Originally posted by Ronja
Funderar på att lägga mig nu, men jag tittar in här innan jag åker imorgon och säger go´morron och hej då i alla fall.
Natti natti allihop!
Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande 

Sov sött 
Godt å se deg igjen forresten!!;-) Du har hatt det fortsatt like bra på ferie??Og:i morgen blir det enda mer tur til "stugan" for deg??
Godt å se deg igjen forresten!!;-) Du har hatt det fortsatt like bra på ferie??Og:i morgen blir det enda mer tur til "stugan" for deg??
Undrade vart du tagit vägen nu ikväll. ;-)
Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande 
*ger en stor segerpuss* 

We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.

Comment