Announcement

Collapse
No announcement yet.

***OT tråden***...del 6

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: ***OT tråden***...del 6

Stämmer in med Millan och önskar er alla en härlig Alla hjärtans dag.
    på er.

Comment

Originally posted by marianne View Post
      Takk Sunny, jeg sier aldri nei til kaffe..I dag har det blitt mange mugger, hatt besøk av en tidligere kollega.
      Håper din dag på jobb har vært bra, snart er du jo ferdig for i dag.. Ha en fin ettermiddag og kveld, vi ses..
      Hej vännen.
      Vad mysigt du hade det igår då med besök av en fd kollega. Det blev en del kackel kan jag tänka mig.
      Hoppas du har en bra dag hittills, sport på tv kanske?
      Vi ses sötis.

Comment

Originally posted by Millan View Post
        Missade ditt kaffe jag oxå Sunny, var i stora staden o jäkta runt, fy sjutton vad skönt det var o komma hem till sitt bo igen, men jag hitta lite rackarns tuffa jeans...alltid nåt
        Vad kul att du hittat nya fina jeans. Då kom du inte hem tomhänt igår i alla fall. Svårt att göra det i och för sig när man är iväg till affärer. *fniss*
        Hoppas du har en bra och skön dag idag, utan jäkt och shoppingturer.

Comment

Originally posted by vimzet View Post
          Godmorgon

Nu är det onsdag och snart är det helg igen
          Hoppas ni har det bra på jobb och var ni befinner er.
          Hej på dig vännen.
          Jaa, så härligt med helg snart igen. Dagarna flyger fram.
          Hoppas du får det bra idag också.

Comment

Hej på er.
            Ställer fram lite fika, det har ju dragit ihop sig för det igen.

Comment

Tack Sunny...skulle precis fika lite nu...kändes lite deppigt i dag, vete sjutton vad glädjen tog vägen...kanske dags för en forumpaus även för mig....ska ta en uppfriskande promenad nu och leta efter nåt vårtecken.

Comment

Originally posted by Sunnyface View Post
                Hej på er.
                Ställer fram lite fika, det har ju dragit ihop sig för det igen.

Heisann Sunny! Så godt du fixet kaffe, jeg tar en stor mugge.. Takker... Har hatt en del å gjøre i dag. Masse små ting som tar mye tid. Min data har vært på service fra i går til i dag. Nå er den som ny..
                Ha en fortsatt fin valentines-dag...

Comment

Tack Sunny...skulle precis fika lite nu...kändes lite deppigt i dag, vete sjutton vad glädjen tog vägen...kanske dags för en forumpaus även för mig....ska ta en uppfriskande promenad nu och leta efter nåt vårtecken.
                  Hei Millan, er du deppig.....
                  Tror vi lengter til vår og sommer alle sammen, og at det er årsaken. Jeg er som jeg pleier, men.. Håper at en promenade vil hjelpe, jeg nyter i allefall det.. Ha en fortsatt fin valentines-dag du også..

Comment

Hoppas du hade en inspirerande promenad och hittade något vårtecken Pausar är inte helt fel ibland, liksom sådär att ta semester från jobbet och jobbarkompisarna, få distans... Efter några dagar (eller kanske något längre ibland) så längtar man tebax... Jag har tagit in forsythia idag

Comment

Originally posted by marianne View Post
                      Tror vi lengter til vår og sommer alle sammen, og at det er årsaken. Jeg er som jeg pleier, men.. Håper at en promenade vil hjelpe, jeg nyter i allefall det.. Ha en fortsatt fin valentines-dag du også..
                      Tror som du marianne, vi längtar nog efter sol och värme men en promenad gör alltid gott oavsett årstid och väder. En fin Alla :s dag till dig med

Comment

Vill önska alla en mysig Alla Hjärtans dag!

Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

Nu ska jag tjata mig i säng, verkar jag inge bra på

Comment

Halloj.
                            Undrans hur det gick för Millan och sängplanerna. Kom du i säng till slut vännen?

Torsdag idag, en dag kvar till helgen bara. Vad härligt.
                            Det var segt att pallra sig upp imorse igen, ser verkligen fram emot sovmorgon på lördag.
                            Hoppas ni får en bra dag, vad ni nu än ska göra.

Comment

Jag vaknade för sent imorse så jag hann inte ens äta. Får väl bli en banan-paus sen för mig om jag inte klarar mig en timme till
                              -

Comment

Originally posted by Sunnyface View Post
                                Halloj.
                                Undrans hur det gick för Millan och sängplanerna. Kom du i säng till slut vännen?

Torsdag idag, en dag kvar till helgen bara. Vad härligt.
                                Det var segt att pallra sig upp imorse igen, ser verkligen fram emot sovmorgon på lördag.
                                Hoppas ni får en bra dag, vad ni nu än ska göra.
                                Hej Sunny...nej mitt Tjat hjälpte inte ett dugg...det blev en sömnlös natt igen...får prova lite tidigare i kväll

Originally posted by TMM View Post
                                Jag vaknade för sent imorse så jag hann inte ens äta. Får väl bli en banan-paus sen för mig om jag inte klarar mig en timme till
                                Var det inte clementiner du gillade

Comment

Working...
                                X