Announcement

Collapse
No announcement yet.

***OT tråden***...del 6

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: ***OT tråden***...del 6

Originally posted by tojja View Post
    Här nere har vi sällan vinter
    Därför du tror det finns myror nu...

Comment

Hej alla OT-lovers! Sitter ni här och har myror i brallan.... själv har jag myror i huvudet Ha en fortsatt bra kväll
      Åh förresten så har min skrattmuskel Malte namnsdag idag.... Grattis Malte och hoppas du får många skratt att ta hand om framöver
      Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

Heeej sovvsan Det var ett tag sen.. men inga myror i brallan här. Jag kör mitt race med kalkosan och getter

Comment

Originally posted by Fjällis View Post
          Heeej sovvsan Det var ett tag sen.. men inga myror i brallan här. Jag kör mitt race med kalkosan och getter
          Vaaaaaa... har du getter i brallan? Nu fick du igång "Malte" precis när jag fått honom att gå och lägga sig
          Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

Originally posted by snowflake View Post
            Vaaaaaa... har du getter i brallan? Nu fick du igång "Malte" precis när jag fått honom att gå och lägga sig
            Nej nej nej, det var alla myror som fick igång getterna, och getterna fick igång Malte.. eller hur var det nu igen.

Comment

Originally posted by Fjällis View Post
              Nej nej nej, det var alla myror som fick igång getterna, och getterna fick igång Malte.. eller hur var det nu igen.
              Hmm... och här fick jag myror i huvudet ... skulle kanske behöva en slurk Kalkosan och rensa hjärnan lite

Näe nu är det läggdax för mig och Malte... måste ju hinna läsa några sidor innan jag somnar. Natti natti Fjällis och sov så gott

Comment

Originally posted by snowflake View Post
                Hmm... och här fick jag myror i huvudet ... skulle kanske behöva en slurk Kalkosan och rensa hjärnan lite

Näe nu är det läggdax för mig och Malte... måste ju hinna läsa några sidor innan jag somnar. Natti natti Fjällis och sov så gott
                Ska oxå sussa nu. Natti natti o hälsa Malte

Comment

Halloj allihop Nu verkar alla gamla OT are hitta tillbaks igen...va kul...med getter o kalkosan och gamle Malte...så himla skojsigt o se er igen. Själv kommer jag dragandes med snabeljohan i vanlig ordning så allt blir sig likt

Nu ska jag krypa ner i sängen igen...va sjutton gör jag uppe så här dags

Morn på er
                  Last edited by Millan; 2006-11-29, 05:28.

Comment

Comment

God morgon.
                      Men jädrar, missade ju skojsigheterna igårkväll. Full rulle här ju med getter, myror. Kalkosan och SnabelJohan. Kul att se gamla takterna igen.
                      Jag har inget skojs att skriva, har inte vaknat till riktigt än tror jag. Sitter här på jobbet och gäspar, piggnar förhoppningsvis till efter mackan jag ska hugga in på här strax.
                      Hoppas ni sovit gott, och att ni får en härlig onsdag.
                      Vi ses under dagen.

Comment

God morgen alle raringer..
                        Tenkte komme hit litt før i dag. Og jeg fikk selvfølgelig ikke med meg det som skjedde her i går kveld... Sovnet ved tv, og merker at helgen ble slitsom..
                        I dag er jeg pigg, har tatt av sengetøy og vaskemaskinen er i full gang her.
                        Tenker husmoren tar jobben seriøst, jeg.... Nå er det tid for kaffe, så om noen vil ha....værsågod, og ha en fin dag..

Comment

Originally posted by TMM View Post
                          Blir du också fortfarande förvirrad av den springande figuren så att du gärna vill klicka på den för att klistra in den?
                          Så skönt att höra att äntligen någon annan reagerar mot den där hemska smajlisen. Eftersom det nu dessutom är TMM som säger det måste det ju betyda att dess dagar snart är räknade här (och det är inte en dag för sent).
                          Tornevalls skribent med nio liv (inne på det fjärde)

Comment

Originally posted by Villeparisis View Post
                            Så skönt att höra att äntligen någon annan reagerar mot den där hemska smajlisen. Eftersom det nu dessutom är TMM som säger det måste det ju betyda att dess dagar snart är räknade här (och det är inte en dag för sent).
                            Nämen den smajlisen gillar jag. "Han" ser så glad och lycklig ut så det smittar av sig om man är lite nere eller seg....

Comment

Nå har jeg skrevet en sang, og sendt den på mail til rette eier.. Ellers går dagen til pusling i huset og sport, skiskyting i dag. 15 km damer i Østersund. Her er vintersport på timeplanen, når det går på tv.
                              Nå er det vel tid for litt kaffe..

Comment

Originally posted by marianne View Post
                                God morgen alle raringer..
                                Tenkte komme hit litt før i dag. Og jeg fikk selvfølgelig ikke med meg det som skjedde her i går kveld... Sovnet ved tv, og merker at helgen ble slitsom..
                                I dag er jeg pigg, har tatt av sengetøy og vaskemaskinen er i full gang her.
                                Tenker husmoren tar jobben seriøst, jeg.... Nå er det tid for kaffe, så om noen vil ha....værsågod, og ha en fin dag..
                                Hejsan vännen.
                                Missade du också gårdagens skojigheter? Vi har helt fel tajming gumman.
                                Vad flitig du varit idag då, du kan få fortsätta hemma hos mig när du ändå är i farten.
                                Ska vi ta en fika nu, det börjar ju dra ihop sig till tre.

Comment

Working...
                                X