Announcement

Collapse
No announcement yet.

***OT tråden***...del 6

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: ***OT tråden***...del 6

Godmorgon alla

Comment

God morgon.
      Åh, vilken söt bild du hade då Millan. Gosig måndagsmorgonbild.
      Hoppas ni har en bra måndag. Själv sitter jag på jobbet supertrött med kliande näsa och näsblod till och från. Känns som det blir en lång dag idag om inte den här tröttheten ger med sig.
      Ha en bra dag, vi ses senare.

Comment

Heisann alle sammen, her er jeg!

Har hatt kjempeflax..fordi jeg er snill, har jeg fått en gammel pc. Den skulle ikke anvendes mer, så om jeg ville ha den...klart jeg ville..
        Ingen spesiellt god pc, men den duger til mitt bruk..
        Håper dere har det bra etter helgen, og så ses vi snart da..

Comment

Originally posted by marianne View Post
          Heisann alle sammen, her er jeg!

Har hatt kjempeflax..fordi jeg er snill, har jeg fått en gammel pc. Den skulle ikke anvendes mer, så om jeg ville ha den...klart jeg ville..
          Ingen spesiellt god pc, men den duger til mitt bruk..
          Håper dere har det bra etter helgen, og så ses vi snart da..
          Gomorron marianne! Vilken flax, det lönar sig att vara snäll Det viktigaste är ju att det funkar för det man behöver
          Bara bra efter en mycket fin helg

Comment

Originally posted by Lexie View Post
            Gomorron marianne! Vilken flax, det lönar sig att vara snäll Det viktigaste är ju att det funkar för det man behöver
            Bara bra efter en mycket fin helg
            Heisann! Ja, jeg er født snill, bruker jeg å si...
            Bare den kan brukes til Ot,mail, nyheter og gjøre hverdagen ok, er jeg fornøyd..

Comment

Nå er det vel tid for kaffe..
              Værsågod, om noen vil ha..

Comment

Originally posted by marianne View Post
                Nå er det vel tid for kaffe..
                Værsågod, om noen vil ha..
                Jag hörde dig Marianne....tar mig en kopp.... ha det bra

Sunny gumsan...ska inte du ha en koppvisst ja du dricker ju te...finns nog oxå

Comment

Originally posted by Millan View Post
                  Jag hörde dig Marianne....tar mig en kopp.... ha det bra

Sunny gumsan...ska inte du ha en koppvisst ja du dricker ju te...finns nog oxå
                  Rusade ut o köpte varsin semla

Comment

Originally posted by Millan View Post
                    Rusade ut o köpte varsin semla
                    Åhhh...den gikk rett i munnen, og smakte herlig, takker...
                    Nå kommer nok Sunny på direkten.. Hun tar nok en kaffe til denne...Ha det så godt du også,Millan.

Comment

Mmm, jag tyckte väl att det doftade nybryggt kaffe. Jodå Millan, det slinker ner kaffe då och då. Bara jag får mjölk och socker till så går det finfint.
                      Åh, har du köpt semlor också?? Jisses vad gott. Du är så go du Millan.
                      Och goa söta rara marianne är ju här också! Vad himla underbart att se dig så snart vännen. Vad bra att du fick en dator, då behövde vi bara vara utan dig här några få dagar.

Då slår jag mig ner och hugger in på godsakerna. Kan behövas lite kaffe, jag är såååå trött så ögonen går i kors här.

raringar.

Comment

Originally posted by Sunnyface View Post
                        Mmm, jag tyckte väl att det doftade nybryggt kaffe. Jodå Millan, det slinker ner kaffe då och då. Bara jag får mjölk och socker till så går det finfint.
                        Åh, har du köpt semlor också?? Jisses vad gott. Du är så go du Millan.
                        Och goa söta rara marianne är ju här också! Vad himla underbart att se dig så snart vännen. Vad bra att du fick en dator, då behövde vi bara vara utan dig här några få dagar.

Då slår jag mig ner och hugger in på godsakerna. Kan behövas lite kaffe, jag är såååå trött så ögonen går i kors här.

raringar.
                        Hei du, ja her er jeg igjen..Godt å være tilbake! Man får jo nesten abstinenser, uten data...
                        Så nå kan vi jo fortsette med litt sosialt snakk når du er på jobb..
                        Ha en fortsatt fin dag!

Comment

Hei alle ot-ere..
                          Tirsdag, og snart halve uken gått.
                          I dag er det sport på tv igjen, vm i skiskyting pågår jo nå..Og jeg er på plass
                          Vi har fått masse snø i går kveld, jeg måket noe da, og resten i dag,puhh... NÅ ER DET NOK!!!
                          Ellers er det en ok dag, håper dere har det fint også!
                          Vi ses under dagen.

Comment

Halli hallå.
                            Tiden rusar iväg här på jobbet, har ju inte kikat in här än idag.
                            Men bättre sent än aldrig som det heter.
                            Och marianne har det bra där hemma framför tv:n. Kul med skidsport igen va vännen? Kom ihåg att ta pauser och stretcha ordentligt. Det tar på krafterna att sporta.
                            Det blir väl en kopp kaffe sen vid 15-snåret som vanligt? Får se om Millan tittar förbi med nåt smaskigt bakverk idag också. Fast det är kanske bäst att det inte blir nåt smaskens, för annars får jag nog ge mig ut i skidbackarna jag också för att bli av med gumpet.
                            Må så gott allihop, vi ses.

Comment

Originally posted by Sunnyface View Post
                              Halli hallå.
                              Tiden rusar iväg här på jobbet, har ju inte kikat in här än idag.
                              Men bättre sent än aldrig som det heter.
                              Och marianne har det bra där hemma framför tv:n. Kul med skidsport igen va vännen? Kom ihåg att ta pauser och stretcha ordentligt. Det tar på krafterna att sporta.
                              Det blir väl en kopp kaffe sen vid 15-snåret som vanligt? Får se om Millan tittar förbi med nåt smaskigt bakverk idag också. Fast det är kanske bäst att det inte blir nåt smaskens, för annars får jag nog ge mig ut i skidbackarna jag också för att bli av med gumpet.
                              Må så gott allihop, vi ses.
                              Heisann! Joda, jeg har det så bra...Sitter foran tv og titter på Super-g i Åre. Ser ut som det blir Svensk seier, Anja Persson! Så GRATTIS til dere..
                              Ca. kl. 14 starter skiskyting, da er jeg nesten på startstreken..
                              Om Millan kommer med smaskens, ja da må jeg nok bare si ja takk!! Står ikke i mot, får heller ta en lengre promenade senere i dag..
                              Titter inn rundt 15. så tar vi kaffe, og da foreligger kanskje mer sportsresultater..
                              Ha det godt så lenge.

Comment

Här är jag....har fullt upp med tv, n i dag...Anja Persson tar hem det här på hemmaplan...helt fantastisk tjej när det gäller Ha det bäst

Comment

Working...
                                X