Originally posted by snowflake
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Flanders Officiella Fanklubb - Flanderworld!
Collapse
X
-
Men jag har ju varit borta här en stund och hängt upp tvätt, men nu har jag skrivit i OT-tråden ;-)Originally posted by TipitaDa trenger du briller søta, for jeg er både i OT og her nå hehe
Jag försöker att undvika briller när jag dricker vin nu för tiden, såg ju på Flanders hur det gick
Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande 
Comment
-
Originally posted by snowflakeMen jag har ju varit borta här en stund och hängt upp tvätt, men nu har jag skrivit i OT-tråden ;-)
Jag försöker att undvika briller när jag dricker vin nu för tiden, såg ju på Flanders hur det gick
Ja best å holde seg unna brillene, når en drikker;-)
Comment
-
Go´morron allihop! Nu har jag vaknat och bjuder på lite kaffe/te till dom som vill ha! Här är varmt men molnigt, så det är väl bara att hålla tummarna för att det inte blir regn.

Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande 
Comment
-
Heeey du!!:smile:Originally posted by snowflakeGo´morron allihop! Nu har jag vaknat och bjuder på lite kaffe/te till dom som vill ha! Här är varmt men molnigt, så det är väl bara att hålla tummarna för att det inte blir regn.

Var jeg virkelig oppe FØR selveste morgenfuglen,Sweetie Pie altså??
-Nesten IKKE til å tro!!:razz:
Her er det overskya og kjølig!!-Sitter i korterma akkurat nå,men må nok se til å finne meg en genser etterpå ja.Brr!!!Liker ikke at en merker til høstkulda allerede NÅ!!
Comment
-
Va är du vaken redan!!! Hur kommer det sig? :razz:Originally posted by xx24-7Heeey du!!:smile:
Var jeg virkelig oppe FØR selveste morgenfuglen,Sweetie Pie altså??
-Nesten IKKE til å tro!!:razz:
Her er det overskya og kjølig!!-Sitter i korterma akkurat nå,men må nok se til å finne meg en genser etterpå ja.Brr!!!Liker ikke at en merker til høstkulda allerede NÅ!!
Usch är det så kyligt hos dig. Har öppnat balkongdörren för att försöka få tvätten att torka lite bättre, inget kul att ta med sig våt tvätt ut till stugan.
Comment
-
Jo,nå har nattugla bestemt seg for å bli morgenfugl hun også,skjønner du!!-Så får vi se hvordan dèt går!!:razz:Originally posted by snowflakeVa är du vaken redan!!! Hur kommer det sig? :razz:
Usch är det så kyligt hos dig. Har öppnat balkongdörren för att försöka få tvätten att torka lite bättre, inget kul att ta med sig våt tvätt ut till stugan.
Jupp,jeg må stad og få på meg noe mer klær nå jeg,for føles som at en kan fryse ihjel her en sitter!!
Når skal du dra til "stugan" igjen??-Er det langt dit??
Comment
-
Sticker iväg någon gång under eftermiddagen och det tar bara 1 tim att åka dit. Hade tänkt att måla fönster på stugan idag men det känns som det kan bli regn så jag får nog vänta lite med det. Det kommer ut ett par kompisar under veckan så jag får väl ha trevligt istället :razz:Originally posted by xx24-7Jo,nå har nattugla bestemt seg for å bli morgenfugl hun også,skjønner du!!-Så får vi se hvordan dèt går!!:razz:
Jupp,jeg må stad og få på meg noe mer klær nå jeg,for føles som at en kan fryse ihjel her en sitter!!
Når skal du dra til "stugan" igjen??-Er det langt dit??
Gräset som vi sådde innan semestern har vi klippt 2 gånger redan. Nu har vi sått på hela framsidan också men det kommer väl inte upp förrän semestern är slut he he.
Såg i OT-tråden att du skulle få en peis........ eh vad är det för något?
Comment
-
Originally posted by snowflakeSticker iväg någon gång under eftermiddagen och det tar bara 1 tim att åka dit. Hade tänkt att måla fönster på stugan idag men det känns som det kan bli regn så jag får nog vänta lite med det. Det kommer ut ett par kompisar under veckan så jag får väl ha trevligt istället :razz:
Gräset som vi sådde innan semestern har vi klippt 2 gånger redan. Nu har vi sått på hela framsidan också men det kommer väl inte upp förrän semestern är slut he he.
Såg i OT-tråden att du skulle få en peis........ eh vad är det för något?Det her er en peis,bare at vi skal ha hvit da,og noe annerledes ellers også!!;-)
Comment
-
God Morgen til deg også..;-) Du får ha god tur:smile: Ønsker også Prettygrl god tur, du får ha en fin ferie:smile:Originally posted by snowflakeGo´morron allihop! Nu har jag vaknat och bjuder på lite kaffe/te till dom som vill ha! Här är varmt men molnigt, så det är väl bara att hålla tummarna för att det inte blir regn.

Comment
-
Oki.Da er det jo rimelig greit!!;-)Originally posted by snowflakeSticker iväg någon gång under eftermiddagen och det tar bara 1 tim att åka dit. Hade tänkt att måla fönster på stugan idag men det känns som det kan bli regn så jag får nog vänta lite med det. Det kommer ut ett par kompisar under veckan så jag får väl ha trevligt istället :razz:
Såg i OT-tråden att du skulle få en peis........ eh vad är det för något?
Blir nok regn her i dag også,så må få tatt inn klærne som henger ute på stativet nå etterpå.
Ja,du får kose deg skikkelig når du først har ferie!!:smile:
Ålright å få gress da!!;-) -Vi mangler enda å få sådd på framsida av huset vårt,men skal grave litt til ute her så da blir også baksida tatt samtidig regner jeg med!!-Ja,skal få litt større tomt på baksida,så dèt blir bra!!:smile:
Comment

Comment