Announcement

Collapse
No announcement yet.

***OT tråden***...del 6

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: ***OT tråden***...del 6

Originally posted by marianne View Post
    Et stort GRATTIS ! til det Svenske folket, for dagens VM-gull! Mix-stafetten var spennende fra start til mål..

Ja det var spännande!! Duktiga var dom

Trodde ett bra tag att Svindal skulle ta medalj oxå men det räckte inte riktigt.
    Glöm alla dina bekymmer, imorgon kommer det nya

Comment

Originally posted by vimzet View Post
      Ja det var spännande!! Duktiga var dom

Trodde ett bra tag att Svindal skulle ta medalj oxå men det räckte inte riktigt.

Nei, Svindal holdt ikke til slutten. Men han kjørte bra fra starten. Endte på 5.plass tror jeg. Vel, det kommer fler sjangser..

Comment

God morgon.
        Freeeedag idag.
        Jisses vad härligt, ser fram emot sovmorgon imorgon. Har varit så trött varje morgon den här veckan så imorrn tänkte jag försöka mig på att sova länge.
        Men först ska vi njuta av fredagen, den bjuder på rätt så behagligt väder faktiskt. Och i helgen skulle det bli sol också. Kallt och sol är jättehärligt vinterväder. Det kommer bli långpromenader i helgen för min del, passa på att njuta av solen lite.
        Hoppas ni har det bra, vi ses.

Comment

Tjeeeeena alla monsterdiggare! Jaaaaa Sunny! Idag är det verkligen fredag och sovmorgon får vi imorgon.. najs. Ska bara njuta och ta det lugnt hela helgen, men jag vet inte om jag vågar se melodifestivalen imorgon... efter förra gången hade jag ju mardrömmar i flera nätter. Sånt skräp!
          Hoppas alla får en bra fredagskväll och tar i från tårna på "Så ska det låta"
          Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

Hej Snowiegumsan.
            Jaa, jag tänker sjunga utav bara attan ikväll, blir nog ett roligt program.
            Myskläderna är på, maten på g och sen ska jag bara ha en skön kväll.
            på dig.

Comment

Tittar förbi och önskar er alla en jättemysig fredagskväll...kramis

Comment

Originally posted by Sunnyface View Post
                Hej Snowiegumsan.
                Jaa, jag tänker sjunga utav bara attan ikväll, blir nog ett roligt program.
                Myskläderna är på, maten på g och sen ska jag bara ha en skön kväll.
                på dig.
                Originally posted by Millan
                Tittar förbi och önskar er alla en jättemysig fredagskväll...kramis
                Eh... jag vet inte vilka som ska vara med ikväll....... men det gör inget för jag sjunger både bättre och högre.... i alla fall högre

Sunny och Millan! Ni får ha en jättemysig fredagskväll båda två! Man kan inte förväntas en liten stripp ikväll då?
                Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

Tjoho
                  Fredagkväll och GULD till Anja igen

Hoppas alla får en trevlig kväll, sjungandes eller vad ni gör 2:

Comment

Originally posted by vimzet View Post
                    Tjoho
                    Fredagkväll och GULD till Anja igen

Hoppas alla får en trevlig kväll, sjungandes eller vad ni gör 2:
                    Du har väl inte skrikit dig hes när du hejade på Anja, så du inte kan sjunga ikväll vimzet

Comment

Nä nu ska jag lämna er här .... drar iväg mot ett varmare klimat....... köket! Kramis på er alla som känner er träffade.... typ allihop

Comment

Originally posted by snowflake View Post
                        Du har väl inte skrikit dig hes när du hejade på Anja, så du inte kan sjunga ikväll vimzet

Nej då, kraxa fram en sång kan jag nog

Comment

Åh här sitter jag och har gåshud........ jag säger bara.... Sarah Dawn Finer

Vimzet.. du och jag hördes nog inte.... som tur var

Comment

Tjohoo
                            ...............Änglatofflor. Lovetop

Comment

Originally posted by Agge View Post
                              Tjohoo
                              Kör hårt,det kan gå
                              I morgon kan det vara försent.
                              Elita4ever Milica IJpelaar

Comment

God morgen alle sammen!
                                Det som skulle være lang sovemorgen, ble aldri noe av i dag. Prøver igjen i morgen..
                                Her er det kaldt, - 25 for 1 t. siden..brrr...
                                Godt at man slipper ut i allefall. Så for å holde varmen, må man ha kaffe. Flere som vil ha, så værsågod.
                                Det blir tv-titting, masse sport i dag.. Ha en fin lørdag, vi ses!

Comment

Working...
                                X