Announcement

Collapse
No announcement yet.

***OT tråden***...del 6

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: ***OT tråden***...del 6

Originally posted by Sunnyface View Post
    God morgon.

Smyger lite tyst här liksom Snowie, så man inte väcker Xx.
    Hoppas ni sovit gott inatt, själv sov jag som en stock hela natten.
    Har fredag idag, för jag är ledig imorgon.
    Må så gott, vi ses kanske under dagen?
    Jo takk,jeg har sovet som en sten,da jeg først sovna utpå morrakvisten. -Yngstejenta hadde kommet hjemat fra overnattingsbesøk hos ei venninne.Ja,både hun og storesøster lå over hos venninner på hvert sitt hold i går,da de har vært på julepall for skolen.

Iallefall lurte hun på om jeg var i live,da hun så meg ligge på sofaen her,for jeg så visst temmelig dau ut.

Comment

Originally posted by Millan View Post
      Hej svejs alla OT are.....torsdag i dag så nu går vi in i slutspurten innan jul nu misstänker jag att jag inte hinner vara här lika mycke...ska ägna mig lite mer åt de mina och bara njuta av att det blir ledighet fullt ut...hoppas ni oxå får det helmysigt med nära o kära för julen är ju den tiden när man kan rå om varandra lite bättre än under året.

Ha det bäst allihop
      Ja,nå blir det nok bittelitt mindre tid foran PC`n enn ellers ja. Klart vi skal kose oss.

Comment

Originally posted by Xx24-7 View Post
        Ja,nå blir det nok bittelitt mindre tid foran PC`n enn ellers ja. Klart vi skal kose oss.
        Vilket underbart ord "kose" bara älskar det ordet...låter så varmt

Comment

Jo takk,jeg har sovet som en sten,da jeg først sovna utpå morrakvisten. -Yngstejenta hadde kommet hjemat fra overnattingsbesøk hos ei venninne.Ja,både hun og storesøster lå over hos venninner på hvert sitt hold i går,da de har vært på julepall for skolen.

Iallefall lurte hun på om jeg var i live,da hun så meg ligge på sofaen her,for jeg så visst temmelig dau ut.
          Jaså sov båda borta inatt? Då hade du en skön ensamkväll igår då.
          Pysslar du hemma nu eller ska du iväg nånstans?

Comment

Jag gillar också det ordet, jättemysigt ord.

Comment

Nu kommer snart mina tre barn hem från skolan. De slutar alla vid ett idag och sen är det lov. Efter fikat ska vi klä granen och pynta lite.

Comment

Det er fint deres ord også;-"Mysa". (Var dèt riktig,mon tro ?? )

Comment

Originally posted by Sunnyface View Post
                  Jaså sov båda borta inatt? Då hade du en skön ensamkväll igår då.
                  Pysslar du hemma nu eller ska du iväg nånstans?
                  Ja,de syntes dèt var greit,så fikk de pynte seg i lag med venninnene sine.

Jeg hadde jo gubben her da. Og kjerringa stressa jo som en gal. Ja,holder på i dag også foressten.Far min kommer snart,så det blir å fixe og ordne litt til han kommer.

Comment

Originally posted by Petra Pan View Post
                    Nu kommer snart mina tre barn hem från skolan. De slutar alla vid ett idag och sen är det lov. Efter fikat ska vi klä granen och pynta lite.
                    Vad härligt det låter för barnen...nu kn dom vila från skolan ett tag...är dom väl värda...hälsa dom God Jul

Det er fint deres ord også;-"Mysa". (Var dèt riktig,mon tro ?? )
                    Ja...håller jag med om...men det ordet har vi nog kommit på själva...vet inte om det finns i ordlistan ännu

Comment

Ja...håller jag med om...men det ordet har vi nog kommit på själva...vet inte om det finns i ordlistan ännu
                      Å,oki.

Comment

Originally posted by Petra Pan View Post
                        Åh vad mysigt ni ska ha Petra.
                        Blir lite avis här där jag sitter på jobbet. Får sjunga lite julsånger eller nåt så jag kommer i stämning kanske.

Comment

Skickar en God Jul kram till Folkis, Vanilla, Snowsan o Tösnö som säkert tittar in innan jul
                          God Jul

Millan + Alla andra goa o glada OT:are .

Comment

Tja ,alla som vill ta imot min julhälsning så önskar jag er alla en riktigt god jul Hoppas ni får en väldigt trevlig jul .
                            Mvh tojja..
                            Kör hårt,det kan gå
                            I morgon kan det vara försent.
                            Elita4ever Milica IJpelaar

Comment

Originally posted by tojja View Post
                              Tja ,alla som vill ta imot min julhälsning så önskar jag er alla en riktigt god jul Hoppas ni får en väldigt trevlig jul .
                              Mvh tojja..
                              Detsamma till dig

Comment

Originally posted by tojja View Post
                                Mvh tojja..
                                Detsamma till dig Tojja

Comment

Working...
                                X