Announcement

Collapse
No announcement yet.

***OT tråden***...del 6

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: ***OT tråden***...del 6

Originally posted by Sunnyface View Post
    Hej vännen.
    Och vips har det blivit morgon igen. Tiden bara flyger fram.
    Hoppas du hade en skön kväll igår, och att du vaknat pigg och glad idag.
    Vi ses senare gumman.
    Halloj Sunny...känner inte du som jag att det är en konstig vinter, tycker bara man är trött jämt...inte ens nallarna gick i nåt ide i år....men nu väntar i alla fall jag på våren o ljuset igen...ha en bra dag på jobbet....vi höres

Comment

Originally posted by Millan View Post
      Halloj Sunny...känner inte du som jag att det är en konstig vinter, tycker bara man är trött jämt...inte ens nallarna gick i nåt ide i år....men nu väntar i alla fall jag på våren o ljuset igen...ha en bra dag på jobbet....vi höres
      Hej vännen!
      Usch jo, jag är också osedvanligt trött. Har ingen ork till nånting, och vill bara sova och slappa. Ser också fram emot våren och ljuset, hoppas vi inte behöver vänta alltför länge.
      Ha en bra dag du med gumman.

Comment

Ställer fram en liten kopp till marianne vid sidan av här.
        Du bjussar jämt på kaffe gumman, så tänkte att du kan få bli bjuden istället som omväxling.

Hei du, og takk for kaffe.. Man bare må ha en stor mugge så man våkner..
        Ser i nyhetene at det har vært brann i Sthlm. i natt, i Birger Jarlsgatan.. Følger med hva som skjer hos dere, vet du. Trist med brann, men etter hva jeg forstod ble ingen mennesker berørt. Og det materielle er jo bagateller..
        Ha en fin avslappende dag på jobb, vi ses sikkert under dagen..

Comment

Originally posted by marianne View Post
          Hei du, og takk for kaffe.. Man bare må ha en stor mugge så man våkner..
          Ser i nyhetene at det har vært brann i Sthlm. i natt, i Birger Jarlsgatan.. Følger med hva som skjer hos dere, vet du. Trist med brann, men etter hva jeg forstod ble ingen mennesker berørt. Og det materielle er jo bagateller..
          Ha en fin avslappende dag på jobb, vi ses sikkert under dagen..
          Hej Marianne...har det brunnit här i stan...har inte jag hunnit sett måste kolla tidningen nudå...ha en bra dag vännen

Comment

Hej Marianne...har det brunnit här i stan...har inte jag hunnit sett måste kolla tidningen nudå...ha en bra dag vännen
            Hei Millan..
            Ja, det var visst hotell og ambassader i den bygningen. Tror kanskje det var mest inne i bygningen. Røykslukkere var visst inne der. Mener dette hadde skjedd på morgenen, eller etter min tid, på natten en gang..
            Ha en fin dag..

Comment

Hei Millan..
              Ja, det var visst hotell og ambassader i den bygningen. Tror kanskje det var mest inne i bygningen. Røykslukkere var visst inne der. Mener dette hadde skjedd på morgenen, eller etter min tid, på natten en gang..
              Ha en fin dag..
              Ja...såg det i tidningen nu på nätet...vilken tur ingen blev innebränd i alla fall...hon som äger hotellet bor granne med mig här på sommaren

Comment

Jösses vad det brinner nudå...köpcentrum i Södertälje är just nu drabbat och en skola till....är det ljus dom glömmer överallt tro?

Hoppas alla haft en bra dag...snart helg igen så man kan ta bort alla julsaker...börjar tröttna på dom nu.

Comment

Hej Tojja...du skuttar o hoppar så jag tror det kändes bra eller?
                  Hoppas det fortsätter o funkar bra
                  Jo det har funkat väldigt bra,över förväntan faktist
                  Kör hårt,det kan gå
                  I morgon kan det vara försent.
                  Elita4ever Milica IJpelaar

Comment

Originally posted by tojja View Post
                    Jo det har funkat väldigt bra,över förväntan faktist
                    Vad härligt tojja...håller tummarna för att det håller i sig

Comment

Så bra tojja. Håper det fortsetter like fint videre, det fortjener du..
                      Tack skall du ha det är väldigt skönt att äntligen få göra någon nytta igen
                      Kör hårt,det kan gå

Comment

Åh men vad roligt tojja, det måste kännas skönt och bra. Hoppas det fortsätter lika bra, men det gör det säkert.
                        Ser fram emot att höra hur det gått idag också.
                        på dig.
                        Jo det har gått bra idag också,även om det kanske blev lite jobbigt sista timman
                        Kör hårt,det kan gå

Comment

Originally posted by tojja View Post
                          Jo det har gått bra idag också,även om det kanske blev lite jobbigt sista timman
                          Kul att höra om dina framsteg...hoppas att det går bra

Comment

Godmorgon ni sover säkert på söta örat nu...vete sjutton varför jag vaknar så här tidigt när jag inte måste....men nu får det bli en mugg fika....finns till er när ni vaknar

Comment

God morgon.
                              Jisses vilket strul det var att ta sig till jobbet idag då, nedrans strömavbrott. Men, nu är jag här i alla fall.
                              Njuter av Millans goda kaffe, tack vännen det var jättegott.
                              Hoppas ni får en bra torsdag idag, vi ses under dagen eller till kvällen.
                              till er alla.

Comment

God morgon!!
                                Idag är det en härlig halvdag på jobbet, ska bli skönt med helg igen.
                                Hoppas ni sussat gott inatt, och att ni får en superduperbraig fredag.
                                Stressigt som det är här på jobbet så ska jag spela lite spel nu tänkte jag.
                                Ställer fram lite morgonfika för den som vill ha.

Comment

Working...
                                X