Announcement

Collapse
No announcement yet.

Flanders Officiella Fanklubb - Flanderworld!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Ronja
    Skrivet igår på www.flanders.no

"Ferien er overFerien er over og lovsamlingen er framme. Etter en herlig sommer med mye vannski, sosialt samvær ved Holmtjern har jeg nå funnet frem bøkene igjen. Har noen gjestbartenderoppdrag i høst, men vil for det meste nå konsentrere meg om mine studier. Håper alle mine lesere har hatt en fin ferie. Med vennlig hilsen Anders"

Lycka till med studierna Anders
    Tack snälla Ronja för att du uppdaterar! Dig kan man alltid lita på! Snart är det ju fest hos Britt så det ska bli kul och höra hur dom haft det där. Har du hört något från Micke?
    Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

• Originally posted by snowflake
      Tack snälla Ronja för att du uppdaterar! Dig kan man alltid lita på! Snart är det ju fest hos Britt så det ska bli kul och höra hur dom haft det där. Har du hört något från Micke?
      Han har reggat sig och startat en tråd på Brittforumet som jag hoppas han kommer skriva mycket i Det jag annars vet är att han ska både på Elitas födelsedagsfest och Britts fest denna vecka

Comment

Han har reggat sig och startat en tråd på Brittforumet som jag hoppas han kommer skriva mycket i Det jag annars vet är att han ska både på Elitas födelsedagsfest och Britts fest denna vecka
        Micke eller Anders?
        Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

Micke eller Anders?
          Nu fattar jag vad du menar

Jag har inte hört något från Micke
          Last edited by Ronja; 2005-08-16, 19:58.

Comment

Nu fattar jag vad du menar

Jag har inte hört någon från Micke
            He he Vad har Anders startat för tråd då? Tittar han in får du väl hälsa från mig

Comment

He he Vad har Anders startat för tråd då? Tittar han in får du väl hälsa från mig
              Det är Mike som är i farten på Brittforumet

Comment

Det är Mike som är i farten på Brittforumet
                Nu fattar jag vad DU menar... Snacka om missförstånd

Comment

Nu fattar jag vad DU menar... Snacka om missförstånd

Comment

• Fastwindow! Är det du som skrivit inne hos Anders? I så fall har du fått svar. Puss på dig din sjöbjörn! Förresten vilken fin båt du köpt/ska köpa. Är den 50 fot lång?

Comment

Fastwindow! Är det du som skrivit inne hos Anders? I så fall har du fått svar. Puss på dig din sjöbjörn! Förresten vilken fin båt du köpt/ska köpa. Är den 50 fot lång?
                      Har lakt inn et bud på en Princess 50 FB 2003 mod. skal få tilbakemelding i morgen før kl 12.
                      Tornevall & Oasen - Ditt andre hjem.

Comment

• Från Patricks sida:

Enebakk på lørdag.. På dagen på lørdag drar jeg og Flanders til enebakk på et vannskistevne. Blir kult å titte litt der, kanskje vi sees..-patman-

Comment

• hej hej i tråden..ser att ni & flanders har haft en trevlig semester..ska gå in å kolla litta på flanders sida & se om där hänt något spännande sedan sist...vill ha lite skandaler..men nope...inte det inte

Comment

• Originally posted by starfriend
                            hej hej i tråden..ser att ni & flanders har haft en trevlig semester..ska gå in å kolla litta på flanders sida & se om där hänt något spännande sedan sist...vill ha lite skandaler..men nope...inte det inte
                            Heeeej Star! Som jag har undrat vart du tagit vägen Har svarat dig i "din" tråd men du får nog välja senaste veckan för att få fram tråden.

Nä Flanders skriver aldrig om skandalerna men vi kanske ska öka trycket på honom. Du kan väl skriva på hans sida att du vill höra lite skandalösa detaljer också

Comment

Heeeej Star! Som jag har undrat vart du tagit vägen Har svarat dig i "din" tråd men du får nog välja senaste veckan för att få fram tråden.

Nä Flanders skriver aldrig om skandalerna men vi kanske ska öka trycket på honom. Du kan väl skriva på hans sida att du vill höra lite skandalösa detaljer också
                              Heeeej å godmorron snow..ser ut som att i skåne blir det fint lördagsväder i dag

jag såg nu att du svarade i tråden starfriend..ja min semester varit härlig & såå gött att vara ledig så länge...

Nä Flanders e väl inte riktigt skandalernas man (om man inte räknar hans roliga & göra bort sig sida)..annars e han nog den som brukar hålla sig ifrån skandalare..Men han kan kanske informera om andras skandaler..iallafall för oss som besöker hans sida *s*.....ja jag ska in på hans sida & försöka pressa honom litta..men tror inte det går....Han vill jööö hålla det för sig själv den tråkmånsen *s*

Comment

• Originally posted by starfriend
                                Heeeej å godmorron snow..ser ut som att i skåne blir det fint lördagsväder i dag

jag såg nu att du svarade i tråden starfriend..ja min semester varit härlig & såå gött att vara ledig så länge...

Nä Flanders e väl inte riktigt skandalernas man (om man inte räknar hans roliga & göra bort sig sida)..annars e han nog den som brukar hålla sig ifrån skandalare..Men han kan kanske informera om andras skandaler..iallafall för oss som besöker hans sida *s*.....ja jag ska in på hans sida & försöka pressa honom litta..men tror inte det går....Han vill jööö hålla det för sig själv den tråkmånsen *s*
                                Här är det sol/moln idag.......... eh mest moln. Jag tror inte heller att det går att pressa ut några skandlahistorier men försöka duger, just go for it

Har du hört något från Kattmamman? Har inte sett till henne på jättelänge, var inne en sväng på Oasen men där såg jag ingenting heller.

Kommer på mig att sitta och le när jag ser din bild......... du är så gullig på den

Comment

Working...
                                X