Announcement

Collapse
No announcement yet.

Flanders Officiella Fanklubb - Flanderworld!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• *pust* Nu är jag tillbaka! Jag hittade den här bilden också som jag gillade:

http://bilder.flanders.no/main.php?g2_view=coreownloadItem&g2_itemId=298&g2_serialNumber

Ohhh Star! Jag såg vad du skrivit i gästboken.......... du är ju flörtigare än vad jag är :-P Har han en lika snygg WOW-rumpa som jag har tro........... nä visst ja, jag har ju en snygg häck
    Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

• Originally posted by snowflake
      *pust* Nu är jag tillbaka! Jag hittade den här bilden också som jag gillade:

http://bilder.flanders.no/main.php?g2_view=coreownloadItem&g2_itemId=298&g2_serialNumber

Ohhh Star! Jag såg vad du skrivit i gästboken.......... du är ju flörtigare än vad jag är :-P Har han en lika snygg WOW-rumpa som jag har tro........... nä visst ja, jag har ju en snygg häck
      Den var riktigt snygg/cool!!!

Såg att det var nåt pucko som skrivit i hans gästbok... hur orkar folk liksom?
      http://cherinne.blogg.se/

Comment

• Originally posted by Nova
        Den var riktigt snygg/cool!!!

Såg att det var nåt pucko som skrivit i hans gästbok... hur orkar folk liksom?
        Visst var det en fin bild

Jag tänkte detsamma! Ja ja puckon finns det gott om
        Last edited by snowflake; 2005-06-22, 21:12.
        Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

*pust* Nu är jag tillbaka! Jag hittade den här bilden också som jag gillade:

Halloj Gottepåseministern..hoppas allt e bra med dig & din fina häck =)

Litta flörtig måste man ju vara (man skriver ju till en kändis *FLANDERS*)...men jag menade vad jag skrev..han har en otrolig fin jeansrumpa,,fast &klemgo...VILL SE DEN JÖÖÖÖÖÖÖ ..saknar den sååååååå =)...såg du att Line varit inne & skrivigt att hon ochså ville att han skulle lägga in bilder på den sexiga häcken & fler baröverkropps bilder...så kanske med hennes stöd så gör Anders va man önskar *asg*...Ha det gött i Göteborg....ska till Tjörn om ca 2 veckor..ska hålla utkick (om jag tar en runda till din sommarstuga ö)..efter snyggaste häcken på ön....Både den gröna & den delade *s*..kramis

Comment

heeej Star KUL å se dig! Känns som det var länge sen, men det kan vara jag som e förvirrad oxå....

Riktig cool bild på Anders
            Heeeej Nova..hoppas att allt e bra med dig med..kul att se dig med juh.....det var någondag sedan vi sågs..sååå inte jätte länge sedan juh*s*

jag håller med dig det du skrev i ditt inlägg till snow...puckade folk som skriver skit i ens gästbok..tycker man inte om en person så behöver man ju inte skriva skit eller besöka dens sida bara för att som sagt skriva skit...klingar litta lågt tycker jag...Ha det gött du med i stockholm & trevlig helg med Tronic 8minns ej när ni skulle träffas igen..men det var nog snart tror jag )..klem & kram

Comment

• Men här är ni ju!

Still going strong, håller Flandersflaggan högt! Bra jobbat!

Kul att "se" er igen!

//trixen

Comment

• Originally posted by trixen

Kul att "se" er igen!

//trixen
                *WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIH* TRIXIS!!! Vad gör Du nuförtiden? Varför hör Du aldrig av dig?? Åååh, vad roligt å se Dig här!! Hoppas allt är bra med Dig!?!? Hoppas Du tittar in snart igen!!! Massor med Kramar å jag önskar Dig en riktigt Trevlig Midsommar!!!

Comment

• Originally posted by trixen

Kul att "se" er igen!

//trixen
                  Hej Trixen kul att se dig med ...länge sedan ju...Hoppas att allt e bra med dig & att du får en trevlig sommar *klem*

Comment

• Go´morron alla i Flanderworld! Blev så glad när jag kikade in här och ser att Trixen har dykt upp... heeeeeeej Trixen, kul att se dig! Jag säger som Nova, vart har du varit?

