Announcement
Collapse
No announcement yet.
***OT tråden***...del 6
Collapse
X
-
Sv: ***OT tråden***...del 6
Ja, tyvärr finns det mycket grejjor som rör sig i kulisserna som vi inte känner till och bra är det absolut inte.. Men jag hoppas helt klart på en bättring imorgon, vi har ju haft en underbar stämning så länge nu...Originally posted by Agge View PostJa jag märker det tråkigt..........-
Comment
-
Originally posted by TMM View PostJa, tyvärr finns det mycket grejjor som rör sig i kulisserna som vi inte känner till och bra är det absolut inte.. Men jag hoppas helt klart på en bättring imorgon, vi har ju haft en underbar stämning så länge nu...Ja det får vi hoppas
...............Änglatofflor. Lovetop
Comment
-
Go´morron allihop! Ligger ni fortfarande och myser i era sängar... upp med er... det är ju mulet och grått ute, men det regnar och blåser i alla fall inte.
Hmm... läser här och förstår ingenting av vad som hänt efter jag lagt mig, men jag hoppas att det löser sig
Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande 
Comment
-
God morgon eller hur man skriver.. Sov länge i morse.. blev lite sent i natt. Nu väntar duschen..Originally posted by snowflake View PostGo´morron allihop! Ligger ni fortfarande och myser i era sängar... upp med er... det är ju mulet och grått ute, men det regnar och blåser i alla fall inte.
Hmm... läser här och förstår ingenting av vad som hänt efter jag lagt mig, men jag hoppas att det löser sig
Comment
-
Ja du sov ovanligt länge dig idag, du brukar ju annars vara uppe med tuppen. Men det är ju klart... du var ju ute på dåligheter igår och det tar ju på krafternaOriginally posted by Fjällis View PostGod morgon eller hur man skriver.. Sov länge i morse.. blev lite sent i natt. Nu väntar duschen..
Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande 
Comment
-
He he - blev inga dåligheter.. skötsam som jag ärOriginally posted by snowflake View PostJa du sov ovanligt länge dig idag, du brukar ju annars vara uppe med tuppen. Men det är ju klart... du var ju ute på dåligheter igår och det tar ju på krafterna

Men det är skönt o sova ut. Var ju trött redan innan jag åkte iväg. Allt bra med dig hoppas jag.
Comment
-
Hej på er alla goa Tornisar.
Har en skön söndag här hemma, hoppas ni har detsamma.
Försöker hänga med i vad som hänt här i helgen, men får inte ihop det riktigt. Hoppas att det bara var nåt tillfälligt grus i maskineriet och att det återgår till det normala igen.
Jag ska nog tillbringa eftermiddagen med dataspel, må så gott sötisar, vi ses.
Comment

Comment