Announcement

Collapse
No announcement yet.

Flanders Officiella Fanklubb - Flanderworld!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Ronja
    Hon finns på B-forumet
    Är det där hon är och hon har inte varit inne här en enda gång under hela kvällen ............ men hon är lika go ändå *asg*

Funderar på att lägga mig nu, men jag tittar in här innan jag åker imorgon och säger go´morron och hej då i alla fall.

Natti natti allihop!
    Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

• Originally posted by snowflake
      Är det där hon är och hon har inte varit inne här en enda gång under hela kvällen ............ men hon är lika go ändå *asg*

Funderar på att lägga mig nu, men jag tittar in här innan jag åker imorgon och säger go´morron och hej då i alla fall.

Natti natti allihop!
      Godnatt Sov sött

Comment

Natti natti allihop!
        Så kos det var å lese her i natt da!!:-D -Mange takk,Sweetie Pie,og takk i like måte!! Godt å se deg igjen forresten!!;-) Du har hatt det fortsatt like bra på ferie??Og:i morgen blir det enda mer tur til "stugan" for deg??
        Jeg har selv vært på en liten ferie-tur jeg også.Var fra fredag til lørdag,hvor vi dro sørover,og lå på motell midt i Kristiansand sentrum.Var innom Norges største kjøpesenter:"Sørlandssenteret" på fredagen,og på lørdagen ble det selvsagt å besøke dyreparken før vi vendte nesa hjemover igjen.-Fikk sett masse på kort tid,og jammen kjentes det i bena etterpå!!He-he!!Gubben stakkar klarte nesten ikke å gå på slutten.:razz: Ungene var også noe slitne,men vi hadde da hatt det fint også.:smile:

Comment

• Originally posted by xx24-7
          Så kos det var å lese her i natt da!!:-D -Mange takk,Sweetie Pie,og takk i like måte!! Godt å se deg igjen forresten!!;-) Du har hatt det fortsatt like bra på ferie??Og:i morgen blir det enda mer tur til "stugan" for deg??
          Jeg har selv vært på en liten ferie-tur jeg også.Var fra fredag til lørdag,hvor vi dro sørover,og lå på motell midt i Kristiansand sentrum.Var innom Norges største kjøpesenter:"Sørlandssenteret" på fredagen,og på lørdagen ble det selvsagt å besøke dyreparken før vi vendte nesa hjemover igjen.-Fikk sett masse på kort tid,og jammen kjentes det i bena etterpå!!He-he!!Gubben stakkar klarte nesten ikke å gå på slutten.:razz: Ungene var også noe slitne,men vi hadde da hatt det fint også.:smile:
          Hmm.... och inte har jag kommit i säng ännu, var tvungen att hänga upp lite mer tvätt.
          Låter som ni har haft det bra på turen och det måste ha varit skönt att få komma iväg från all renovering i huset även om det känns i benen Undrade vart du tagit vägen nu ikväll. ;-)

Jag pratade med en dansk kille igår när vi åkte ångbåt och jag blev så himla glad att jag förstod allting............... men det visade sig att han var ihop med en svensk tjej och hade bott i Sverige i flera år och att han (enligt han själv) pratade svenska. Så jag fick ju försöka att förklara mig att jag normalt sett inte förstod danska men att han pratade så tydligt...... varför är jag så pinsam, här pratar han enligt honom själv svenska och jag tror att han pratar tydlig danska *blä*
          Last edited by snowflake; 2005-08-01, 12:54.
          Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

• Mike skrev på sitt forum att Tina är hemma hos honom nu och kommer vara där tills onsdag

Än en gång önskar jag dig en skön vecka Snowflake

Comment

• Go´morron allihop! Är trött som en bäver just nu. Kom inte i säng förrän kl 3 i natt, men det är ju semester så det är väl som det ska vara. Hmm..... undrar om Nova är lika trött som jag är ;-)

Häller upp lite kaffe till den som vill ha......... *gäspar stort*

Comment

• GRATTIS I EFTERSKOTT FASTWINDOW!!!

