Announcement

Collapse
No announcement yet.

***OT tråden***...del 6

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: ***OT tråden***...del 6

Originally posted by Sunnyface View Post
    Hej på er alla.
    Jaha, då sitter man här igen på jobbet. Svisch så var ledigheten över.
    Jag har haft det jätteskönt och bra, mamsen och jag skrattade och dansade så mycket på kryssningen så vi hade träningsvärk lite varstans på hemvägen. 2:
    Hoppas ni haft det gött också, även fast att ni kanske inte varit till sjöss.
    Ses kanske under dan.
    Kramisar i massor till er alla.
    Heisann Sunny! Så fint at du hadde en knall tur. Treningsverk også ja..der ser du, mer trening må til..
    Her har det gått i sport og håndarbeid i helga. I dag er snekkeren på plass igjen, og jeg hjelper litt med rydding etter ham.
    Ha en fin dag, vi ses nok..

Comment

Jag hade gärna kryssat lite om det inte hade varit för att jag så lätt blir sjösjuk
      -

Comment

Originally posted by marianne View Post
        Heisann Sunny! Så fint at du hadde en knall tur. Treningsverk også ja..der ser du, mer trening må til..
        Her har det gått i sport og håndarbeid i helga. I dag er snekkeren på plass igjen, og jeg hjelper litt med rydding etter ham.
        Ha en fin dag, vi ses nok..
        Hej på dig vännen.
        Ja det blir till att träna lite inför nästa tripp som nog blir längre fram till våren.
        Vad flitig du varit då, ujuj. Och inte en tillstymmelse till träningsvärk.
        Idag har vi en ny kaffemaskin här på jobbet, så jag ställer väl fram lite goa koppar sen till 15-tiden.

Comment

Originally posted by TMM View Post
          Jag hade gärna kryssat lite om det inte hade varit för att jag så lätt blir sjösjuk
          Äsch, ta ett par rediga järn vettja så märker du inte att du är på sjön.
          Faktum är att det inte känns att man åker båt, de är så sablans stora de där fartygen så det ska mycket till innan det gungar.
          Buskuligt är det.
          på dig förresten.

Comment

Nu ska jag ge mig i kast med det där beroendeframkallande bubbelspelet. Jag skaaa bara lyckas få höga poäng där, även fast att det känns omöjligt.

Comment

Nå er det vel tid for kaffe, setter frem om noen vil ha..

Sunny, har du gått deg bort i boblene? Det er tid for en liten pause..
              Vi ses om en stund.

Comment

Jag måste tala om att jag har också motionerat.. och inte för fler lördagar i veckan och det är bara min diafragma Malte som har tränat idag. Jag kommer nog att ha träningsvärk sen....... men jag läste precis i aftonbladet om att det finns en ort som heter Fjuckby.........FJUCKBY ......jag tror jag dööööör
                Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

Originally posted by snowflake View Post
                  Jag måste tala om att jag har också motionerat.. och inte för fler lördagar i veckan och det är bara min diafragma Malte som har tränat idag. Jag kommer nog att ha träningsvärk sen....... men jag läste precis i aftonbladet om att det finns en ort som heter Fjuckby.........FJUCKBY ......jag tror jag dööööör
                  Har du flera såna? Jag behöver piggas upp,,,trött som attan här efter en tur och returresa till Stockholm.

Comment

Hejsan.
                    Snöigt och vintrigt är det där ute. Skönt för barnen som har sportlov, men himla trist annars tycker jag. Är less på snön nu, vill att våren kommer hit.
                    Det hade känts myyyyycket bättre om man hade haft BB att titta på, är så otroligt tomt och trist utan en BB-säsong igång. Man har ju en enorm BB-abstinens nu alltså, hur ska den då inte vara senare i år? Man lär ju vara i upplösningstillstånd då säsongen äntligen drar igång (förhoppningsvis).
                    Ha nu en bra dag allihop, vad ni nu än har på era dagsscheman.
                    Vi ses.

Comment

Hei Sunny og alle andre raringer...
                      Her er det litt kaos i dag. 10 cm snø, som jeg ikke hadde bedt om... Snekkeren stengte vannet for å koble på rør i en eller annen sammenheng... Det fixes forøvrig i løpet av dagen. Og på sikt får jeg jo et splitter nytt bad!!

Sunny har BB-abstinenser, og det har jeg også. Tenk hva vi kunne brukt tiden til, hadde vi hatt BB nå... Men vi får håpe det kommer tilbake til høsten..
                      Vel,vi ses uansett utover dagen..Hej på er..

Comment

Hei Sunny og alle andre raringer...
                        Her er det litt kaos i dag. 10 cm snø, som jeg ikke hadde bedt om... Snekkeren stengte vannet for å koble på rør i en eller annen sammenheng... Det fixes forøvrig i løpet av dagen. Og på sikt får jeg jo et splitter nytt bad!!

Sunny har BB-abstinenser, og det har jeg også. Tenk hva vi kunne brukt tiden til, hadde vi hatt BB nå... Men vi får håpe det kommer tilbake til høsten..
                        Vel,vi ses uansett utover dagen..Hej på er..
                        Hej vännen.
                        Men oj sicken röra då. Men vad himla skönt sen när det är klart. Vad fint du kommer få då.
                        Usch ja, hemsk abstinens har jag. Det är jättejättetrist och tomt utan BB.
                        Men man lever ju på hoppet att det kommer till hösten istället. Eller allra helst till nästa januari (har man väntat så länge som till hösten kan man vänta lite till) och då med Adam vid rodret igen! Det vore toppen ju.
                        Jaja, nu ska jag spela lite spel tror jag. Har lugnt på jobbet och då är det perfekt att fördriva tiden lite med spelande. Vadå ska man jobba på jobbet? Nää.

Comment

vimzar in, vinkar glatt!!

Tillbaka i stan igen efter ett par härliga dagar ute i bushen

BB-abstinens lider vi visst av allihop, vi får verkligen hoppas att det kommer igång nån gång!!

Marianne, vi har det lite jobbigt nu, måste ju gå upp så tidigt för att staka sig runt i spåren 2: men roligt är det att se på skidåkarna, liggandes i soffan med lite gott kaffea
                          Glöm alla dina bekymmer, imorgon kommer det nya

Comment

Originally posted by vimzet View Post
                            vimzar in, vinkar glatt!!

Tillbaka i stan igen efter ett par härliga dagar ute i bushen

BB-abstinens lider vi visst av allihop, vi får verkligen hoppas att det kommer igång nån gång!!

Marianne, vi har det lite jobbigt nu, måste ju gå upp så tidigt för att staka sig runt i spåren 2: men roligt är det att se på skidåkarna, liggandes i soffan med lite gott kaffea
                            Heisann..Visst er det tidlig å stå opp. Men har man meldt seg på, må man jo begynne når det starter.. Sliten blir jeg også..For vi har fått 10 cm snø på natten og utover dagen..Så etter ski, var det bare å begi seg ut.
                            Jeg lengter til sommer, sol og varme!

Comment

Heisann..Visst er det tidlig å stå opp. Men har man meldt seg på, må man jo begynne når det starter.. Sliten blir jeg også..For vi har fått 10 cm snø på natten og utover dagen..Så etter ski, var det bare å begi seg ut.
                              Jeg lengter til sommer, sol og varme!

Kämpiga tider det här Men det är väl bara den här veckan och så Vasaloppet på söndag, så vältränade vi ska bli
                              Ja, längtar till sommaren och solen gör vi väl allihop nu

Comment

Godmorgon folks

Marianne, som vanligt är det bara att Gratulera ännu ett guld till Norge!!

Comment

Working...
                                X