Announcement

Collapse
No announcement yet.

***OT tråden***...del 6

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: ***OT tråden***...del 6

Hei igjen.. Nå er hjemme-jobben min ferdig for i dag. Alle vinduer er pusset, og nye gardiner på plass på kjøkkenet.
    Godt arbeid gjort, men det kjennes også på ryggen...
    Ha en fortsatt fin mandag..

Comment

Sweetie: Takker så mye,og takk det samme får man vel si.

Ja,det begynner å bli en stund siden du ble sjekka opp (av et par utlendinger) nå.

Takk,vi er ikke heelt ferdige med restaureringen enda,men man begynner iallefall å se målstreken nå da.*Phu*.

Mere egna databord er på plass iallefall. Ja,har vent meg til å sitte og glo ned på skjermen nå,da den er i slik innebygd bord.Man skulle tro man fikk nakkekink av å sitte slik,men det funker faktisk utmerket. -Ja,iallefall kjekt å kunne skjule dataen når man vil,i og med at den står på stua vår.

Comment

Så flink du har vært da,Marianne !! -Du får hvile ryggen din resten av kvelden nå.

Comment

Originally posted by Xx24-7 View Post
          Så flink du har vært da,Marianne !! -Du får hvile ryggen din resten av kvelden nå.
          Heisann, sveisann.. Flink,ja..Men det behøvdes, og skulle vært gjort for lenge siden. Har bare utsatt det...Skal bare slappe av nå, ja..
          Så bra at du har fått data`n på plass i allefall, da er man liksom reddet. Tenker det blir fint hos deg, da alt er klart.. Man lengter jo veldig til den dagen, uansett hvor man pusser opp, for ikke å si når man flytter.
          Så fint å ha deg her igjen, vi ses vel oftere nå, håper jeg.
          Ha det fortsatt fint.

Comment

Originally posted by snowflake View Post
            Nä det har inte blivit någon hel säsong men jag tjuvjagar *plockar fram kofoten*
            Tjuvjagar? Mina pokaler är väl inga tjuvar som man får jaga.

*låser in kassaskåpet med pokalerna*
            -"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"

Comment

Originally posted by marianne View Post
              Heisann, sveisann.. Flink,ja..Men det behøvdes, og skulle vært gjort for lenge siden. Har bare utsatt det...Skal bare slappe av nå, ja..
              Så bra at du har fått data`n på plass i allefall, da er man liksom reddet. Tenker det blir fint hos deg, da alt er klart.. Man lengter jo veldig til den dagen, uansett hvor man pusser opp, for ikke å si når man flytter.
              Så fint å ha deg her igjen, vi ses vel oftere nå, håper jeg.
              Ha det fortsatt fint.
              Jeg har att å henge opp julegardiner selv på kjøkken og spisestue,men skal forhåpentligvis få kjøpt dèt i morgen.-Har bare ett julefag fra før,så vi må ha 2 skal det bli nogenlunde matching her. Hadde ikke spisestue før nemlig,men nå har vi altså dèt slik at vi har kjøkken og spisestue-vindu ved siden av hverandre.

Ja,data`n har plutselig blitt det mest sentrale møblementet i heimen,ved siden av TV`n,så den er viktig ja.

Takk,ja det skal rett og slett bli helt heeeerlig den dagen vi bare kan sette oss ned og slappe av for fullt,uten å tenke på noe mer oppussing på ei goood stund.
              Det er selvsagt artig å se forandringene underveis,men jammen blir man sliten også,når det er så mye.Så det skal virkelig bli godt å få det overstått.-Har gått og går fortsatt litt tregt i blant her,men gubben gjør jo det meste sjøl og han jobber for fullt ved siden av,så da sier det sjøl at energien ikke er helt på topp.
              Ellers har jeg selv igjen litt malings-jobber her og der,men tar det ettersom.Man blir virkelig fort lei den malinga også.Hehe!!

Har du fått gjort istand alt til jul eller ?? Jeg mangler fortsatt litt småtterier her og der,men vil ikke stresse,for har hatt en tendens til å gjøre dèt før om julene og da blir jo en del av julegleden borte,så vil heller prøve å nyte og kose meg mer rundt og med høytiden nå.

Comment

Morrn, morrn.
                Tisdag idag, sitter på jobbet och hoppas på en lugn dag. Det var såååå svårt att gå upp imorse, hade mer än gärna legat kvar i sängen och nanat vidare.
                Har inte riktigt vaknat än, känner mig lite off så jag skriver inte så mycket nu. Hoppas ni får en bra tisdag, vi ses kanske senare.

Comment

Originally posted by Xx24-7 View Post
                  Jeg har att å henge opp julegardiner selv på kjøkken og spisestue,men skal forhåpentligvis få kjøpt dèt i morgen.-Har bare ett julefag fra før,så vi må ha 2 skal det bli nogenlunde matching her. Hadde ikke spisestue før nemlig,men nå har vi altså dèt slik at vi har kjøkken og spisestue-vindu ved siden av hverandre.

Ja,data`n har plutselig blitt det mest sentrale møblementet i heimen,ved siden av TV`n,så den er viktig ja.

Takk,ja det skal rett og slett bli helt heeeerlig den dagen vi bare kan sette oss ned og slappe av for fullt,uten å tenke på noe mer oppussing på ei goood stund.
                  Det er selvsagt artig å se forandringene underveis,men jammen blir man sliten også,når det er så mye.Så det skal virkelig bli godt å få det overstått.-Har gått og går fortsatt litt tregt i blant her,men gubben gjør jo det meste sjøl og han jobber for fullt ved siden av,så da sier det sjøl at energien ikke er helt på topp.
                  Ellers har jeg selv igjen litt malings-jobber her og der,men tar det ettersom.Man blir virkelig fort lei den malinga også.Hehe!!

