Hittade en till "grid-girl" bild av Elita.
***Klas og Elitas Fanclub!!!!!***
Collapse
X
-
-
Det kanske finns gamla bilder/film med henne där också? När jag googlade på "Elita Anderstorp STCC" fick jag upp detta:Originally posted by fillejonkanHittade en till "grid-girl" bild av Elita.
"05-01-30 Apropå Big Brother: 67 bilder, bl a Elita Löfblad & Lamborghini ...
05-06-20 Bilder: 213 st från STCC på Anderstorp igår, av Håkan Linder, ...
www.sportbilen.se/film_url.php?go=350 - 112k"Comment
-
Jepp, har för mig att jag sett bilder av henne på den sajten från en bilmässa i Jönköping (innan BB). Hon pratade om det i huset också.Comment
-
Var inte Elita där för energidrycken Red Devil? Hon har en sån t-shirt på sig iaf. Hon finns dessutom med på en bild under "grid girlz" på deras hemsida:Originally posted by Ronja"Nakensajt: "STCC hyr in våra tjejer"
Last edited by Ronja; 2006-01-06, 17:59.Comment
-
Saxat från Flanders gästbok, verkar tillknäppt
Grillparty i Oslo, er det det dere planla inne i huset? Kommer det mange fra BB?Hva med elita og Klas, kan du si noe om dem?
2005-06-26 22:38:46
Anders Foss
Det er vel det som ble planlagt i huset. Kommer en god del bb'r. Elita og Klas må du neste kontakte selv skal du få vite noe om dem. Prøv www.elita.nuLast edited by Ronja; 2006-01-06, 18:00.Comment
-
Snart 1000 inlägg nu, får hoppas att det blir lite mer aktivitet här så kanske vi klarar det innan nästa vecka
Comment
-
-
*Rio* ställde en fråga för nån vecka sen som fortfarande ej besvarats, verkar som att CF inte är inne och svarar speciellt ofta.Comment
-
Men visst vore det kul om han skriver om festivalen och båtturen. Tror säkert att han kommer göra det också.Comment
-
Finns två korta videosnuttar av Elita från mars förra året här:
Dessutom en nyhet som lyckats gå oss obemärkt förbi:
Last edited by Ronja; 2006-01-06, 18:01.Comment

Comment