Announcement

Collapse
No announcement yet.

***OT tråden***...del 6

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: ***OT tråden***...del 6

Originally posted by Skorpan View Post
    Då djävlar kommer både horn och bockfot...2:
    Ja jäklar - om man inte kommer ut.

Comment

Originally posted by TMM View Post
      Jag har lite samma problem, fast för mig gäller det omvända. För mig är det viktigare att alla kommer in än att jag kommer ut
      Jag är sälvisk Räcker bra bara jag kommer ut

Comment

Halloj.
        Kikar in en snabbis såhär på lördagskvällen. Har en skön kväll i soffan efter att ha städat hemma för fullt idag och avverkat tvättstugan. Såg ingen TMM där idag.
        Hoppas ni haft en bra lördag, och att söndagen blir minst lika bra. Synd att det inte ska bli så bra väder, men man får njuta av ledigheten inomhus istället. Sims är ju aldrig fel.
        Må så gott allihop.
        till er alla.

Comment

Originally posted by Sunnyface View Post
          Halloj.
          Kikar in en snabbis såhär på lördagskvällen. Har en skön kväll i soffan efter att ha städat hemma för fullt idag och avverkat tvättstugan. Såg ingen TMM där idag.
          Hoppas ni haft en bra lördag, och att söndagen blir minst lika bra. Synd att det inte ska bli så bra väder, men man får njuta av ledigheten inomhus istället. Sims är ju aldrig fel.
          Må så gott allihop.
          till er alla.
          Här regnar och blåser det,,,,så det blir inomhusnys med brasa här,,

Comment

Hallå alla!

Här är det ett riktigt konstigt väder....Blåser till ordentligt ibland och det varvas med rejäla regnskurar som blandas med rikligt med solsken.... ...Blir inte klok på detta väder...

Varit dålig med att skriva här på sista tiden...hinner knappt med att uppdatera min blogg... .....Hoppas det är bra med er alla...

Skrik till om det är nån forumsfest på G.......då kommer jag direkt...2:

Öl är gott.....

Comment

Godmorgon folks

Vimzevinkar till Folkis det var längesen!!

Marianne får det fint hemma läser jag Och Sunny har frisknat till

Hoppas ni har det bra i skitvädret
              Glöm alla dina bekymmer, imorgon kommer det nya

Comment

Originally posted by vimzet View Post
                Godmorgon folks

Vimzevinkar till Folkis det var längesen!!

Marianne får det fint hemma läser jag Och Sunny har frisknat till

Hoppas ni har det bra i skitvädret

Vinkar tillbaka till Vimzet......Ja det var ett tag sen sist...
                Öl är gott.....

Comment

Heisann, sveisann alle sammen! Fredag igjen, og jammen går tiden fort. Snart påske også..
                  Her skjer det mye bra hver dag, på mitt badrom. På mandag legges det fliser på gulv, og da er det jo ikke mye igjen. Men innredning, dusj, wc skal jo også på plass. Men nå må jeg bare si at jeg gleder meg til alt er klart..
                  Ellers har jeg det så bra, håper dere også har det.
                  Ønsker dere en god helg, vi ses snart igjen!

Comment

Hejsan.
                    Kikar in här igen efter några dagars uppehåll. Har kommit av mig lite i forumerandet igen, men det är bara att kravla sig upp igen.
                    Hoppas ni har det bra, stråååålande vårväder är det om dagarna.
                    Onsdag redan, och helgen närmar sig med stormsteg. Hoppas på fint i helgen så man kan sitta ute och sola näsan.

marianne, vilken himla söt bild du har. Härligt vårfin.
                    Hur går det för dig där hemma förresten? Börjar det bli klart så sakteliga?

Må så gott allihop, vi ses när vi ses.

Comment

Hej på er.
                      Måste bara delge er min lilla härlig start på dan jag fick idag.
                      Hade morgontv:n på medans jag gjorde mig iordning för att gå till jobbet, och så blev det dags för LattjoLajban (barnprogrammet i morgontv).
                      Och då jag gick förbi tv:n möttes jag av den härliga synen av programledaren iklädd en sån där kyckligdräkt.
                      Fick ju en underbar flashback av hararna och kycklingarna i BB förra året, och Danne som sprang runt i kycklingdress.
                      Skrattade gott åt minnet, och som genom ett trollslag så var BB-abstinensen om möjligt ännu större. *suckar*

Ha en underbar fredag allihop, och en trevlig helg.

Comment

Heisann alle sammen! Ja, så er det tid for noen ord igjen..
                        Her er badet snart klart, innen påsken setter inn..Det blir kjempefint Godt at det blir orden her, for nå har jeg bodd på en byggeplass i mange uker..
                        Ellers har jeg det bra, rydder, har tid for litt håndarbeid, trening og litt sosialt med venner og familie.
                        Snart kommer jeg hit hver dag også, og det gleder jeg meg til..
                        Har forresten lest at det blir BB 2008 Ble kjempeglad..og så var det en april-spøk..jeg gikk rett i fellen..Leste forresten kun overskriften, men.. ok, da..var sikkert ikke alene om det..
                        Vel, ha det så godt der du er, ta hånd om alle du bryr deg om.. Så ses vi snart igjen.

Comment

Ha en riktig god påske alle sammen. Måtte alle vær guder være med dere!
                          Kos dere sammen med alle dere er glad i og nyt hverandre i påske solen.
                          De skal iaffall jeg gjøre

Ekte lidenskap har ET navn

Comment

Glad påsk till er alla!!
                            Glöm alla dina bekymmer, imorgon kommer det nya

Comment

God påske
                              Man skal ikke mobbe andre "

Comment

Tjo flyt på er,här var det fullt ös i denna tråden eller så kanske det inte är
                                Kör hårt,det kan gå
                                I morgon kan det vara försent.
                                Elita4ever Milica IJpelaar

Comment

Working...
                                X