Announcement

Collapse
No announcement yet.

***OT tråden***...del 6

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: ***OT tråden***...del 6

Originally posted by marianne View Post
    Heisann! En liten titt inn her, men hvor er alle sammen?
    Har juleforberedelsene tatt overhånd?

Jeg stresser ikke med det, julen kommer likevel, og alldeles trivelig blir det helt sikkert.
    Skjønt vi har hvit plen, men ikke mer.Skulle gjerne hatt 5 cm til..
    Håper dere har det fint, jeg titter inn senere i dag.
    Hej på dig marianne. Jag är här
    Du ska vara glad att det är lite vitt hos dig, här ser det ut som om det är dax att ta fram gräsklipparen.
    Hoppas du är frisk och kry nu. Ha det fint du med
    Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Comment

Originally posted by Catinka View Post
      Hej på dig marianne. Jag är här
      Du ska vara glad att det är lite vitt hos dig, här ser det ut som om det är dax att ta fram gräsklipparen.
      Hoppas du är frisk och kry nu. Ha det fint du med
      Hei Catinka.. Ja, vi har også hatt grønn vinter, og det lille som er av snø, er vi glad for.. Merkelig hvordan naturen forandrer seg, vi pleier ha over en halv meter snø på vinteren.
      Jeg er ikke frisk enda, men bedre. Er oppe hele dagen nå, så da klager jeg ikke. Fortsetter med pencillin noen dager til..

Comment

Heisann! En liten titt inn her, men hvor er alle sammen?
        Har juleforberedelsene tatt overhånd?

Jeg stresser ikke med det, julen kommer likevel, og alldeles trivelig blir det helt sikkert.
        Skjønt vi har hvit plen, men ikke mer.Skulle gjerne hatt 5 cm til..
        Håper dere har det fint, jeg titter inn senere i dag.
        Hej marianne! Krya på dej! Lite så tar nog jul förberedelserna överhand.. Visst är det så att julen kommer i alla fall och blir hur som helst trevlig...
        Ja, det är ju det där med snö (hör ju lksom julen till)...
        Ha det bäst så hörs vi!

Comment

Originally posted by Lexie View Post
          Hej marianne! Krya på dej! Lite så tar nog jul förberedelserna överhand.. Visst är det så att julen kommer i alla fall och blir hur som helst trevlig...
          Ja, det är ju det där med snö (hör ju lksom julen till)...
          Ha det bäst så hörs vi!
          Heisann Lexie.. Ja, vi må nok ta alt som det kommer, og se glad ut.. Men helt klart at snøen gjør mye av julestemningen.
          Jeg har funnet frem litt pynt, og pusler litt rundt her..
          Vi høres senere..

Comment

Vilken trist dag. Försöker få lite julfint men städa är så

Comment

Reklampaus

Comment

Heisann .. Titter inn for å si at det er liv i meg..Men når det ene letner så starter det andre.. Min rygg knakk i dag , så nå er jeg oppe første gang siden formiddagen.. Har store bevegelsesproblemer, og det er best å ligge.
                Skal ikke bruke tiden her på å klage, men da vet dere hvorfor jeg ikke er her så ofte..
                Ha det så bra til vi ses her igjen, håper det ikke blir lenge til. Trolig i morgen..

Comment

Heisann .. Titter inn for å si at det er liv i meg..Men når det ene letner så starter det andre.. Min rygg knakk i dag , så nå er jeg oppe første gang siden formiddagen.. Har store bevegelsesproblemer, og det er best å ligge.
                  Skal ikke bruke tiden her på å klage, men da vet dere hvorfor jeg ikke er her så ofte..
                  Ha det så bra til vi ses her igjen, håper det ikke blir lenge til. Trolig i morgen..
                  Hej Marianne...kanske att det i alla fall går åt rätt håll så du blir piggare till julafton...hoppas de

Comment

Originally posted by Millan View Post
                    Hej Marianne...kanske att det i alla fall går åt rätt håll så du blir piggare till julafton...hoppas de
                    Hei Millan, fin avatar du har..
                    Ja, jeg krysser fingre og håper det beste, og at det går fort.