Star: Såg också att Line hade samma åsikt som dig ......... och resten här i Flanderworld ;-) Han måste alltså böja sig för majoriteten eller hur?
                    Så ni ska göra Tjörn osäker om två veckor, har nu hyrt stuga där eller ska ni hälsa på någon? Om du kommer till Orust och ser en tjej med långt blont hår, blå ögon, har en wow-rumpa och som har två ben och två armar (ett säkert kännetecken) så måste du säga hej för då är det jag . Hoppas inte att du måste jobba natten under midsommarhelgen.

Nova! Vart håller du hus? Hmm........... säger jag som stöp i säng efter halv 11 igår :razz: !

Nä nu lite kaffe på balkongen. Ställer fram så det är bara att ta när ni vaknar.

Last edited by snowflake; 2005-06-23, 09:51.

Comment

Go´morron alla i Flanderworld! Blev så glad när jag kikade in här och ser att Trixen har dykt upp... heeeeeeej Trixen, kul att se dig! Jag säger som Nova, vart har du varit?

Star: Såg också att Line hade samma åsikt som dig ......... och resten här i Flanderworld ;-) Han måste alltså böja sig för majoriteten eller hur?
                      Så ni ska göra Tjörn osäker om två veckor, har nu hyrt stuga där eller ska ni hälsa på någon? Om du kommer till Orust och ser en tjej med långt blont hår, blå ögon, har en wow-rumpa och som har två ben och två armar (ett säkert kännetecken) så måste du säga hej för då är det jag . Hoppas inte att du måste jobba natten under midsommarhelgen.

Nova! Vart håller du hus? Hmm........... säger jag som stöp i säng efter halv 11 igår :razz: !

Nä nu lite kaffe på balkongen. Ställer fram så det är bara att ta när ni vaknar.

Morrn Snowy!

Här e jag Jag tar gärna en kopp, thanx!

Comment

• Till Anders

Anders är en kul kille
                        som på gottepåsen fick dille
                        Eller det var snarare så att han blev lite para över den
                        han hade inte på känn
                        Att Flandersdansen skulle bli SÅ stor
                        när han in i BB-huset for
                        Han är helskön och störtcool
                        Ja, han är helt enkelt vår sol
                        Anders - Vi önskar Dig allt gott
                        utan Dig hade BB inte varit nåt

Pussar å Kramar från
                        Dina Fans på Tornevall

Comment

• Nova!!! Den var ju skitbra!! Vad duktig du är på sånt *tittar beundrande och avundsjukt*.

Själv kan jag inte ens göra ett julklappsrim än gång. Rimmet blir bara snuskigare och snuskigare ju mer glögg jag dricker *asg*

Tittar du in här under dagen? Kommer nog att vara uppkopplad och gå in här medans jag packar, vi sticker ju redan ikväll så vi slipper alla köerna som är i morgon.

*sjunger lite call on me*

Comment

Nova!!! Den var ju skitbra!! Vad duktig du är på sånt *tittar beundrande och avundsjukt*.

Själv kan jag inte ens göra ett julklappsrim än gång. Rimmet blir bara snuskigare och snuskigare ju mer glögg jag dricker *asg*

Tittar du in här under dagen? Kommer nog att vara uppkopplad och gå in här medans jag packar, vi sticker ju redan ikväll så vi slipper alla köerna som är i morgon.

*sjunger lite call on me*
                            Jepp, kommer in under dagen!! nu ska jag och sen åka till centrum, till Systemet å lite sånt

*doing the Flandersdance*

Comment

Jepp, kommer in under dagen!! nu ska jag och sen åka till centrum, till Systemet å lite sånt

*doing the Flandersdance*
                              Var i affären "blå näsan" igår och inhandlade diverse alkoholhaltiga drycker och maten för helgen handlade jag också. Nu har jag bara det tråkiga kvar......... att stryka och packa *blä*

Comment

• Haha..Nå har jeg Flanders på pc`n min, så nå kan jeg se han når jeg vil... Lastet ned en video fra da han var i BB..

Comment

Working...
                                X