Announcement

Collapse
No announcement yet.

***OT tråden***...del 6

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: ***OT tråden***...del 6

Originally posted by snowflake View Post
    Hoppas du känner dig bättre idag Jag säger bara ... fy 17 för detta vädret, det blåser,regnar och är alldeles mörkt hela dagen, jag är verkligen less på detta.

Oj, det var inget vidare att ha luftrörskatarr. Hoppas du fick bra hostmedicin Jag vet en hostmedicin som är bra men jag blir alldeles konstig av den.. Cocillana-etyfin. Hmm... undrar om jag kanske inte tål den, för jag blir nästan salongsberusad och drömmer jättekonstiga drömmar av den, så jag får ta halva dosen om jag måste ta den. Men den är effektiv om man har extremt jobbig hosta.
    Jag fick den hostmedicinen också,doktorn sa till mig att vara försiktig när jag körde bil på den för att det var en sådan som det var en röd triangel på förr.
    Jag blir också väldigt groggy av den,men den hjälper väldigt bra
    Kör hårt,det kan gå
    I morgon kan det vara försent.
    Elita4ever Milica IJpelaar

Comment

[QUOTE=snowflake;1515834]Jag säger bara ... fy 17 för detta vädret, det blåser,regnar och är alldeles mörkt hela dagen, jag är verkligen less på detta.

Helt sanslöst! Här nere i Lund har det inte varit frost en ända natt sen förra julen, och vi är ändå inne i januari. Hade varit bättre det blev kallt och klart med snö, då hade vi haft lite mer ljus iaf.

Comment

Originally posted by tojja View Post
        Jag fick den hostmedicinen också,doktorn sa till mig att vara försiktig när jag körde bil på den för att det var en sådan som det var en röd triangel på förr.
        Jag blir också väldigt groggy av den,men den hjälper väldigt bra
        Jag drömmer röriga och väldigt detaljrika drömmar när jag tar den, men andra jag känner drömmer som hela biofilmer nästan. Ja du får väl gå i ett litet rus ett tag, huvudsaken medicinen hjälper
        Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

[quote=MP_Lund;1515865]
          Jag säger bara ... fy 17 för detta vädret, det blåser,regnar och är alldeles mörkt hela dagen, jag är verkligen less på detta.

Helt sanslöst! Här nere i Lund har det inte varit frost en ända natt sen förra julen, och vi är ändå inne i januari. Hade varit bättre det blev kallt och klart med snö, då hade vi haft lite mer ljus iaf.
          Heej MP! Välkommen måste jag säga först, hoppas du ska trivas här Ja jag håller med dig där, önskar också lite snö som lyser upp. Idag på jobbet när jag tittade ut så såg det ut som klockan var 3 på natten istället för halv 10 på förmiddagen. Nä en liten resa till varmare breddgrader nu hade inte varit fel
          Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

[quote=snowflake;1515874]
            Originally posted by MP_Lund View Post

Heej MP! Välkommen måste jag säga först, hoppas du ska trivas här Ja jag håller med dig där, önskar också lite snö som lyser upp. Idag på jobbet när jag tittade ut så såg det ut som klockan var 3 på natten istället för halv 10 på förmiddagen. Nä en liten resa till varmare breddgrader nu hade inte varit fel
            Tack för välkomnandet
            Ja, en veckas semester och en resa till varmare bredgrader hade varit ett välkommet inslag i min vardag för tillfället. Men man får vara glad för det lilla, jag är frisk iaf. Än så länge

Comment

God morgon allihop.
              Idag är jag tillbaka på jobbet, och det är skönt att vara igång igen.
              Hoppas ni sovit gott inatt, trots blåsten. Jädrar vad det har blåst, vaknade flera gånger och trodde nästan fönstren skulle gå sönder.

Och hej och välkommen MP_Lund. Kul att se ett nytt "ansikte" här.

Ha en bra dag allihop, vi ses kanske här under dagen?

Comment

Jaha, då var arbetsdagen i stort sett till ända. Bara 20 minuter kvar så jag ska börja packa ihop så smått här.
                Hoppas ni haft en bra dag so far, och att kvällen blir skön för er vad ni nu ska göra. Det är ju lill-lördag idag, så några av er kanske ska ut på roligheter? Själv håller jag mig hemma, lugnast så.
                Vi ses ikväll, till er alla.

