det kan gå

Comment

Jo jag jobbade bara mellan 9-12 idag så det var lugnt.

Angående min min medecin som jag får genom dropp så får jag den numera var 5:e vecka och det är så tätt man får ta den pgr biverkningarna (levern får stryk) i början fick jag den var 8:e vecka men jag var tvungen att minska ner för det hade dålig effekt.
                              Nu håller medicinen i 19-24 dagar sedan blir det svårt att gå och resa sig upp för mina knä har svullnat upp (det är reumatism jag har om du undrar)
                              Jo...jag har förstått att det var reumatism du har och sånt är inte att leka med...hoppas att du klarar av att jobba lite ändå i lagom takt så det inte blir värre

Comment

Hei alle sammen! En ny dag, som ikke er helt ok helsemessig, men bedre enn i går..
                                TOJJA : ser du har begynt å jobbe litt, håper det går bra for deg. Når det
                                gjelder lønn, vet jeg hva du mener. Jeg har det samme. Men jeg
                                tenker som så ; om man var millionær, så hjelper det lite, om man
                                ikke har helse til å bruke en krone av det...

Millan : du har plukket sopp, fint i skogen på denne tiden. Jeg gjør også
                                som du, tar ingen sjangs.. Håper din jobb blir mindre stressende
                                i dag.

Sunny : du har jo også en travel jobb, forstår jeg. Håper det er bedre i dag.
                                Sendte deg noen tanker i går. Jeg lå mest hele dagen, min rygg var
                                kranglete. Tenkte jeg skulle vært her og holdt deg med
                                selskap, men... Vi tar det senere..

Håper alle har en fin tirsdag, ha det så godt til vi ses..

Comment

Working...
                                X