Comment

Hej alla.
                      Nu är jag tillbaka på jobbet, låg hemma magsjuk torsdag-fredag förra veckan. Inte skoj, men nu är det finfint igen. Var och handlade nya sängbord på IKEA i lördags, vi var INTE ensamma om man säger så. Usch, tur man visste vad man skulle ha så det bara var att hämta och gå till kassan. Huvaligen.
                      Jobbar fyra dagar den här veckan, är ledig på fredag. Såå skönt. Fast ledig kommer jag väl inte vara direkt, ska ju handla sista julklapparna och handla julmat. Lär vara mycket folk, fast vi ska vara där när de öppnar, så slipper man det värsta. Förhoppningsvis. Och så blir det att slå in klapparna på kvällen, med gott i glas till och julsånger på stereon. Fast man får ju ta det lugnt med gott i glaset, annars kan paketen nog se rätt så "roliga" ut efter ett tag.
                      Hoppas ni haft en bra helg, några av er är kanske lediga den här veckan? I såna fall få ni ha det så jättejätteskönt.

Comment

Hei Sunny og alle andre..
                        Så er det mandag igjen, og man får sette opp timeplanen nøye de siste dagene.
                        Min rygg er bedre i dag, skjønt det blir ingen store sprell.. Har smertestillende, og det hjelper.
                        Sunny, ser du har vært syk også, håper du er over det værste nå, men det merkes jo noen dager. Vi ses sikkert utover dagen.
                        Ha det så bra, så lenge..

Comment

Originally posted by Sunnyface View Post
                          Hej alla.
                          Nu är jag tillbaka på jobbet, låg hemma magsjuk torsdag-fredag förra veckan. Inte skoj, men nu är det finfint igen. Var och handlade nya sängbord på IKEA i lördags, vi var INTE ensamma om man säger så. Usch, tur man visste vad man skulle ha så det bara var att hämta och gå till kassan. Huvaligen.
                          Jobbar fyra dagar den här veckan, är ledig på fredag. Såå skönt. Fast ledig kommer jag väl inte vara direkt, ska ju handla sista julklapparna och handla julmat. Lär vara mycket folk, fast vi ska vara där när de öppnar, så slipper man det värsta. Förhoppningsvis. Och så blir det att slå in klapparna på kvällen, med gott i glas till och julsånger på stereon. Fast man får ju ta det lugnt med gott i glaset, annars kan paketen nog se rätt så "roliga" ut efter ett tag.
                          Hoppas ni haft en bra helg, några av er är kanske lediga den här veckan? I såna fall få ni ha det så jättejätteskönt.

Hej Sunny...skönt att du mår bättre igen...inte kul med magsjuka så här till jul och sen springa i affärer på de...usch...mardröm

Jaha nu går vi in i sista julveckan, men jag tänker då inte stressa i onödan...tar det lugnt o fint så blir det bättre julfrid...ha det bra på jobbet Sunny

Comment

Hei Sunny og alle andre..
                            Så er det mandag igjen, og man får sette opp timeplanen nøye de siste dagene.
                            Min rygg er bedre i dag, skjønt det blir ingen store sprell.. Har smertestillende, og det hjelper.
                            Sunny, ser du har vært syk også, håper du er over det værste nå, men det merkes jo noen dager. Vi ses sikkert utover dagen.
                            Ha det så bra, så lenge..
                            Hej vännen.
                            Uff ja, jag låg hemma sjuker i slutet av veckan men nu är jag friskus igen.
                            Hoppas ryggen känns bra nu då du knaprat tabletter, jobbigt annars ju. Har du nån skidtävling att titta på kanske?
                            Fikadags snart, ska vi slå oss ner över en kopp vid 15?
                            på dig

Comment

Originally posted by Millan View Post
                              Hej Sunny...skönt att du mår bättre igen...inte kul med magsjuka så här till jul och sen springa i affärer på de...usch...mardröm

Jaha nu går vi in i sista julveckan, men jag tänker då inte stressa i onödan...tar det lugnt o fint så blir det bättre julfrid...ha det bra på jobbet Sunny
                              Hej gumselumsan.
                              Nä, roligt var det inte. Såå skönt att vara frisk och kry igen.
                              Helt otroligt att det är julafton på söndag, känns inte alls dags för det än. Lite snö skulle kanske öka på julkänslan, hoppas vi får en vit jul.
                              Stressa ska inte jag heller göra. Jag har bara några få julklappar kvar att köpa på fredag, och då är jag ledig så jag hänger på låset på morgonen sen har jag hela dagen och kvällen kvar att pyssla på. Ska slå in klapparna på fredagkväll, det ska bli såååå roligt.
                              och på dig vännen

Comment

Nu är det dags för fika. Vassego att ta för den som vill ha.

Comment

Working...
                                X