Announcement

Collapse
No announcement yet.

Flanders Officiella Fanklubb - Flanderworld!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by xx24-7
    http://www.varmefag.no/admin/common/...2395&xsize=300 Det her er en peis,bare at vi skal ha hvit da,og noe annerledes ellers også!!;-)
    Aha är det en sån. Vi har också något liknande i stugan, men vår är i vit sten och sen är det glas. Då kan du sitta och ha mysigt framför brasan när det är kallt ute

Jag antar att ni kommer att så gräsmatta till hösten eller våren, det är ju bästa tiden att göra det på. Då kommer du kanske också att få en WOW-rumpa när du står där och krattar
    Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

• Originally posted by Tipita
      God Morgen til deg også..;-) Du får ha god tur:smile: Ønsker også Prettygrl god tur, du får ha en fin ferie:smile:
      Go´morron Tippelura! Hoppas du sovit gott och att du har bättre väder än jag och xx. Det blir nog att jag sticker iväg på eftermiddagen istället.

Jag satt och väntade på att pretty skulle titta in här så jag också fick säga hej då till henne. Hmm....... jag kanske ska gå in i Klas och Elita-tråden för att säga det........

Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

• Originally posted by snowflake
        Go´morron Tippelura! Hoppas du sovit gott och att du har bättre väder än jag och xx. Det blir nog att jag sticker iväg på eftermiddagen istället.

Jag satt och väntade på att pretty skulle titta in här så jag också fick säga hej då till henne. Hmm....... jag kanske ska gå in i Klas och Elita-tråden för att säga det........

Okei...;-) Samme triste været her også...men det gjør ingen ting for meg, for jeg skal rydde og ordne litt i dag...:smile: Prettygrl har sikkert dratt nå...hun skulle jo dra i ellevetiden, var det ikke så?

Comment

Okei...;-) Samme triste været her også...men det gjør ingen ting for meg, for jeg skal rydde og ordne litt i dag...:smile: Prettygrl har sikkert dratt nå...hun skulle jo dra i ellevetiden, var det ikke så?

Jo hon sa att hon skulle sticka vid 11-tiden så hon hann kanske inte in här innan. Men hon kommer väl hem på onsdag så då får hon väl läsa då. Är ju inte hemma och kan skriva till henne innan hon åker till Turkiet på lördag.

Tänk att både du och xx var uppe så tidigt och efter vad jag kan se av bilden hemifrån dig så är det riktigt kallt he he. :razz:

Comment

• Originally posted by snowflake
            Jo hon sa att hon skulle sticka vid 11-tiden så hon hann kanske inte in här innan. Men hon kommer väl hem på onsdag så då får hon väl läsa då. Är ju inte hemma och kan skriva till henne innan hon åker till Turkiet på lördag.

Tänk att både du och xx var uppe så tidigt och efter vad jag kan se av bilden hemifrån dig så är det riktigt kallt he he. :razz:
            Okei, jeg trodde ikke hun kom tilbake før hun dro til Tyrkia jeg, skjønner du...da treffer jeg da henne sikkert igjen;-) Hehe...Ja tenk at vi var sååå tidlig oppe Ja det er riktig kaldt her hehe, så jeg måtte slå litt rundt meg for å holde varmen...Uheldigvis, traff jeg en stakkar som gikk forbi

Comment

Okei, jeg trodde ikke hun kom tilbake før hun dro til Tyrkia jeg, skjønner du...da treffer jeg da henne sikkert igjen;-) Hehe...Ja tenk at vi var sååå tidlig oppe Ja det er riktig kaldt her hehe, så jeg måtte slå litt rundt meg for å holde varmen...Uheldigvis, traff jeg en stakkar som gikk forbi
              Dro du til gubben,Tippelura??

Comment

Hehe.....

Comment

Jeg skal forresten si til han, at han må ligge i hardtrening, ettersom at du syntes han så ut som en feit pingvin ..Ler så jeg nesten pisser på meg her

Comment

Jag visste inte att du var så våldsam av dig Tippelura

Comment

• Må stikke...får besøk...Snakkes senere..ha det bra:smile:

Comment

Jeg skal forresten si til han, at han må ligge i hardtrening, ettersom at du syntes han så ut som en feit pingvin ..Ler så jeg nesten pisser på meg her
                        Ka snakker du om nå egentlig???

Comment

Aaah!!!I see,du var i arktis et øyeblikk du ja!!

Comment

Må stikke...får besøk...Snakkes senere..ha det bra:smile:
                            Må stikke jeg også,-skal være med gubben til en annen kommune her for å hente mere lim til opp-pussinga!!See ya later!!

Comment

• Hej då allihop! Nu sticker jag snart igen, ska bara vräka i mig en pizza eftersom tiden har sprungit iväg och jag har ingen lust att ställa mig och laga mat när jag kommer fram.

Ha det så bra och hoppas att vädret blir bättre resten av veckan! Och som vanligt så vill jag att ni flörtar riktigt oseriöst i OT-tråden, det finns ju vissa här som är riktiga experter på det (nämner inga namn)

Uppdateringar här är också välkomna!! Men som det verkar nu så har nog Flanders ferie fortfarande

Om Nova tittar in så vill jag att ni hälsar henne ifrån mig, saknar henne!

Kraaaaaaaaaam!

Comment

• Å da var jeg akkurat for sen til å si hadè til Sweetie Pie!! Men:håper du får en fin tur igjen,Snowflake!!

Comment

Working...
                                X