Announcement

Collapse
No announcement yet.

***OT tråden***...del 6

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: ***OT tråden***...del 6

Jädrar vad skönt att det är fredag imorgon

Comment

Originally posted by marianne View Post
      Tjingeling, her er jeg!
      Etter flere dager med snekker i huset, blir det liten tid til data og sosiale kvelder...
      På dagen er det fullt kjør fra 8-16, og etterpå er det jo en del å rydde og vaske. Ingen stor vask, men det blir utrolig mye søppel som er grei å få vekk..
      Mitt badrom begynner å ta form, og det blir mer spennende for hver dag.
      Jeg titter inn her i blant, og kommer sterkere tilbake etter hvert.
      God bedring til Sunny og alle andre som er syke, håper det ikke tar for lang tid før dere er friske!
      Til alle her inne sier jeg; ta vare på deg selv i en stresset hverdag!
      Ha det så fint, vi ses snart igjen..
      Hej Marianne...låter mysigt med ditt badrum...alltid kul med nåt nytt...hos mig ska det bli nytt kök...jag får väl äta ute ett tag Ha det bäst

Comment

Originally posted by Skorpan View Post
        Jädrar vad skönt att det är fredag imorgon
        Det kan jag ta och skriva under på
        Kör hårt,det kan gå
        I morgon kan det vara försent.
        Elita4ever Milica IJpelaar

Comment

Originally posted by Millou View Post
          Du är väl inte sjuker du oxå alla verkar mer eller mindre däckade just nu...fråga Sunny om hon har lite av din honung kvar...kanske hon mår bättre nu...krya på er alla sjuka
          Det är väldigt många som har influensan just nu tydligen
          Kör hårt,det kan gå

Comment

Hej på er alla sjuka och friska.
            Jag har äntligen kommit på benen igen och är back in business efter en veckas flunsa.
            Hoppas ni har det bra. Jag har inte haft ork att kika in här nåt då jag varit fullt sysselsatt av feberfrossa och låååånga sovstunder. Men nu blir det väl lite mer som normalt sakta men säkert.
            Ha en skön fredagskväll, det ska jag ha.
            till er alla.

Comment

Originally posted by Sunnyface View Post
              Hej på er alla sjuka och friska.
              Jag har äntligen kommit på benen igen och är back in business efter en veckas flunsa.
              Hoppas ni har det bra. Jag har inte haft ork att kika in här nåt då jag varit fullt sysselsatt av feberfrossa och låååånga sovstunder. Men nu blir det väl lite mer som normalt sakta men säkert.
              Ha en skön fredagskväll, det ska jag ha.
              till er alla.
              Hej Sunny...vad skönt o höra att du kommit upp på benen igen, lagom till helgen och det fina vädret

Comment

Hej Sunny...vad skönt o höra att du kommit upp på benen igen, lagom till helgen och det fina vädret
                Hejsan svejsan.
                Ja, det är skönt att blivit kvitt bacilluskerna. Så nu är jag fit for fight igen, laddad och klar.
                Ska bli skönt med en våraktig helg, blir nog en hel del tid ute i det fina vädret som utlovats. Lär väl vara underbart hemma hos dig nu när man kan börja vara ute och påta i trädgården och njuta på verandan.
                till dig med.

Comment

Hej svejs! Nu är jag inne en snabbis innan maten. Har varit magsjuk i några dagar och ska nu äta riktig mat för första gången sen i tisdags, har levt på nyponsoppa och glass i några dagar... undrar om bikinin passar nu

I kväll är det mina favoriter på Så ska det låta... LaGayla, Jan Åström och Mats Ronander

Hmm... fast ni ska väl se dom där som dansar förstås Ha det gött så länge
                  Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

Originally posted by snowflake View Post
                    Hej svejs! Nu är jag inne en snabbis innan maten. Har varit magsjuk i några dagar och ska nu äta riktig mat för första gången sen i tisdags, har levt på nyponsoppa och glass i några dagar... undrar om bikinin passar nu

I kväll är det mina favoriter på Så ska det låta... LaGayla, Jan Åström och Mats Ronander

Hmm... fast ni ska väl se dom där som dansar förstås Ha det gött så länge
                    Man ska inte äta så mycket tårta ,,,,,,det blir väl som vanligt att Brandeby slår ut ett av de bättre paren 2:

Comment

Originally posted by Skorpan View Post
                      Man ska inte äta så mycket tårta ,,,,,,det blir väl som vanligt att Brandeby slår ut ett av de bättre paren 2:
                      Va... har Brandeby ätit så mycket tårta att hans mage växt och slår ut alla andra deltagare Det kallar jag doping
                      Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

• ***OT tråden***...del 6

Nu ska jag skriva av mig Enligt Skorpan så händer det nåt nån annan stans och det tar tydligen ner hela stämmningen här på forumet så ingen har tid att vara här en fredagskväll ens...jag tycker det är himla sorgligt att sånt ska gå ut över oss som är här...inte är det som förr där vi pratade o skrattade o skojade i alla fall i helgerna...ja ...jag vet inte vad ni tycker men jag börjar tröttna på att försöka hålla i gång här...nu har jag sagt mitt.

Comment

Nu ska jag skriva av mig Enligt Skorpan så händer det nåt nån annan stans och det tar tydligen ner hela stämmningen här på forumet så ingen har tid att vara här en fredagskväll ens...jag tycker det är himla sorgligt att sånt ska gå ut över oss som är här...inte är det som förr där vi pratade o skrattade o skojade i alla fall i helgerna...ja ...jag vet inte vad ni tycker men jag börjar tröttna på att försöka hålla i gång här...nu har jag sagt mitt.
                          Jo så är det kanske,det har jag inte tänkt så mycket på.
                          Jag själv har väl blivit lite forums trött och skriver inte lika mycket på något forum längre.
                          Det är väl jobbet som tar ut sin rätt,jag "töjjar" inte att skriva så mycket längre som när jag satt hemma hela dagarna och inte kunde göra någonting
                          Kör hårt,det kan gå

Comment

Originally posted by tojja View Post
                            Jo så är det kanske,det har jag inte tänkt så mycket på.
                            Jag själv har väl blivit lite forums trött och skriver inte lika mycket på något forum längre.
                            Det är väl jobbet som tar ut sin rätt,jag "töjjar" inte att skriva så mycket längre som när jag satt hemma hela dagarna och inte kunde göra någonting
                            Skönt att du dök upp tojja...höll på o deppa ihop här...men jag känner ändå att det får vara bra med o ställa upp nu på ett tag och ägna mig åt mig själv o trädgård...överger er allihop nu ...ha det så bra alla och var rädda om er

Känns ofta som man sitter här själv...hur kul är de på en skala ;(

Comment

Jag får en känsla av att det inte dröjer länge förrän hela det där stället är sönderhackat. Dom har rätt många grejer öppna för vilken slags takeover som helst där. Antagligen ligger folks lösenord också väldigt lätt åtkomliga för i princip vad som helst..
                              -

Comment

Originally posted by TMM View Post
                                Jag får en känsla av att det inte dröjer länge förrän hela det där stället är sönderhackat. Dom har rätt många grejer öppna för vilken slags takeover som helst där. Antagligen ligger folks lösenord också väldigt lätt åtkomliga för i princip vad som helst..
                                Det har ju jag sagt från början...därför gick jag ur snabbt därifrån...för att inte tala om vad mycke skit det blev i datorn...men alla gör ju som dom vill, men det känns som bekostnad för oss som vill få ett levande forum här och det gör mig ledsen...mycke ledsen ;(

Ja, ja...vad kan jag göra åt de.....nada

Comment

Working...
                                X