Originally posted by snowflake
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Flanders Officiella Fanklubb - Flanderworld!
Collapse
X
-
Åh ska du till Alanya *tittar avundsjukt* En kompis till mig var där för några veckor sedan och hon var supernöjd. Låter härligt att bo så nära havet som du gör, är vattnet så varmt att du kan bada ännu?Originally posted by Prettygrl
ja har sommarlov nu ja! bor ca. 20 min unna havet
skal til Alanya om to uker, så der blir det sol och bading! tvatta klader må man jo nesten gjøre oxo
det er kjedelig, men det må til
Jag är så mesig så det måste i alla fall vara 19-20 grader i vattnet innan jag hoppar i (och det ska det väl vara till helgen hoppas jag) ;-)
Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande 
Comment
-
Jepp! har vært der før, og me like itOriginally posted by snowflakeÅh ska du till Alanya *tittar avundsjukt* En kompis till mig var där för några veckor sedan och hon var supernöjd. Låter härligt att bo så nära havet som du gör, är vattnet så varmt att du kan bada ännu?
Jag är så mesig så det måste i alla fall vara 19-20 grader i vattnet innan jag hoppar i (och det ska det väl vara till helgen hoppas jag) ;-)

nja... har ikke badet før i år, men det bør ikke være mindre enn 15 grader for at jeg skal hoppe uti
vi satser på at det blir det til både deg og meg
"Ser jag ut som nogon som stader hemma?" /Elita/
Comment
-
Ok, du har varit där förr. Brukar du köpa en massa kläder där, det är ju billigt?Originally posted by PrettygrlJepp! har vært der før, og me like it
nja... har ikke badet før i år, men det bør ikke være mindre enn 15 grader for at jeg skal hoppe uti
vi satser på at det blir det til både deg og meg
Om vädret fortsätter så här så kan vi nog bada till helgen. Tror att vi har runt 17 grader i vattnet nu ute vid sommarstugan? Har du fixat något sommarjobb eller ska du bara ta det lugnt?
Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande 
Comment
-
Ja, jeg bruker å kjøpe en del klader... det er kjempe billig i tyrkiaOriginally posted by snowflakeOk, du har varit där förr. Brukar du köpa en massa kläder där, det är ju billigt?
Om vädret fortsätter så här så kan vi nog bada till helgen. Tror att vi har runt 17 grader i vattnet nu ute vid sommarstugan? Har du fixat något sommarjobb eller ska du bara ta det lugnt?
nei jeg har ikke noen sommerjobb, passer tantebarnet mitt noen dager i uken, ellers tar jeg det lungt
du da?
Comment
-
Det låter som ett lagom jobb, du kan behöva ladda batterierna inför skolan i höst ;-) Jag jobbar som läkarsekreterare men är ledig två dagar i veckan och idag är jag ledig och på onsdag är det sista dagen jag jobbar ........... sen är det semester... yippppeee!!!Originally posted by PrettygrlJa, jeg bruker å kjøpe en del klader... det er kjempe billig i tyrkia
nei jeg har ikke noen sommerjobb, passer tantebarnet mitt noen dager i uken, ellers tar jeg det lungt
du da?
Comment
-
Ja da... det er helt greitOriginally posted by snowflakeDet låter som ett lagom jobb, du kan behöva ladda batterierna inför skolan i höst ;-) Jag jobbar som läkarsekreterare men är ledig två dagar i veckan och idag är jag ledig och på onsdag är det sista dagen jag jobbar ........... sen är det semester... yippppeee!!!

så deilif for deg da! hehe!
Comment
-
Nu har det kommit några bilder på Flanders hemsida. Jag visste väl att han hade kört solbrilletricket, kolla här:
http://bilder.flanders.no/main.php?g2_view=core
ownloadItem&g2_itemId=430&g2_serialNumber=2
Är det någon som kan identifiera fler än Dennis på bilderna i galleriet (ja förutom huvudpersonen förståss)? Britt och Diaz är ju i Sarajevo (det har Britt skrivit i Flanders gästbok) så dom var i alla fall inte där.Last edited by snowflake; 2005-07-05, 12:56.
Comment
-
Nej, men i Aylars mobilblogg ser man Tina och Mike http://aylar.mobilblogg.no/Originally posted by snowflakeNu har det kommit några bilder på Flanders hemsida. Jag visste väl att han hade kört solbrilletricket, kolla här:
Är det någon som kan identifiera fler än Dennis på bilderna i galleriet (ja förutom huvudpersonen förståss)? Britt och Diaz är ju i Sarajevo (det har Britt skrivit i Flanders gästbok) så dom var i alla fall inte där.
Comment
-
Beate var også derOriginally posted by snowflakeNu har det kommit några bilder på Flanders hemsida. Jag visste väl att han hade kört solbrilletricket, kolla här:
Är det någon som kan identifiera fler än Dennis på bilderna i galleriet (ja förutom huvudpersonen förståss)? Britt och Diaz är ju i Sarajevo (det har Britt skrivit i Flanders gästbok) så dom var i alla fall inte där.
Comment
-
Då vet vi i alla fall att Flanders, Patrick, Dennis, Beata, Aylar, Tina och Mike var där, då återstår det 3 st deltagare till. Jag har frågat Flanders vilka som var där så ni får väl också hålla koll på hans forum och se om han svarar på det. ;-)Originally posted by *Rio*Beate var også der
Tack Ronja (som vanligt) nu har jag också kollat på Aylars bilder.
Comment
-
Läs gärna tråden "Patricks grillfest" på AOTV där jag och fillejonkan spekulerar lite kring deltagarna på Flanders bilderOriginally posted by snowflakeDå vet vi i alla fall att Flanders, Patrick, Dennis, Beata, Aylar, Tina och Mike var där, då återstår det 3 st deltagare till. Jag har frågat Flanders vilka som var där så ni får väl också hålla koll på hans forum och se om han svarar på det. ;-)
Tack Ronja (som vanligt) nu har jag också kollat på Aylars bilder.

Comment

Comment