Har du fått gjort istand alt til jul eller ?? Jeg mangler fortsatt litt småtterier her og der,men vil ikke stresse,for har hatt en tendens til å gjøre dèt før om julene og da blir jo en del av julegleden borte,så vil heller prøve å nyte og kose meg mer rundt og med høytiden nå.
                  Hei igjen, og god morgen Så flink din mann er, som gjør det meste selv. Jeg har det også slik, når han er hjemme. Pendler, så ukene kan bli lange. Forstår at det tar tid når man har full jobb ved siden av. Jeg hadde ikke orket det, men så har jeg en helt annen helse også.
                  Jeg er ikke ferdig til jul, pusler litt nå og da, koser meg med det de dagene jeg har overskudd. Ingen stress, julen kommer likevel. Her tar vi alt som det kommer!
                  Ha en fin tirsdag, vi ses nok senere..

Comment

Originally posted by Sunnyface View Post
                    Morrn, morrn.
                    Tisdag idag, sitter på jobbet och hoppas på en lugn dag. Det var såååå svårt att gå upp imorse, hade mer än gärna legat kvar i sängen och nanat vidare.
                    Har inte riktigt vaknat än, känner mig lite off så jag skriver inte så mycket nu. Hoppas ni får en bra tisdag, vi ses kanske senare.
                    Morn,morn, søte du, trøtt i dag da? Jeg også, forresten, men skal jo ikke på jobb, så da kan jeg gå her å tusle.
                    Skal stryke litt i dag, greit å gjøre klart det man har vasket. Så er det ok til etter jul, når juleduker og gardiner skal byttes igjen.. Slik styr..
                    Ryggen er ikke god nå, ble litt slitsomt i går, men jeg tar det roligere i dag.
                    Ha en fin dag på jobb, vi ses nok under dagen..

Comment

Morn,morn, søte du, trøtt i dag da? Jeg også, forresten, men skal jo ikke på jobb, så da kan jeg gå her å tusle.
                      Skal stryke litt i dag, greit å gjøre klart det man har vasket. Så er det ok til etter jul, når juleduker og gardiner skal byttes igjen.. Slik styr..
                      Ryggen er ikke god nå, ble litt slitsomt i går, men jeg tar det roligere i dag.
                      Ha en fin dag på jobb, vi ses nok under dagen..
                      Hej gumman.
                      Usch bråkar ryggen med dig idag? Hoppas den börjar kännas bättre nu i alla fall. Skönt med en lugnare dag idag då.
                      Här är lunchen avklarad nu, "bara" eftermiddagen kvar att beta sig igenom.
                      Har det dock lugnt här på jobbet, så jag ska inte klaga. Ska väl läsa lite tidningar nu tänkte jag, men det finns väl inget intressant att läsa egentligen. Lite tidsfördriv är det i alla fall. Men vore roligare med BB-liven att vila ögonen på.
                      Fika sen vid 15?

Comment

Hej gumman.
                        Usch bråkar ryggen med dig idag? Hoppas den börjar kännas bättre nu i alla fall. Skönt med en lugnare dag idag då.
                        Här är lunchen avklarad nu, "bara" eftermiddagen kvar att beta sig igenom.
                        Har det dock lugnt här på jobbet, så jag ska inte klaga. Ska väl läsa lite tidningar nu tänkte jag, men det finns väl inget intressant att läsa egentligen. Lite tidsfördriv är det i alla fall. Men vore roligare med BB-liven att vila ögonen på.
                        Fika sen vid 15?
                        Hei du.. Ja, i dag har jeg hviledag. Ryggen bråker litt. Men det går nok bedre etter hvert.
                        Nå går det fort til din dag på jobb er over også. Og plutselig er det onsdag..
                        Jeg er klar og kommer til kaffe ved 15-tiden..Ses da.

Comment

Hei du.. Ja, i dag har jeg hviledag. Ryggen bråker litt. Men det går nok bedre etter hvert.
                          Nå går det fort til din dag på jobb er over også. Og plutselig er det onsdag..
                          Jeg er klar og kommer til kaffe ved 15-tiden..Ses da.
                          Låter bra det vännen, vi ses vid 15 då.

Comment

Glömde ju ställa fram fika till 15. Får bli en 15.30-fika istället.

Comment

Glömde ju ställa fram fika till 15. Får bli en 15.30-fika istället.

Da er vi 2..Men bedre sent enn aldri, vet du..
                              Tusen takk, godt med kaffe nå. Skal bare ta det med ro, kanskje finne på litt håndarbeide. Og i kveld blir det tv-titting..Men vi ses nok før det.
                              Nå er det snart slutt på din jobb for i dag også, det går jo fort..

Comment

Da er vi 2..Men bedre sent enn aldri, vet du..
                                Tusen takk, godt med kaffe nå. Skal bare ta det med ro, kanskje finne på litt håndarbeide. Og i kveld blir det tv-titting..Men vi ses nok før det.
                                Nå er det snart slutt på din jobb for i dag også, det går jo fort..
                                Ja men visst, den här arbetsdagen är snart slut. Så härligt att få ge sig hem snart. Bara 15 minuter kvar nu.
                                Och imorgon är det onsdag, så helgen närmar sig med stormsteg. På fredag ska jag göra klart julkorten, hann inte med det senast jag hade en pysselkväll för två veckor sen ungefär. Det ska bli skojsigt.
                                Ha en skön fortsättning på eftermiddagen vännen, vi ses kanske ikväll.

Comment

Working...
                                X