Announcement

Collapse
No announcement yet.

***OT tråden***...del 6

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: ***OT tråden***...del 6

Hei alle sammen! Like fort som min pc fungerte, like fort kræsjet den igjen...
    Nå har min sønn forbarmet seg, og jeg låner hans pc, har ikke internet der han bor..
    Jeg har startet det nye året stile og rolig. Dagene går i trening og en promenade eller to pr. dag.
    Nå kommer jeg hit hver dag, har savnet dere alle.
    Håper dere har det fint, vi ses vel snart..

Comment

Må bare fortelle at vi har -20 her nå,brrr...
      Skal visst være kaldt noen dager. Men vi har det jo godt og varmt inne. Forresten, jeg er helt alene, så da kan jeg fyre på peisen og sitte ved pc, heeelt for meg selv...

Comment

Brr !! Såå kaldt også ja. Vi har vel hatt 17 grader på det kaldeste nå,tror jeg.Men nå er det "bare" 12 minus.-Merker forøvrig at det er mer huskaldt igjen,så det er godt som du sier at en kan være innendørs og varme seg.

Comment

Hej hopp.
          Brrrrr, kallt ute. Men det är rätt så härligt att det blev vinter till slut. Och det blir kanske inte så långvarigt med den här kylan så man får väl vara glad för tillfället.
          Hoppas på en lugn dag på jobbet idag, är såååå trött. Vill ligga hemma i sängen och sova. Zzzzzz
          Hoppas ni får en bra dag.

Comment

Originally posted by marianne View Post
            Hei alle sammen! Like fort som min pc fungerte, like fort kræsjet den igjen...
            Nå har min sønn forbarmet seg, og jeg låner hans pc, har ikke internet der han bor..
            Jeg har startet det nye året stile og rolig. Dagene går i trening og en promenade eller to pr. dag.
            Nå kommer jeg hit hver dag, har savnet dere alle.
            Håper dere har det fint, vi ses vel snart..
            Hej gumman.
            Vad härligt att se dig igen, har saknat dig massa.
            Vad snällt av din son att låna sin pc till dig, så du inte behöver sitta där utan längre. Det är himla trist att vara utan dator.
            Vad duktig du är som promenerar minst en gång om dagen, det är bra det. Ingen tur i pulkbacken då?
            Vi ses gumman.

Comment

Originally posted by Xx24-7 View Post
              Brr !! Såå kaldt også ja. Vi har vel hatt 17 grader på det kaldeste nå,tror jeg.Men nå er det "bare" 12 minus.-Merker forøvrig at det er mer huskaldt igjen,så det er godt som du sier at en kan være innendørs og varme seg.
              Brrr, ja det är kallt nu alltså. Man får klä på sig ordentligt.
              Allt bra med dig annars vännen?

Comment

Originally posted by Sunnyface View Post
                Hej gumman.
                Vad härligt att se dig igen, har saknat dig massa.
                Vad snällt av din son att låna sin pc till dig, så du inte behöver sitta där utan längre. Det är himla trist att vara utan dator.
                Vad duktig du är som promenerar minst en gång om dagen, det är bra det. Ingen tur i pulkbacken då?
                Vi ses gumman.
                Mornings.... Ja, kaldt er det helt sikkert, -22 her.. Ingen plass er vel bedre enn i sengen akkurat nå..
                Jeg prøver å promenere slik at ryggen får litt bevegelse. Men i dag, nei da står jeg over!! Kulden gjør meg stiv, har det best i varmen.
                Ha en fin dag på jobb, vi ses senere vil jeg tro.

Comment

Originally posted by marianne View Post
                  Mornings.... Ja, kaldt er det helt sikkert, -22 her.. Ingen plass er vel bedre enn i sengen akkurat nå..
                  Jeg prøver å promenere slik at ryggen får litt bevegelse. Men i dag, nei da står jeg over!! Kulden gjør meg stiv, har det best i varmen.
                  Ha en fin dag på jobb, vi ses senere vil jeg tro.
                  Burr, ja du gör rätt i som håller dig inne idag. Det är skönare inne i värmen som sagt. Och så riskerar du inte att drutta omkull heller. Kan ju vara lite jobbigt att ligga sprattlandes ute i skogen nånstans, kan ta lång tid innan man får hjälp att komma upp.
                  Här är det full rulle, tiden flyger iväg. Om 20 minuter är det lunchdags, jammi. Sen är det "bara" eftermiddagen kvar.
                  Vi ses kanske senare vännen.

Comment

Originally posted by Sunnyface View Post
                    Burr, ja du gör rätt i som håller dig inne idag. Det är skönare inne i värmen som sagt. Och så riskerar du inte att drutta omkull heller. Kan ju vara lite jobbigt att ligga sprattlandes ute i skogen nånstans, kan ta lång tid innan man får hjälp att komma upp.
                    Här är det full rulle, tiden flyger iväg. Om 20 minuter är det lunchdags, jammi. Sen är det "bara" eftermiddagen kvar.
                    Vi ses kanske senare vännen.
                    Nå har solen kommet, og det ser jo herlig ut, men de lurer ikke meg...Har vært ute å tittet på fuglene,brrr...
                    Vi har masse snø, så man lander mykt, om det skulle skje, men som sagt, inne-dag i dag.
                    Ha en god lunch, vi ses senere.

Comment

Vimzar in och kniper *fyrlingen*
                      Glöm alla dina bekymmer, imorgon kommer det nya

Comment

Det ble plutselig bare -18, da solen kom.. Så jeg kledde på meg og gikk en kjapp tur.. Godt og friskt, det er jo ikke kaldere enn man gjør det til...
                        Nå er det tid for kaffe, kanskje er det flere som vil ha..

Comment

Go´morron allihop! *så här trött har jag inte varit sedan våren 1927* Jag förstår inte varför jag inte kan gå och lägga mig i tid om kvällarna Nä nu ska jag iväg och sova lite på bussen.... ha en bra dag
                          Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

Halloj.
                            Jag är också trött, Snowie. Zzzzzzz. Skulle så gärna vilja ligga och sova hemma i sängen istället för att sitta här på jobbet. Suck. Men, men. Helgen är väl här snart så då får man förhoppningsvis lite sovmorgon.
                            Hoppas ni har en bra onsdag so far allihop, kanske nåt kul på dagens schema för er?
                            Imorgon är det äääääntligen löningsdag, jädrar vad pank jag är. En mjölk blir dagens inhandling i affären på hemvägen, mer kan det inte bli typ.
                            Nåja, nog om det. Ha en superduperbraig dag, vi ses kanske under dan.
                            Kramisar

Comment

Heisann alle raringer... En trøtting her også. Hadde en lang sovemorgen, kaldt å stå opp. Fyrte opp og la meg igjen..
                              I dag er det bare - 16, så jeg håper det blir mildere nå. Ingenting fungerer for meg når det er kaldt. Hele kroppen er stiv.
                              Ha en fin dag alle sammen, vi ses under dagen.

Comment

[quote=snowflake;1530234]Go´morron allihop! *så här trött har jag inte varit sedan våren 1927* Jag förstår inte varför jag inte kan gå och lägga mig i tid om kvällarna Nä nu ska jag iväg och sova lite på bussen.... ha en bra dag [/quote
                                Trøtting i dag, ja.. Da er vi fler i den klubben.. Her er litt sterk kaffe, så kanskje du våkner..
                                Ha en fin dag!

Comment

Working...
                                X