Comment

Jag drömmer röriga och väldigt detaljrika drömmar när jag tar den, men andra jag känner drömmer som hela biofilmer nästan. Ja du får väl gå i ett litet rus ett tag, huvudsaken medicinen hjälper
                  Får man fråga vad det är för slags filmdrömmar det är frågan om. Någon speciell kategori??? Är det värt ett besök hos farbror Doktorn för ett recept?
                  Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Comment

[quote=MP_Lund;1515909]

Tack för välkomnandet
                    Ja, en veckas semester och en resa till varmare bredgrader hade varit ett välkommet inslag i min vardag för tillfället. Men man får vara glad för det lilla, jag är frisk iaf. Än så länge
                    Ja frisk är jag också och efter jul- och nyår så tillåter inte ekonomin någon längre resa, så jag får snällt stanna hemma och gå till jobbet som vanligt Sen kan man ju hänga här ibland också, man kan få sig riktigt goa skratt och bli på väldigt bra humör

Comment

Originally posted by Catinka View Post
                      Får man fråga vad det är för slags filmdrömmar det är frågan om. Någon speciell kategori??? Är det värt ett besök hos farbror Doktorn för ett recept?
                      Hmm... jag vet inte om jag kan berätta något... det måste nog upplevas tror jag Men när jag vaknar är jag helt slut, eftersom det är så intensiva drömmar *tycker mig höra att Catinka har fått en väääääldigt jobbig hosta*

Comment

Hmm... jag vet inte om jag kan berätta något... det måste nog upplevas tror jag Men när jag vaknar är jag helt slut, eftersom det är så intensiva drömmar *tycker mig höra att Catinka har fått en väääääldigt jobbig hosta*
                        Helt slut..... Det låter underbart..*HOST HOST*
                        Bäst att ringa akuten genast
                        Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Comment

Originally posted by Catinka View Post
                          Helt slut..... Det låter underbart..*HOST HOST*
                          Bäst att ringa akuten genast
                          Ja det är väl klart att man är helt slut.... såna där actionfilmer är verkligen krävande att drömma *nu börjar det nog killa i halsen på mig också*

Comment

Originally posted by Sunnyface View Post
                            Jaha, då var arbetsdagen i stort sett till ända. Bara 20 minuter kvar så jag ska börja packa ihop så smått här.
                            Hoppas ni haft en bra dag so far, och att kvällen blir skön för er vad ni nu ska göra. Det är ju lill-lördag idag, så några av er kanske ska ut på roligheter? Själv håller jag mig hemma, lugnast så.
                            Vi ses ikväll, till er alla.
                            Men Sunny! Vart har du tagit vägen... du har väl inte tappat bort pannlampan, kartan och kompassen så du inte har hittat hem Men jag hoppas att du sitter hemma och bara myser, medans regnet smattrar mot fönstren (i alla fall här) .... Förresten, du har inte talat om vad det är för dataspel du håller på att spela!

Comment

Men Sunny! Vart har du tagit vägen... du har väl inte tappat bort pannlampan, kartan och kompassen så du inte har hittat hem Men jag hoppas att du sitter hemma och bara myser, medans regnet smattrar mot fönstren (i alla fall här) .... Förresten, du har inte talat om vad det är för dataspel du håller på att spela!
                              Hej hopp sockertopp.
                              Jag klarade mig från att gå vilse igår, men det blev inte mycket datasittande igår. Fastnade i tv-soffan.
                              Dataspel? Menar du kanske det spelet jag satt här på jobbet och spelade förra veckan då det var så sablans lugnt? Det är i arkadhallen jag är här på jobbet, försöker klå era höga poäng. Förstår inte ett dugg hur ni kan få så höga poäng, och på så kort tid i "Bubbelspelet"...Och du har ju över en miljon i poäng nu vännen. Men skam den som ger sig...
                              Rackarns vad hungrig jag blev här, får nog ta och sätta i mig frukostmackan här nu. Jammi.

Comment

Hejsan svejsan.
                                Freeeeedag idag.
                                Vad himla skönt, det blir en sån där härligt bra dag idag. Det blir gärna så när det är fredag eller när man är ledig dagen efter.
                                Hoppas ni sovit gott inatt, och vaknat pigga och glada idag. Nåt kul på gång ikväll kanske?
                                Vi ses under dagen.

Comment

Working...
                                X