Announcement

Collapse
No announcement yet.

***OT tråden***...del 6

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: ***OT tråden***...del 6

Originally posted by Fjällis View Post
    He he - blev inga dåligheter.. skötsam som jag är Men det är skönt o sova ut. Var ju trött redan innan jag åkte iväg. Allt bra med dig hoppas jag.
    Allt är bara bra med mig! Har haft folk här hela eftermiddagen och det har varit kul... men jisses vad tiden gick fort.

Originally posted by Sunnyface
    Hej på er alla goa Tornisar.
    Har en skön söndag här hemma, hoppas ni har detsamma.

Försöker hänga med i vad som hänt här i helgen, men får inte ihop det riktigt. Hoppas att det bara var nåt tillfälligt grus i maskineriet och att det återgår till det normala igen.
    Jag ska nog tillbringa eftermiddagen med dataspel, må så gott sötisar, vi ses.
    Tjenixen Sunny! Hmm.. vad är det för kul dataspel som du ägnat dig åt under eftermiddagen? Själv förbannar jag mig själv för att jag sa det där om vädret imorse, nu ösregnar det och blåser så det dånar om det.
    Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

Halloj på er,här sitter man och har en förbaskad rosslig hals som inte vill gå över,vem tusan har lagt sandpapper i halsen på mig
      Kör hårt,det kan gå
      I morgon kan det vara försent.
      Elita4ever Milica IJpelaar

Comment

Originally posted by tojja View Post
        Halloj på er,här sitter man och har en förbaskad rosslig hals som inte vill gå över,vem tusan har lagt sandpapper i halsen på mig
        Jag sitter och väntar på att maten ska bli klar
        -

Comment

Usch din stackare, du ska väl inte bli sjuker... för du har väl inte haft någon snickare på besök som preparerat din mat med sandpapper? Sådär hade jag det igår och så kände jag mig alldeles matt, precis som om jag hade feber. Men idag är jag helt ok igen.
          Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

Originally posted by TMM View Post
            Jaha... du låter Kelda göra jobbet förstår jag

Comment

Originally posted by TMM View Post
              Har du en egen kock din lyllos
              Kör hårt,det kan gå

Comment

Originally posted by snowflake View Post
                Usch din stackare, du ska väl inte bli sjuker... för du har väl inte haft någon snickare på besök som preparerat din mat med sandpapper? Sådär hade jag det igår och så kände jag mig alldeles matt, precis som om jag hade feber. Men idag är jag helt ok igen.
                Jag har träffat mina syskon barn väldigt mycket nu i jul helgen och deras bakterier brukar vara väldigt elaka mot mig
                Kör hårt,det kan gå

Comment

Har du en egen kock din lyllos
                  Haha, nä, men det hade varit gött.. Denna gången jag gjorde maten själv
                  -

Comment

Jag har träffat mina syskon barn väldigt mycket nu i jul helgen och deras bakterier brukar vara väldigt elaka mot mig
                    Ja dom brukar vara riktiga små smitthärdar

Comment

God morgon.
                      Aaatttjjjooo, snörvel, host. Är hemma från jobbet idag med en rejäl förkylning. Blev visst smittad av tojjas inlägg jag läste igår en snabbis. Busiga bacillusker.
                      Har slut på din dunderhoning Snowie, så om du kikar förbi idag kan du gärna ge mig en burk.
                      Hoppas ni haft en bra helg, och att den nya veckan vi har kommit till bjuder på mycket skoj och roligheter.
                      på er.

Comment

Originally posted by Sunnyface View Post
                        God morgon.
                        Aaatttjjjooo, snörvel, host. Är hemma från jobbet idag med en rejäl förkylning. Blev visst smittad av tojjas inlägg jag läste igår en snabbis. Busiga bacillusker.
                        Har slut på din dunderhoning Snowie, så om du kikar förbi idag kan du gärna ge mig en burk.
                        Hoppas ni haft en bra helg, och att den nya veckan vi har kommit till bjuder på mycket skoj och roligheter.
                        på er.
                        Heej Sunny! Din stackare, har du gått för nära någon smitthärd i helgen? Skickar såklart massor av dunderhoning och kan t o m fixa i ordning lite te också Här har det inte varit kul alls, det enda som varit i närheten av något sånt är möjligtvis att det varit kuling, trodde bussen skulle blåsa av vägen imorse.

Comment

Originally posted by snowflake View Post
                          Heej Sunny! Din stackare, har du gått för nära någon smitthärd i helgen? Skickar såklart massor av dunderhoning och kan t o m fixa i ordning lite te också Här har det inte varit kul alls, det enda som varit i närheten av något sånt är möjligtvis att det varit kuling, trodde bussen skulle blåsa av vägen imorse.
                          Tack söta du för honingen och teet.
                          Det gjorde som vanligt susen, känns mycket bättre nu.
                          Uj ja, det blåser på rätt så bra här också fast nån kuling är det inte.

Comment

Jaha då har man lyckats dra på sig en luftrörskatarr också tydligen .
                            Jag var tvungen att lämna jobbet en stund i dag för att uppsöka en docktor för jag höll på att bli tosig på min hosta och mina lungor gjorde ett bra försök att försvinna ut genom ryggen det kändes så i allafall
                            Kör hårt,det kan gå

Comment

Jag var tvungen att lämna jobbet en stund i dag för att uppsöka en docktor för jag höll på att bli tosig på min hosta och mina lungor gjorde ett bra försök att försvinna ut genom ryggen det kändes så i allafall
                              Åh fy, stackare. Inte kul med luftrörskatarr, jädrar vad man hostar då.
                              Hoppas du fick medicin så det snart är borta. Krya på dig.

Comment

Originally posted by Sunnyface View Post
                                Tack söta du för honingen och teet.
                                Det gjorde som vanligt susen, känns mycket bättre nu.
                                Uj ja, det blåser på rätt så bra här också fast nån kuling är det inte.
                                Hoppas du känner dig bättre idag Jag säger bara ... fy 17 för detta vädret, det blåser,regnar och är alldeles mörkt hela dagen, jag är verkligen less på detta.

Originally posted by tojja
                                Oj, det var inget vidare att ha luftrörskatarr. Hoppas du fick bra hostmedicin Jag vet en hostmedicin som är bra men jag blir alldeles konstig av den.. Cocillana-etyfin. Hmm... undrar om jag kanske inte tål den, för jag blir nästan salongsberusad och drömmer jättekonstiga drömmar av den, så jag får ta halva dosen om jag måste ta den. Men den är effektiv om man har extremt jobbig hosta.

Comment

Working...
                                X