Announcement

Collapse
No announcement yet.

Flanders Officiella Fanklubb - Flanderworld!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by xx24-7
    Ååå,sååå fine!!Jeg følger opp med en påfuglflanders!!;-)

Den var fin og fargerik...Jeg sender inn Flanders til å danse med oss alle
    Last edited by Tipita; 2005-06-15, 01:21.

Comment

• Originally posted by Tipita
      Den var fin og fargerik...Jeg sender inn Flanders til og danse med oss alle
      Coool!!! Det verste er at dansen på denne fyren ligner veeeldig!!;-)

Comment

Coool!!! Det verste er at dansen på denne fyren ligner veeeldig!!;-)
        Ja han er kjempelik...Holdt på å le meg skakk da jeg så den..Det var jo Flanders rett og slett

Comment

• Originally posted by Ronja
          Vad sött *sparar*
          Ja de var kjempesøte

Comment

• Originally posted by snowflake
            Vad betyder shades eller vad det hette?
            Shades är ett engelskt ord för solbrillor..
            I am always running around like a blue-arsed fly!!

Comment

• Go´morron alla i Flanderworld! Ni nattugglor ligger väl fortfarande och sussar gott misstänker jag. Själv känner jag mig som ett tuggat russin eftersom jag aldrig kom i säng som jag skulle. Gör i ordning lite frukost och kaffe/te till dom som vill ha

Visst 17, shades är ju solbriller på engelska.......... var så inne på norska språket att jag inte tänkte *ler stort* Gud vad dum jag är
              Hoppas ni får en bra dag, själv hoppas jag att jag orkar vara vaken på jobbet ;-)

Last edited by snowflake; 2005-06-15, 06:00.
              Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

Är alla från Norge så snälla och glada som ni är? Jag tror aldrig jag har träffat på någon sur eller stygg norsk någon gång, helt otroligt
                Da har du ikke truffet meg!!! Jeg er så sur og vrang at tar jeg på en Mandarin" blir den til Sitron"
                Jeg er så stygg at vis noen tar bilde av meg blir det krøllete i kopieringen..
                Men ellers har jeg det utmerket sammen med alle vakre mennesker..
                Tornevall & Oasen - Ditt andre hjem.

Comment

• Originally posted by fastwindow
                  Da har du ikke truffet meg!!! Jeg er så sur og vrang at tar jeg på en Mandarin" blir den til Sitron"
                  Jeg er så stygg at vis noen tar bilde av meg blir det krøllete i kopieringen..
                  Men ellers har jeg det utmerket sammen med alle vakre mennesker..
                  Ha, kan inte tänka mig att du är sur och vrang att en mandarin blir en citron ;-) ... men det är ju klart här i Flanderworld är vi bara vackar och goa människor (både på in- och utsidan) så det märks ju inte *ler stort*

Nä, nu kommer läkarna in med en massa diktat, måste jobba nu. Syns när jag kommer hem. Kramar till alla!
                  Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

Go´morron alla i Flanderworld! Ni nattugglor ligger väl fortfarande och sussar gott misstänker jag. Själv känner jag mig som ett tuggat russin eftersom jag aldrig kom i säng som jag skulle. Gör i ordning lite frukost och kaffe/te till dom som vill ha

Visst 17, shades är ju solbriller på engelska.......... var så inne på norska språket att jag inte tänkte *ler stort* Gud vad dum jag är
                    Hoppas ni får en bra dag, själv hoppas jag att jag orkar vara vaken på jobbet ;-)

Fyyy flate hvor tidlig du er oppe om morran,snowflake!!!-Er jo da jeg går stad og legger meg jo!!!

Comment

Fyyy flate hvor tidlig du er oppe om morran,snowflake!!!-Er jo da jeg går stad og legger meg jo!!!
                      Nu är jag hemma igen! ja, visst är det tidigt, kände mig verkligen som ett tuggat russin när jag vaknade, kan ju inte sitta uppe halva natten och skriva här det märker jag;-)
                      Idag var det första gången jag varit inne och skrivit när jag varit på jobbet och det gör jag inte om. Fy vad stressad jag blev, även om jag hade lunchrast. Nä jag får nog sätta mig här i lugn och ro när jag kommer hem istället.

Läste att Flanders varit här och kikat. Tipita bjöd ju hit honom så det är väl inte så konstigt, snällt av honom att titta in tycker jag:smile:

Ska ta mig en sväng till hans hemsida och se vad som står.

Comment

Nu är jag hemma igen! ja, visst är det tidigt, kände mig verkligen som ett tuggat russin när jag vaknade, kan ju inte sitta uppe halva natten och skriva här det märker jag;-)
                        Idag var det första gången jag varit inne och skrivit när jag varit på jobbet och det gör jag inte om. Fy vad stressad jag blev, även om jag hade lunchrast. Nä jag får nog sätta mig här i lugn och ro när jag kommer hem istället.

Läste att Flanders varit här och kikat. Tipita bjöd ju hit honom så det är väl inte så konstigt, snällt av honom att titta in tycker jag:smile:

Ska ta mig en sväng till hans hemsida och se vad som står.

Nei,lurt å få ordentlig med søvn når en skal oppatt på jobb ja!!Dèt er klart.;-)
                        Hva jobber du med,foressten?
                        Nå er det jo litt spesielt her siden "vi" har fått kontakt med selveste "Flandersen" "vår" også,da...Så,igrunnen ikke no`rart at du var inne og kikket litt i lunsjpausen.He-he!!Moro at han tar seg tid til å svare oss,og at han attpåtil har vært inne her og lest hva vi har skrevet!!-Skiiitqlt!!:smile:

Comment

Nei,lurt å få ordentlig med søvn når en skal oppatt på jobb ja!!Dèt er klart.;-)
                          Nå er det jo litt spesielt her siden "vi" har fått kontakt med selveste "Flandersen" "vår" også,da...Så,igrunnen ikke no`rart at du var inne og kikket litt i lunsjpausen.He-he!!Moro at han tar seg tid til å svare oss,og at han attpåtil har vært inne her og lest hva vi har skrevet!!-Skiiitqlt!!:smile:
                          Visst är det kul att han bryr sig och svarar på frågor och tittar in här. Men vi visste ju redan innan att han är en snäll kille! ;-)

Jag jobbar som läkarsekreterare och läkarna kan ju inte veta att jag har lunchrast när jag sitter vid datorn, så jag fick avsluta här så fort jag bara kunde.:smile:

Comment

Ja nå må vi oppføre oss i Flanderworld"!
                            Sjefen ser oss..
                            Dress og slips og blanke sko, må vi vel ha nå??

Comment

Visst är det kul att han bryr sig och svarar på frågor och tittar in här. Men vi visste ju redan innan att han är en snäll kille! ;-)

Jag jobbar som läkarsekreterare och läkarna kan ju inte veta att jag har lunchrast när jag sitter vid datorn, så jag fick avsluta här så fort jag bara kunde.:smile:
                              Pass deg så du ikke blir for stresset og skriver feil..
                              Mange er det som får "curacit" på Blå resept" i dag da: Emma ( snowflake )

Comment

• Originally posted by fastwindow
                                Pass deg så du ikke blir for stresset og skriver feil..
                                Mange er det som får "curacit" på Blå resept" i dag da: Emma ( snowflake )
                                Vad är curacit?............ är det smittsamt? *gapskratt*
                                Ser att du varit inne hos Flanders en sväng, såg du att han svarat dig?

Comment

Working...
                                X