Jag kom på det nu, så bättre sent än aldrig

Comment

• HEJ DÅ ALLIHOP! Nu sticker jag iväg igen och denna veckan ska jag bara ha kul och inte måla fönster eller något annat tråkigt jobb ;-)

Har ju glömt att gratulera Anders till silvermedaljen i Norska mästerskapen och till han personrekord så det gör jag nu.

GRATTIS ANDERS!! *ger en stor segerpuss*

Ha det så gott allihop och som vanligt......... uppdatera gärna.

Massor av kramisar!

Comment

• Från www.flanders.no

NM-sølv til AndersUnder helgen 29-31 juli ble det avholdt norgesmesterskap i vannski på Skarnes. Hele 54 løpere hadde klart å kvalifisere seg. Selv hadde jeg ligget og ladet opp i Borgvik vsk i de Varmlandske skoger i en uke sammen med bestisen Pål Martin Olsen. Etter å ha prestert sterke resultater på trening hele uken satte jeg under finalen nytt personbeste noe som holdt til sølv. Er svært fornøyd med stevnet og resultatet. Bilder fra oppladningen og NM finner du i bildegalleriet.31 Jul 2005 skrevet av
                    Attached Files
                    Last edited by Ronja; 2005-08-02, 00:33.

Comment

• Attached Files

Comment

• Go´morron alla goa människor! Glömde att gå in här igår eftersom jag fastnade i flirttråden (det är lätt att göra det he he).

Tack Ronja för bilderna, dig kan man lita på i alla väder.

Såg på Flanders hemsida att han fortfarande hade fullt upp och att Britt ska ha en stor fest hemma den 17 aug där alla BB-deltagarna var inbjudna.

Den 10 aug ska Flanders tävla i Sweden Cup i Sunne. Vi får väl hålla tummarna för att det går bra. Dessutom verkar det som han slagit personligt rekord 2 gånger i sommar

Nu kommer jag att vara borta några dagar men kommer in här igen på torsdag, så ni får ha det så bra. Kraaaaam

Comment

Go´morron alla goa människor! Glömde att gå in här igår eftersom jag fastnade i flirttråden (det är lätt att göra det he he).

Såg på Flanders hemsida att han fortfarande hade fullt upp och att Britt ska ha en stor fest hemma den 17 aug där alla BB-deltagarna var inbjudna.

Den 10 aug ska Flanders tävla i Sweden Cup i Sunne. Vi får väl hålla tummarna för att det går bra. Dessutom verkar det som han slagit personligt rekord 2 gånger i sommar

Nu kommer jag att vara borta några dagar men kommer in här igen på torsdag, så ni får ha det så bra. Kraaaaam

Ha det bäst vännen

Comment

Go´morron alla goa människor! Glömde att gå in här igår eftersom jag fastnade i flirttråden (det är lätt att göra det he he).

Ja,Flanders har vært flink i sommer!!-Dèt er sikkert!!
                            Du får ha det fint så lenge da,Sweetie Pie!!:smile:

Comment

• Hei alle sammen!!
                              Å det var godt og komme hjem igjen. ( borte bra hjemme best )
                              Måtte avbryte ferien brått og komme oss hjem, familien krevde at vi kom..
                              Overraskelse!! Bryllup.
                              Tusen takk for at du husket på min dag "Snowflake" du er en engel..
                              Tusen takk til dere alle som har holdt "Trådene" varme med nyheter.
                              En spesiell takk til Ronja" for all oppdateringen av bilder. ( hva skulle vi gjort uten deg )
                              Det er hyggelig og lese at vår alles venn Anders har det bra og at det går bra med han på vannski.
                              Og når vi ser bilder av han er det alltid en dame i nærheten.
                              Heldig er den jenta som kaprer hans hjerte.
                              Tornevall & Oasen - Ditt andre hjem.

Comment

• Skrivet igår på www.flanders.no

"Ferien er overFerien er over og lovsamlingen er framme. Etter en herlig sommer med mye vannski, sosialt samvær ved Holmtjern har jeg nå funnet frem bøkene igjen. Har noen gjestbartenderoppdrag i høst, men vil for det meste nå konsentrere meg om mine studier. Håper alle mine lesere har hatt en fin ferie. Med vennlig hilsen Anders"

Lycka till med studierna Anders

Comment

Working...
                                X