Originally posted by fillejonkan
Announcement
Collapse
No announcement yet.
***Klas og Elitas Fanclub!!!!!***
Collapse
X
-
Originally posted by fillejonkan
............
"Ser jag ut som nogon som stader hemma?" /Elita/
Comment
-
tror ikke det er treff denne helge. Skulle ikke Annicka og Tina til Oslo denne helgen??Originally posted by fillejonkanNej, det är inte säkert....men sannolikheten ökar om hon skulle närvara...hörde dessutom snack om att deltagarna skulle träffas i sthlm i helgen, kanske de ska dit ett gäng. Elita och Klas kanske inte vill gå ut ensamma.
Comment
-
Originally posted by RonjaJag har ingen scanner och är ingen fotograf men ett litet hum om bild/rubrik/artikel i nya Se och Hör hoppas jag man kan få av denna "bild"
Må være den dårligste artikkelen jeg noen gang har lest.
Elita sa jo at de skulle lære hverandre å kjenne på utsiden fordi det ikke var det samme som inne i huset. Men, det har vel ingenting med å dumpe han?
Hun sa jo t.o.m inne i huset at hun ikke ville gå tilbake til exen selv om hun fortsatt pratet med han.
Dårlig journalistikk.
Comment
-
Jeg synes se og hør er ganske patetiske, når den eneste veien til salg er usanne rykter om folk... elita har aldri sagt at der slutt, teknisk sett så har de vel ikke blitt sammen enda... du har et bra poeng der rioOriginally posted by *Rio*Må være den dårligste artikkelen jeg noen gang har lest.
Elita sa jo at de skulle lære hverandre å kjenne på utsiden fordi det ikke var det samme som inne i huset. Men, det har vel ingenting med å dumpe han?
Hun sa jo t.o.m inne i huset at hun ikke ville gå tilbake til exen selv om hun fortsatt pratet med han.
Dårlig journalistikk.
"Ser jag ut som nogon som stader hemma?" /Elita/
Comment

Comment